تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رحم نكند به او رحم نشود، هر كس نبخشد بخشيده نشود و هر كس پوزش را نپذيرد، خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803094793




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس پليس راهور اردبيل:افزايش جريمه‌ها برطرف‌كننده مشكلات ترافيكي نيست


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس پليس راهور اردبيل:افزايش جريمه‌ها برطرف‌كننده مشكلات ترافيكي نيست
رئيس پليس راهور استان اردبيل گفت: ارقام بالاي جريمه و افزايش روزافزون مبالغ جريمه راهنمايي و رانندگي به تنهايي رفع‌كننده مشكلات ترافيكي نيست.


به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، علي مريخي عصر امروز در جلسه بررسي راهكارهاي كنترل و نظارت بر ترافيك شهر اردبيل اظهار داشت: ما تنها در اين حوزه بايد چشم اميد به فرهنگ‌سازي و تقويت آگاهي‌بخشي مردم باشيم تا آنها با تفكري درست و انديشه‌اي سالم بتوانند مشكلات ترافيكي را برطرف كرده و در اين زمينه با راهگشايي لازم عمل كنند.

وي با تأكيد بر ضرورت فرهنگ‌سازي در جامعه در زمينه كنترل ترافيك تصريح كرد: اگر اقدامات آموزشي و فرهنگ‌سازي در اين رابطه جدي گرفته نشود، استفاده از ابزار بازدارنده جريمه هر چند با ارقام بالاتر هم در كنترل ترافيك مؤثر نمي‌شود.

مريخي با بيان اينكه در برخي موارد شاهد هستيم تابلوهاي تبليغاتي شهري در معابر با گرفتن ديد مناسب چراغ‌هاي راهنمايي و رانندگي موجب تشديد ترافيك مي‌شود، رفع اين قبيل موانع را ضروري خواند و اختصاص‌بخشي از ظرفيت اطلاع‌رساني در تابلوها و بيلبوردهاي شهري به امر فرهنگ‌سازي در زمينه ترافيك همچون تشويق به استفاده از وسايل حمل و نقل عمومي، بستن كمربند ايمني و... را خواستار شد.

رئيس پليس راهور استان اقدامات مشترك صورت گرفته مابين شهرداري و راهنمايي و رانندگي در برخي كلانشهرها در زمينه آموزش عمومي مباحث ترافيكي را يادآور شد و خاطر نشان كرد: در اردبيل نيز مي‌توانيم با هماهنگي‌هاي لازم نسبت به برگزاري چنين دوره‌هاي آموزشي براي عموم شهروندان اقدام كنيم.

وي با ابراز خرسندي از تعاملات مناسب موجود مابين شهرداري اردبيل و راهنمايي و رانندگي اضافه كرد: به حمدالله مشكلي در اين ارتباط وجود نداشته و هدف از برگزاري نشست‌هاي مشترك نيز صرفاً به جهت هم‌افزايي و هماهنگي بيشتر براي انجام اقدامات مشترك و جديد در زمينه ترويج فرهنگ ترافيكي است.

مريخي با بيان برخي پيشنهادات در زمينه بهبود وضعيت ترافيكي شهر بيان كرد: راه‌اندازي باند كند رو و تند رو بزرگراه بسيج در حدفاصل ميدان مقدس اردبيلي و ميدان آزادگان و تعيين مكان مناسب جهت پارك جرثقيل‌هاي متوقف شده در حريم بزرگراه بسيج در اين مسير مي‌تواند امر ساماندهي اين معبر توسط راهنمايي و رانندگي را تسريع بخشد.

به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، رئيس پليس راهنمايي و رانندگي شهرستان اردبيل نيز تعيين تكليف و تعيين محل بلامانع براي ميوه‌فروشان سيار به خصوص در ميادين مبارزان و فرهنگ، تكميل كانال سنگي بزرگراه مقدس اردبيلي، استفاده از مخروطي‌هاي ايمني در ابتدا و انتهاي محل استقرار چرخ دستي رفتگران در معابر، نرده‌كشي در نقاط حادثه‌آفرين بزرگراه‌هاي شهر، نمك‌پاشي معابر و پل‌هاي روگذر در هنگام بارش برف را از جمله نيازهاي موجود بيان كرد و اقدام شهرداري اردبيل در اين موارد را خواستار شد.

فريدون قنبرزاده در اين جلسه از برگزاري دوره‌هاي آموزشي براي رانندگان وسايل حمل و نقل عمومي به خصوص رانندگان تاكسي با همكاري سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري اردبيل خبر داد و افزود: روزهاي دوشنبه هر هفته نسبت به برگزاري اين دوره‌ها اقدام مي‌شود.

وي پيشنهاد داد: شهرداري و راهنمايي و رانندگي اردبيل در زمينه چاپ و نشر كتابچه‌هاي ويژه آموزش قوانين راهنمايي و رانندگي براي دانش‌آموزان همكاري‌هاي مشترك داشته باشند.

انتهاي پيام/

62004

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن