تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه بگيريد تا تندرست باشيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802498179




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار آذربايجان‌شرقي خبر دادبرنامه‌ريزي اعضاي ستاد اقامه نماز متناسب با شرايط روز باشد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار آذربايجان‌شرقي خبر دادبرنامه‌ريزي اعضاي ستاد اقامه نماز متناسب با شرايط روز باشد
معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار آذربايجان‌شرقي با تاكيد بر اينكه برنامه‌هاي طراحي شده توسط اعضاي ستاد اقامه نماز بايد، مبتكرانه و خلاقانه باشد، گفت: اعضاي اين ستاد بايد متناسب با شرايط روز، برنامه‌ريزي كنند.


به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، محمدتقي پاكزاد ظهر امروز در جلسه ستاد اقامه نماز استانداري آذربايجان‌شرقي با تاكيد بر اينكه جلسات ستاد اقامه نماز بايد به صورت كارا و فعال پيگيري شود، اظهار داشت: مسائل نماز جماعت بايد به صورت منسجم‌تر و در چهارچوب مشخص انجام بپذيرد.

وي با بيان اينكه، در بحث نماز بايد جزو راسخون بود: گفت: بايد به صورت قلبي و اعتقادي بر اساس آنچه در دين مبين اسلام تاكيد شده و وظيفه ما است، كار كنيم.

پاكزاد، در ادامه با بيان اينكه اقامه نماز بهترين بستر براي خود سازي است، گفت: بحث اقامه نماز از نظر سخت‌افزاري و هم از نظر نرم افزاري بايد در وجود همه افراد نهادينه شود و همچنين در تشكيلات و دستگاه‌هاي اجرايي جاري و ساري شود.

وي با بيان اينكه تنها لقلقه لسان در خواندن نماز صحيح نيست و بهترين لفظ اقامه نماز است، گفت: بهترين آثار نماز ترغيب به نيكي ها و بازدارندگي از زشتي‌هاست.

پاكزاد در ادامه با اشاره به اهميت چگونگي بروز و ظهور اقامه نماز، بيان كرد: اقامه نماز اول وقت بايد به شكل عملي در زندگي روزمره مشاهده شود، كه در اين صورت تاثيرات مثبتي نيز در رفتار و اخلاق انساني دارد.

وي در ادامه با تاكيد بر اهميت شركت در نمازهاي جماعت، گفت: كيفيت نمازهاي جماعت بايد بهتر شده و همزمان با حضور قلب و توجه به خداوند متعال شكل بگيرد.

پاكزاد با بيان اينكه اقامه بايد به گونه‌اي باشد كه حضور خداوند رحمان را در طول زندگي روزمره حس كنيم و در رفتارهايمان به دستورات آن توجه كنيم افزود: وظيفه ذاتي ماست تا حضور خداوند را در تصميمات و اعمال خود و همه تشكيلات‌ و متن زندگيمان، نشان دهيم، چرا كه تعميق باورهاي ديني، تقويت جايگاه فريضه نماز و گسترش آن رابه دنبال خواهد داشت.

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار آذربايجان شرقي، با اشاره به رسيدگي به برگزاري امور نماز در ادارات در سالهاي گذشته، اظهار كرد: مسائل نماز جماعت بايد به صورت منسجم‌تر و در چهارچوب مشخص انجام بپذيرد.

وي در ادامه با خاطر نشان كردن اينكه بايد در كارها خلوص نيت وجود داشته باشد، گفت: اداي دين وظيفه ماست و بايد در اين راه با تمام توان حركت كنيم به طوري كه منجر به نتيجه مثبت شده و از ظواهر خارج شويم.

پاكزاد با تاكيد بر اينكه برنامه‌هاي طراحي شده توسط اعضاي ستاد اقامه نماز بايد، مبتكرانه و خلاقانه باشد، گفت: اعضاي اين ستاد بايد متناسب با شرايط روز، برنامه‌ريزي كنند.

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار آذربايجان شرقي همچنين با بيان اهميت دادن به مقوله نماز از سنين كودكي و نوجواني خاطرنشان كرد: اعضاي ستاد اقامه نماز و دستگاه‌هاي متولي اين امر، به منظور گسترش فرهنگ نماز و احكام در بين خانواده كاركنان و اقشار نوجوان و جوان بايد يك ارتباط و تعامل جدي، منسجم و برنامه‎ريزي شده با يكديگر داشته باشند و با استفاده از مربيان كارآزموده و دلسوز به اين مهم نايل آمد.

انتهاي پيام/60002/ع30

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 184]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن