تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):براستى كه حق را دولتى است و باطل را دولتى، و هر يك از اين دو، در دولت ديگرى ذليل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801199911




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس پليس راهور غرب استان تهران خبر دادصدور قريب به 500 هزار برگ جريمه طي 8 ماه


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس پليس راهور غرب استان تهران خبر دادصدور قريب به 500 هزار برگ جريمه طي 8 ماه
رئيس پليس راهور غرب استان تهران از صدور حدود 500 هزار برگ جريمه در اين منطقه طي 8 ماه نخست سال جاري خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از شهريار، رضا جعفرنيا بعد از ظهر امروز طي يك نشست خبري در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: در اين مدت در مجموع حدود 516 هزار تخلف رانندگي در شهرستان‌هاي غرب استان تهران توسط ماموران و همچنين دوربين‌هاي كنترل نامحسوس ثبت شده است.

وي تصريح كرد: از اين تعداد تخلف بيش از 497 هزار فقره توسط ماموران راهنمايي و رانندگي ثبت و برگه جريمه صادر شده است كه بنابراين مي‌توان گفت كه طي 8 ماه نخست سال جاري در مجموع حدود 500 هزار برگ جريمه در غرب استان تهران صادر شده است.

* فعاليت حدود 18 هزار هميار پليس در غرب استان تهران

اين فرمانده ارشد انتظامي در بخش ديگري از سخنان خود به طرح‌هاي پليس براي آموزش فرهنگ ترافيكي در سنين پايه و ويژه كودكان و نوجوانان اشاره كرد و گفت: يكي از اين طرح‌ها مربوط به همياران پليس است كه در شهرستان‌هاي غرب استان تهران با جديت انجام مي‌شود.

جعفرنيا ادامه داد: در حال حاضر 17 هزار و 990 هميار پليس در اين شهرستان‌ها ساماندهي شده و فعاليت اين دانش‌آموزان نقش بسيار مهمي در اصلاح فرهنگ ترافيكي داشته است.

وي بيان داشت: پيش از اين در فصل تحصيلي شاهد تصادفات منجر به جرح و فوت دانش‌آموزان در محدوده‌هاي منتهي به مدارس بوديم كه خوشبختانه با اقدامات انجام شده و افزايش نظارت‌ها هم اكنون تعداد تصادفات منجر به فوت دانش‌آموزان در مسير خانه به مدرسه در شهرستان‌هاي غرب استان تهران به صفر رسيده است.

رئيس پليس راهور غرب استان تهران افزود: براي رسيدن به اين نقطه تلاش‌هاي خوبي در حوزه سخت‌افزاري و نرم‌افزاري داشتيم و از يك سو با فرهنگ‌سازي مناسب و ارائه آموزش‌هاي لازم به دانش‌آموزان و از سوي ديگر ايمن‌سازي محيط بيروني مدارس در دستور كار ما قرار داشت.

جعفرنيا ادامه داد: با تلاش‌هاي انجام شده محوطه بيروني اكثر مدارس غرب استان تهران ايمن‌سازي شده و با نصب تابلوهاي راهنمايي و رانندگي و علائم هشدار دهنده توانستيم بخش مهمي از دغدغه اولياي دانش‌آموزان را برطرف كنيم.

وي در بخش ديگري از سخنان خود به افزايش تعداد تصادفات رانندگي در غرب استان تهران اشاره كرد و گفت: طي 8 ماه نخست سال جاري حدود 16 درصد تصادفات رانندگي در اين شهرستان‌ها افزايش داشته است، اما خوشبختانه در تصادفات منجر به جرح و فوت افزايشي نداشته‌ايم.

جعفرنيا در پايان خواستار تلاش بيشتر رسانه‌ها و خبرنگاران براي اصلاح فرهنگ ترافيكي شد و گفت: رسيدن به استانداردهاي جهاني نيازمند كار فرهنگي مناسب است و در اين زمينه دستگاه‌هاي متولي امور فرهنگي به ويژه رسانه‌ها نقش بسيار سازنده‌اي بر عهده دارند.

انتهاي پيام/2302/ك30

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن