تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده‏اش در هر روز نصيحتى عرضه مى‏كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819002033




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس ستاد اقامه نماز استان زنجان خبر دادشناسايي 70 نويسنده جوان در زنجان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس ستاد اقامه نماز استان زنجان خبر دادشناسايي 70 نويسنده جوان در زنجان
رئيس ستاد اقامه نماز استان زنجان گفت: 70 نفر نويسنده اهل قلم جوان در استان زنجان شناسايي شده است.


سعيد ناصري امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اينكه تقريبا همه مدارس استان زنجان داراي نمازخانه هستند، اظهار داشت: در بيشتر اين مدارس نماز جماعت نيز برپا مي‌شود.

وي با بيان اينكه نمازخانه‌هاي مدارس گنجايش همه دانش‌آموزان را ندارد، تصريح كرد: در تعدادي از مدارس استان نيز كمبود امام جماعت وجود دارد.

رئيس ستاد اقامه نماز استان زنجان با بيان اينكه در برخي دستگاه‌هاي اجرايي كارمند روحاني وجود دارد، گفت: در برخي مواقع به دليل نبود امام جماعت در مدارس از افراد شخصي براي اقامه نماز استفاده مي‌شود كه اين امر ديدگاه خوبي در ذهن دانش‌آموزان ايجاد نمي‌كند.

اين مسئول در ادامه به نقش والدين در ايجاد علاقه‌ دانش‌آموزان به نماز اشاره كرد و افزود: والدين در اين زمينه مي‌توانند الگوي خوبي براي دانش‌آموزان باشند.

ناصري با تاكيد بر اينكه پدران و مادران بايد از شيوه مناسب آموزش فرزندان آگاه باشند، بيان داشت: با آموزش مناسب والدين فرزندان به خواندن نماز اول وقت مقيد مي‌شوند.

وي در ادامه به برنامه‌هاي فرهنگي ستاد اقامه نماز استان زنجان اشاره كرد و ادامه داد: شانزدهمين مسابقه تاليف كتاب نماز ويژه جوانان نويسنده در استان برگزار مي‌شود.

رئيس ستاد اقامه نماز استان زنجان با اشاره به اينكه 70 نفر نويسنده قلم به دست جوان در استان زنجان شناسايي شده است، اظهار داشت: ستاد اقامه نماز تلاش مي‌كند اين جوانان را به سمت نوشتن داستان‌هاي كوتاه و رمان درباره نماز سوق دهد.

اين مسئول با اشاره به اينكه پس از راه اندازي ستاد اقامه نماز تا كنون 2 هزار عنوان كتاب درباره نماز در سطح كشور به چاپ رسيده است، تصريح كرد: تعداد كتب‌ چاپ شده درباره نماز در سطح استان و توسط ناشرين زنجاني شش جلد كتاب است.

ناصري به برگزاري سومين جشنواره فرهنگي و هنري نماز اشاره كرد و اذعان اشت: انيميشن فيلم كوتاه و مستند داستاني درباره نماز ساخته مي‌شود.

وي با اشاره به اينكه سال گذشته دو انيميشن كوتاه درباره نماز توسط صدا و سيماي مركز زنجان ساخته شده است، بيان داشت: اين انيميشن‌ها به مدت 21 دقيقه توليد شده است.

رئيس ستاد اقامه نماز استان زنجان به برگزاري جشنواره مسابقه وبلاگ نويسي در استان اصفهان اشاره و تصريح كرد: تعداد شركت كنندگان زنجاني در اين جشنواره نسبت به سال گذشته افزايش داشته است.

انتهاي پيام/73008/خ30

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن