تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802400551




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس ستاد اقامه نماز كهگيلويه و بويراحمد مطرح كردلزوم فرهنگ‌سازي فريضه اقامه نماز در جامعه


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس ستاد اقامه نماز كهگيلويه و بويراحمد مطرح كردلزوم فرهنگ‌سازي فريضه اقامه نماز در جامعه
رئيس ستاد اقامه نماز كهگيلويه و بويراحمد بر لزوم فرهنگ‌سازي فريضه اقامه نماز در جامعه تاكيد كرد و گفت: اگر جامعه موفق شود از كودكي تربيت ديني را سرلوحه كار خود قرار دهد مي‌توانيم فرزندان نماز باور داشته باشيم.


سيد الياس چراغ‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ياسوج به برنامه‌هاي اجرايي ستاد اقامه نماز در سطح استان اشاره كرد و اظهار داشت: برگزاري بيش ‌از 70 نشست دانش‌آموزي با محوريت نماز، جلسات پرسش و پاسخ تحت عنوان «پله‌هاي آسماني» در مدارس راهنمايي و برگزاري 25 نشست «ثانيه‌هاي انس» با حضور روحانيون در مدارس راهنمايي با محوريت نماز از برنامه‌هاي اجرايي اين ستاد است.

وي با تاكيد بر اينكه شوراي اقامه نماز هر سه ماه يك‌بار تشكيل مي‌‌شود، مشكلات، موانع، برنامه‌ها و پيشنهادات به ستاد گزارش و در شوراي ستاد گزارش داده مي‌شود و مسئوليت دستگاه‌ها براساس وظايف محوله به آن‌ها ابلاغ مي‌شود.

رئيس ستاد اقامه نماز كهگيلويه و بويراحمد به عمده مشكلات ستاد اقامه نماز اشاره كرد و گفت: بيشترين مشكلي كه درگير آن هستيم نبود نمازخانه در پارك‌ها و مكان‌هاي تفريحي و نبود سكوهاي نماز در جاده‌هاي بين‌راهي خارج از محدوده شهري بوده كه انتظار مي‌رود مسئولان و متوليان امر در اين خصوص چاره‌انديشي كنند.

چراغ‌زاده با تاكيد بر اينكه هيچ‌ مدرسه‌اي در برنامه كاري جديد بدون نمازخانه ساخته نمي‌شود، ادامه داد: هيچ مدرسه‌اي در كشور كه توسط سازمان نوسازي مدارس ساخته مي‌‌شود نبايد بدون نمازخانه باشد و در مدارس قديمي كه فاقد نمازخانه است حداقل يك اتاق به عنوان نمازخانه اختصاص داده مي‌شود.

اين مسئول خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه بسياري از مدارس در سطح استان فاقد مسجد هستند اقامه نماز را در مدارس نوبت‌بندي مي‌كنند تا اين فريضه واجب الهي در سطح مدارس نهادينه شود.

رئيس ستاد اقامه نماز كهگيلويه و بويراحمد به نحوه برگزاري نمازهاي جماعت در سطح ادارات استان اشاره كرد و گفت:‌ مسئول ارزيابي ستاد اقامه نماز هر ساله چهار بار در نماز جماعت ادارات شركت و ارزيابي لازم را انجام مي‌دهد كه نماز جماعت ادارات آن‌گونه كه بايد باشد باشكوه نبوده و استقبال كم‌رنگي صورت مي‌گيرد.

اين مسئول كهگيلويه و بويراحمدي با تاكيد بر اينكه امروزه در جامعه كنوني بايد به دنبال نماز باور بگرديم نه نماز خوان، عنوان كرد: كسي كه نمازخوان باشد هرجايي كه باشد نماز مي‌خواند اما هنوز نماز باور نشديم كه با برگزاري برنامه‌ها در آموزش و پرورش سعي بر تربيت نماز باور داريم.

چراغ‌زاده ادامه داد: اگر جامعه موفق شود از كودكي تربيت ديني را سرلوحه كار خود قرار دهد مي‌توانيم فرزندان نماز باور داشته باشيم.

وي با تاكيد بر اينكه در اين خصوص تاكنون برنامه‌هاي خوبي در راستاي تربيت نماز باور صورت گرفته است اما مناسب و ايده‌آل نيست، گفت: بايد به سمت و سويي برويم كه نمازباور در جامعه بيشتر شود و جامعه‌اي سالم و به دور از تنش و آسيب داشته باشيم.

رئيس ستاد اقامه نماز كهگيلويه و بويراحمد خاطرنشان كرد: با نصب تابلوهايي با محوريت نماز در سطح ادارات مي‌توان تاثيرپذيري مثبتي از نماز ايجاد كرد از اين‌رو انجام چنين كاري در فرهنگ‌سازي اين امر موثر و تاثيرگذار است.

انتهاي پيام/82011/م30

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن