تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819522445




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس پليس راهور كهگيلويه و بويراحمد تاكيد كردلزوم همكاري تاكسي‌راني با پليس راهور كهگيلويه و بويراحمد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس پليس راهور كهگيلويه و بويراحمد تاكيد كردلزوم همكاري تاكسي‌راني با پليس راهور كهگيلويه و بويراحمد
رئيس پليس راهور كهگيلويه و بويراحمد گفت: همكاري تاكسي‌راني با پليس راهور كهگيلويه و بويراحمد در جهت كاهش بار ترافيكي در استان ضروري است.
سرهنگ ابوالحسن ملكي در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ياسوج به اهداف پليس راهور در سطح كلان اشاره كرد و اظهار داشت: از عمده اهداف و برنامه‌هاي پليس راهنمايي و رانندگي تسهيل در عبور و مرور و نظم ترافيكي و كاهش سوانح و حوادث رانندگي است.

وي با تاكيد بر اينكه براي نيل به اهداف تمهيدات لازم به كار گرفته مي‌شود، گفت: براي رسيدن به اهداف و ارائه خدمات شايسته و بهتر به شهروندان و كاهش تصادفات و تلفات تمهيدات لازم اتخاذ شده است.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي كهگيلويه و بويراحمد در ادامه با تاكيد بر اينكه استفاده از قدرت موتورسيكلت‌ها در كاهش بار ترافيكي نيز موثر بوده است، تصريح كرد: در حال حاضر نيز در سطح كهگيلويه و بويراحمد براي تسهيل در امر ترافيك، كاهش تصادفات و تسريع در عبور و مرور از قدرت مانور موتورسيكلت‌ها استفاده مي‌كنيم.

ملكي در ادامه به عمده مشكلات در افزايش بار ترافيكي اشاره كرد و افزود: عدم ساماندهي ايستگاه‌هاي تاكسي از اهم مشكلاتي است اما در سردار جنگل شمالي ايستگاه‌هاي مناطق مادوان، بلهزار و گوشه را ساماندهي كرده‌ايم و از حداقل بار ترافيكي در ميدان شهداي نيروي انتظامي ياسوج كاسته شده است.

رئيس پليس راهور كهگيلويه و بويراحمد خاطرنشان كرد: از شهروندان تقاضا داريم در محل ايستگاه‌هاي مشخص شده سوار تاكسي شوند و از تراكم جمعيت در سطح خيابان‌ خودداري كنند تا ترافيك روان و بدون دغدغه‌اي در اين مكان داشته باشيم.

كاهش بار ترافيكي با اصلاح هندسي ميدان آريوبرزن

اين مسئول انتظامي با تاكيد بر اينكه در اوجي از ساعات روز ميزان تراكم جمعيت در سردار جنگل شمالي و ميدان شهداي نيروي انتظامي بسيار بالا است، گفت: انتظار مي‌رود تاكسي‌راني با افزايش تعداد تاكسي‌ در اين مناطق كمك كار پليس راهور باشند تا از بار ترافيكي و تراكم جمعيت در اين مكان كاسته شود.

وي در ادامه ديگر مشكلات در حوزه شهري را بروز تصادفات و افزايش بار ترافيكي و ايجاد مشكلات براي مردم مناطق بلوار آريوبرزن عنوان كرد و افزود: به دليل مشكلات ترافيكي در بلوار شهيد هرمزپور و ميدان آريوبرزن اقدام به اصلاح هندسي ميدان كرديم كه شرايط نسبت به گذشته بهتر شده است.

ملكي با تاكيد بر اينكه سعي بر اين داريم با اصلاح هندسي برخي ميادين در سطح شهر از بروز مشكلات ترافيكي جلوگيري كنيم، تصريح كرد: تاكنون در اجراي برنامه‌هاي اصلاحي در سطح شهر، شهرداري همكاري خوبي با مجموعه پليس راهور استان داشته كه انتظار مي‌رود اين همكاري بيشتر از گذشته شود.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي در كهگيلويه و بويراحمد ديگر اقدام صورت گرفته در حوزه ترافيكي را نصب چراغ راهنما در تقاطع چمران و جمهوري عنوان كرد و گفت: شهرداري ياسوج تاكنون در اجراي طرح‌هاي ترافيكي و نصب چراغ‌هاي راهنما همكاري مضاعفي داشته كه اين امر باعث نظم در عبور و مرور و كاسته شدن بار ترافيكي مي‌شود.

انتهاي پيام/82011/م30

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن