تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):چه چيز مانع مى شود كه هر گاه بر يكى از شما غم و اندوه دنيايى رسيد، وضو بگيرد و به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818807041




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديركل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان خبر داداجراي برنامه‌هاي كانون پرورش فكري مجتمع زنجان در قالب وبلاگ


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان خبر داداجراي برنامه‌هاي كانون پرورش فكري مجتمع زنجان در قالب وبلاگ
مديركل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان گفت: مركز مجتمع كانون استان زنجان براي ارائه برنامه‌هاي فرهنگي، هنري و ادبي خود اقدام به طراحي وبلاگ كرده است.


غلامحسين نظري امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌هاي كانون پرورش فكري اشاره كرد و اظهار داشت: كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان زنجان در طول سال برنامه‌هاي مختلفي در سطح استان زنجان برگزار مي‌كند.

وي به راه‌اندازي وبلاگ مركز مجتمع كانون پرورش فكري زنجان اشاره كرد و بيان داشت: وبلاگ «مركز فرهنگي، هنري و ادبي مجتمع زنجان» به معرفي و انعكاس فعاليت‌هاي مركز در قالب گزارش، عكس و همچنين فراخوان‌هاي مربوط به كانون پرورش فكري و موارد مشابه مي‌پردازد.

مديركل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان زنجان ادامه داد: اين وبلاگ به دليل مشكلي كه براي وبلاگ قبلي مركز پيش آمده بود به همت مسئول و مربيان و با جلسات متعددي پايه‌ريزي شد تا به نحوي فعاليت‌هاي فرهنگي، هنري و ادبي مركز را به اطلاع والدين اعضاء و سايرين برساند.

اين مسئول به موضوعات مختلف اين وبلاگ اشاره كرد و اذعان داشت: در اين وبلاگ علاقه‌مندان با موضوعاتي همچون طرح كانون و مدرسه، نمايشگاه، انيميشن، بازديد، فرهنگي، نجوم و معرفي همكاران مركز آشنا مي‌شوند.

نظري اضافه كرد: همچنين در اين وبلاگ اعضاي كانون و ديگر علاقه‌مندان با فعاليت‌هاي فرهنگي، هنري، فعاليت‌هاي ادبي، مركز آموزش نجوم مجتمع، اعلانات و فرم‌ها، گالري عكس، جشنواره‌ها و گردهمايي‌ها، گردشگري و اطلاع‌رساني، معرفي شخصيت، معرفي سرزمين، معرفي وقايع، ايام و ... آشنا مي‌شوند.

وي از همه مراجعه‌كنندگان خواست كه نظرات و پيشنهادات خود را براي هرچه بهتر ارائه شدن اقدامات كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان و مطالب وبلاگ در قسمت نظرات براي مركز ارسال كنند.

مديركل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان زنجان در پايان به عنوان اين وبلاگ اشاره كرد و بيان داشت: مركز مجتمع فرهنگي هنري ادبي كانون استان زنجان به نشاني www.kanoonmarkazmojtama.blogfa.com فعاليت‌هاي خود را آغاز كرده است.

انتهاي پيام/73008/ع20

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 161]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن