تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداى والا مى فرمايد: وقتى بنده من كار نيكى اراده كند و نكند آن را يك كار نيك براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818880620




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس سازمان بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي استان زنجان خبر دادبرپايي نمايشگاه «حماسه 9 دي» در دانشگاه‌هاي زنجان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس سازمان بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي استان زنجان خبر دادبرپايي نمايشگاه «حماسه 9 دي» در دانشگاه‌هاي زنجان
رئيس سازمان بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي استان زنجان از برپايي نمايشگاه «حماسه 9 دي» در سطح دانشگاه‌هاي استان زنجان خبر داد.


عباس بابايي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برنامه‌هاي روز 9 دي اظهار داشت: به مناسبت حماسه 9 دي برنامه‌هاي مختلفي در سطح دانشگاه‌هاي استان زنجان برگزار مي‌شود.

وي به برگزاري نمايشگاه «حماسه 9 دي» اشاره كرد و افزود: اين نمايشگاه در سطح دانشگاه‌هاي استان زنجان برگزار مي‌شود.

رئيس سازمان بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي استان زنجان ادامه داد: نمايشگاه حماسه 9 دي از روز شنبه هفتم دي ماه تا روز پنج شنبه داير است.

اين مسئول انتشار ويژه نامه 9 دي را يكي ديگر از برنامه‌هاي در نظر گرفته شده بسيج دانشجويي اعلام كرد و بيان داشت: اين ويژه‌نامه در مناسبت‌هاي مختلف انتشار شده و در اختيار دانشجويان قرار مي‌گيرد.

بابايي حضور دانشجويان بسيجي به صورت يكپارچه در نماز جمعه هفته آينده را يكي ديگر از برنامه‌هاي بسيج دانشجويي اعلام كرد و گفت: دانشجويان با حضور يكپارچه خود در ميعادگاه‌هاي نماز جمعه وحدت و انسجام خود را به فتنه‌گران نشان مي‌دهند.

وي در ادامه به اهميت حماسه 9 دي ماه سال 88 اشاره كرد و افزود: نسل جواني كه حماسه 9 دي را پديد آوردند نه تنها از پدران خود عقب‌تر نيستند بلكه حتي يك گام جلوتر نيز هستند.

رئيس سازمان بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي استان زنجان تفاوت نسل جوان با پدران و نياكان خود را در عقلانيت آنها دانست و اعلام كرد: با توجه به اقدامات نسل جوان امروز شايد عقلانيت آنها به مراتب بيشتر از نسل‌هاي گذشته باشد.

اين مسئول اضافه كرد: امروز آمادگي جوان نسل سوم انقلاب و شجاعت و غيرت آنها براي دفاع از هويت ديني و انقلابي خود، از جوان نسل اول انقلاب كه در دفاع مقدس حضور داشت كمتر نيست.

بابايي خاطر نشان كرد: امواج وسيع گفتمان انقلاب اسلامي در كشورهاي منطقه و شكست مكرر اسطوره رژيم صهيونيستي در كمتر از چند سال توسط جوانان حزب‌الله و حماس، امواج توفنده بيداري اسلامي، پيشرفت‌هاي بي‌نظير علمي جوانان در كشورمان در لبيك به مطالبه مقام معظم رهبري، استيصال دشمنان انقلاب اسلامي به ويژه امريكا در منطقه تحت تاثير موج سوم انقلاب اسلامي و…همه بيانگر افزايش عمق و نفوذ گفتمان انقلاب اسلامي است.

وي همچنين با تاكيد بر اينكه اگر فتنه‌گران بخواهند دوباره دست به اقداماتي بزنند چنين اجازه‌اي هرگز به آنها داده نمي‌شود، تصريح كرد: جوانان امروز مستحكم‌تر از گذشته در برابر فتنه‌گران خواهند ايستاد.

رئيس سازمان بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي استان زنجان يادآور شد: فتنه‌گران و در راس آنها سران فتنه بايد بدانند كه با استفاده از فضاي به وجود آمده پس از انتخابات اخير نخواهند توانست بدون اظهار پشيماني، ندامت و عذرخواهي از پيشگاه ملت در وارد ساختن ضرر و زيان‌هاي مادي و معنوي بي‌شمار در فتنه 88 در حق مردم و كشور اسلامي آرام به كانون‌هاي قدرت و ثروت نزديك شوند چرا كه امت هميشه در صحنه و جوانان بصير و آگاه اجازه چنين كاري را به آنها نخواهند داد.

انتهاي پيام/73008/ع30

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 178]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن