تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رمضان ماه خدا و شعبان ماه رسول خدا و رجب ماه من است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818881405




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس هيئت كاراته استان زنجان خبر داددرخشش بانوان كاراته‌كاي زنجاني در مسابقات بين‌المللي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس هيئت كاراته استان زنجان خبر داددرخشش بانوان كاراته‌كاي زنجاني در مسابقات بين‌المللي
رئيس هيئت كاراته استان زنجان با اشاره به درخشش بانوان كاراته‌كاي زنجاني در مسابقات بين‌المللي گفت: همه امكانات ورزشي براي كاراته كاهاي بانوي زنجاني فراهم شده است.


به گزارش خبرگزاري فارس از زنجان، شهاب سلطاني ظهر امروز در حاشيه مراسم استقبال از مدال آوران مسابقات بين‌المللي مالزي ‌اظهار كرد: مسابقات كشور مالزي از سطح خوبي برخوردار بوده است.

وي با اشاره به اينكه ورزشكاران زنجاني مدال طلا و برنز رشته كاراته اين مسابقات را به خود اختصاص دادند، تصريح كرد: نگين مهديون موفق به كسب مدال طلاي اين مسابقات شد و اين ورزشكار زنجاني در فينال مسابقات حريف ژاپني خود را شكست داد.

رئيس هيئت كاراته استان زنجان با تاكيد بر اينكه كشور ژاپن قدرت بلامنازع و بدون رقيب اين مسابقات است، گفت: ورزشكاران آقا و خانم اين كشور نه تنها در آسيا بلكه در جهان قدرتمند هستند.

اين مسئول خاطر نشان كرد: شكست حريف ژاپني توسط ورزشكار زنجاني نشان از تلاش و پشتكار اين ورزشكار نوجوان است.

سلطاني با اشاره به اينكه نگين مهديون در دو هفته گذشته موفق شد در كشور آذربايجان مدال نقره قهرماني كشور را كسب كند، گفت: اين ورزشكار تا مرحله حضور در تيم ملي هم پيش رفت اما متاسفانه در انتخاب نهايي موفق به حضور در اين تيم نشد.

وي ابراز اميدواري كرد كه اين موفقيت جرقه‌اي براي ورزشكاران كاراته زنجاني شده و ديگران ورزشكاران نيز پله‌هاي ترقي را با سرعت طي كنند.

رئيس هيئت كاراته استان زنجان اذعان داشت: در طول دو سال گذشته همه امكانات در نظر گرفته شده براي ورزشكاران آقا براي ورزشكاران بانوان رشته كاراته نيز فراهم شده است تا هر روز شاهد درخشش بانوان زنجاني باشيم.

اين مسئول با بيان اينكه هيئت كلاس‌هاي داوري و مربي گري و فني بانوان را به سختي دنبال مي‌كند، اظهار داشت: اين اقدامات براي به وجود آمدن شرايط لازم براي مقام آوري بانوان زنجاني و عضويت در تيم ملي است، كه موجب درخشش آنها در مسابقات ملي و بين المللي شده است.

سلطاني در پايان از حضور خبرگزاري‌ها و صدا و سيماي مركز زنجان در پوشش اين اخبار قدرداني كرد.

انتهاي پيام/73008/ش30

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن