تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر باطل با حق درنياميزد، بر حقيقت جويان پوشيده نمى مانَد و اگر حق با باطل آميخته ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803248119




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صديقي در خطبه‌هاي نمازجمعه تهران: حق غني‌سازي براي ايران حفظ شود


واضح آرشیو وب فارسی:سازمان خبری اقتصاد ایران: صديقي در خطبه‌هاي نمازجمعه تهران:" حق غني‌سازي براي ايران حفظ شود
اكونيوز:امام‌جمعه موقت تهران گفت: آمريكايي‌ها با عملكرد خود نشان دادند كه اعتماد كردن به دشمن، كار عاقلانه و مقتضاي حكمت نيست.
به گزارش خبرگزاري اقتصاد ايران(econews.ir)،حجت‌الاسلام والمسلمين كاظم صديقي امام‌جمعه موقت نمازجمعه تهران در خطبه‌هاي اين هفته تهران با اشاره به تاريخ بني‌اميه كه به دنبال كشتن امام حسين (ع) و خاموشي دودمان پيامبر بودند، اظهارداشت: اصناف اين قوم نيز همين كار را ادامه مي‌دهند امروزه تروريست‌هاي مسلح از كشورهاي معيد مرام وهابيت پول مي‌گيرند و شرارت‌ها را به بار مي‌آورند اين همه كشتار مانع حركت 20 ميليون عاشق به سوي حرم حسيني نبوده و آنها فارغند كه چه چيزي پيش خواهد آمد و اين حركت قائم به الله است.
امام‌جمعه موقت تهران درباره مذاكرات ژنو تصريح‌كرد: هيئت ايراني مورد تاييد رهبري و مردم ولايت محور در قدم‌هاي اول مذاكرات به سمت و سوي مي‌رفت كه در دنيا اميدهايي پيدا شد اما سخنان رهبري كه گفتند ما به آمريكايي‌ها اعتماد نداريم در عمل مشاهده كرديم در آن روز كه مذاكره به امضا رسيد وزير امور خارجه و رئيس‌جمهور آمريكا مطالبي گفتند و اين قول امضا را نقض كردند و با رژيم صهيونيستي نشسته و گفتند همه گزينه‌ها از جمله گزينه نظامي روي ميز است.
وي افزود: آمريكا نشان داد به دشمن اعتماد كردن كار عاقلانه‌اي نيست و با حواس جمع، بصيرت كامل، پيشبرد مطالب مبهم مشكل را حل نخواهد كرد بلكه بايد حقوق حقه ملت ايران در درجه اول غني سازي و در درجه دوم استمرار روح ابتكار، جهش خلاقيت پيشرفت علمي براي جوانان ما با تثبيت حقوق ما شتاب بيشتري بگيرد.
صديقي گفت: علي‌رغم اعتمادي كه به هيئت مذاكره كننده داريم و خواهيم كرد ملت ما توقعشان اين است كه اين حركت مقطعي نيست بلكه سرنوشت ملت نيز كه دنيا را به خود متوجه كرده و شعارش هيهات من الذله و خون بر شمشير پيروز است، مي‌باشد.
امام‌جمعه موقت تهران يادآور شد: ملت بزرگ ايران در اوج فشار اقتصادي با كوپن زندگي كرده و روزه گرفته است و خود را با بدبخت نشان نداده و در برابر دشمن خم به ابرو نياورده است، در 8 سال آتش شرق و غرب را به جان خريده و يك قدم از آرمان‌هايش عقب نگذاشته است.
صديقي تصريح كرد: اگر شفاف سازي صورت نگيرد حق غني سازي پيشرفت را حق خود دانسته و شرعاً، اخلاقاً اصرار بر اين امر را لازم مي‌دانيم.
خطيب نماز جمعه تهران با اشاره به بيانات رهبر فرزانه انقلاب در جلسه شوراي عالي انقلاب فرهنگي كه فرمودند فرهنگ هويت يك ملت است و از هويت ملت پاسداري، نظارت و ديده باني لازم است گفت: حفظ مرزهاي اخلاقي بر همه لازم است مخصوصا مصداقش دولت است دولت اگر سكوت كند افراد زرنگ با وابستگي غربي در قالب نهادهاي مردمي تشكل‌هايي را به وجود مي‌آورند و بر مفاسد اخلاقي دامن مي‌زنند و دولت تلقي مي‌كند كه اگر فرهنگ را به مردم سپرده نظارتي وجود ندارد در حالي كه اين با قرآن ناسازگار است و رهبري ما براين مسئله تاكيد دارند حراست از معنويت، اصالت، آهنگ معرفتي نبايد فاصله گرفته شود.
وي ادامه داد: دولت بايد ساز و كاري داشته باشد كه مفاسد را نابود كند و از تسري آن در آينده پيشگيري كند ما تمدن غربي را نمي‌خواهيم وگرنه انقلاب نمي‌كرديم ما خواستار تمدن قرآني هستيم.
امام‌جمعه موقت تهران در ادامه به وحدت حوزه و دانشگاه اشاره و اضافه‌كرد: اين كه امام راحل روزي را با اين نام نامگذاري كردند معنايش اين است كه ما استاد متدين مي‌خواهيم و خواستار دانشجوي مومن هستيم جوانان ما خون خود را مفت هدر نداده‌اند كه امروزه عرصه بروز غرب‌گراها باشد. اساس انقلاب ما اسلام است و رهبري ما با سخنان حكيمانه و بي‌بديل خود و با اوج معرفت مردم را در يك مسير قرار دادند تا اين مسير به ظهور امام زمان بينجامد.
حجت‌الاسلام صديقي يادآور شد: اين وحدت را گرامي مي‌دارم و امروزه صدها استاد بسيجي و متدين داريم و تحول بنيادين در دانشگاه ها مطالبه جدي است 34سال از انقلاب گذشته و امروز نبايد دانشگاه‌ها به باشگاه احزاب و گروه‌ها تبديل شود.
وي در باره بودجه نيز خاطرنشان كرد: بودجه در زمان قانوني تقديم مجلس شده و به نظر مي‌رسد براي مسئله اقتصاد مقاومتي حساب خاصي باز شود و همه مردم انتظار دارند زودتر اين مسئله پيگيري شود و اصل و نصب‌ها براساس جريان خاصي نيست و همه ملت بزرگ ايران اسلامي زير پرچم اسلامي به پيش مي‌روند.
امام‌جمعه موقت تهران همچنين در خطبه اول در خطبه اول به موضوع اربعين پرداخت و گفت: در اسرار نماز پس از اذان و اقامه مسئله قيام است، در رفتن راه حق و راه توحيد كه مجراي آن ولايت است اهدانا الصراط المستقيم و قيام مطرح است.
وي با بيان اينكه هر چه انسان استوارتر و برافراشته‌تر باشد بنده‌تر و متواضع‌تر است، افزود: وقتي انسان براي نماز قيام مي‌كند يادآور حضور او در محكمه الهي است.
انتهاي پيام//

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سازمان خبری اقتصاد ایران]
[مشاهده در: www.econews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن