تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگـر بنـده‏اى... در ابتداى وضويش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد همه اعضايش از ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803013920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ائمه جمعه جنوب تهران:صداقت ايران و عهدشكني دولت آمريكا براي جهانيان مشخص شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: ائمه جمعه جنوب تهران:صداقت ايران و عهدشكني دولت آمريكا براي جهانيان مشخص شد
ائمه جمعه جنوب تهران با اشاره به اقدامات اخير دولت آمريكا تاكيد كردند: اقدامات اخير دولت آمريكا، صداقت جمهوري اسلامي و عهدشكني دولت آمريكا را براي تمام مردم جهان مشخص كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس از جونوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمين سيدحسين حسيني در ظهر امروز در خطبه‏‌هاي نماز عبادي ـ سياسي جمعه اين هفته جوادآباد كه با حضور پرشور مردم مؤمن و ولايي اين بخش برگزار شد، ضم تيليت ايام اربعين حسيني با اشاره به روايتي از پيامبر اعظم (ص) در ارتباط با عدد 40، اظهار داشت: پيامبر مكرم اسلام (ص) فرمودند «اگر مردي حساسيت و غيرت ديني از خود نشان ندهد خداوند پرنده سفيدي را مامور مي‌كند و چهل صبح بر در خانه‌اش پرهايش را بگسترد و هنگام ورود و خروج به آن مرد بگويد اصلاح كن، غيرت داشته باش اگر اصلاح نشد بالش را بر چشم‌هايش مي‌كشد كه بعد از آن، آن مرد وارونه مي‌بيند يعني خوب‌ها را بد و بدي‌ها را خوب و بوي بهشت به مشامش نمي‌رسد.»

امام جمعه جوادآباد با اشاره به شنبه 30 آذر و شب يلدا و آغاز فصل زمستان گفت:

پيامبر عظيم‌الشان اسلام (ص) فرمودند «الشِّتَاءُ رَبِيعُ الْمُؤْمِنِ قَصُرَ نَهَارُهُ فَصَامَهُ، وَطَالَ لَيْلُهُ فَصَامَهُ؛‌ زمستان فصل خوبست براي مومن زيرا روزهاي كوتاهش را روزه مي‌گيرد و شب‌هاي طولاني‌اش را براي نماز بر مي‌خيزد.» (ارشاد القلوب الي صواب، جلد1، صفحه91)

وي ادامه داد: در روايت ديگري معصوم (ع) مي‌فرمايد: «اذا كان الشتاء نادي مناديا يا اهل القرآن قد طال اليل لصلاتكم و قصر النهار لصيامكم؛ يعني هرگاه زمستان فرا رسد منادي از طرف آسمان ندا مي‌كند اي اهل قرآن شب‌ها طولاني شد نماز بگذاريد و روزها كوتاه شد روزه بگيريد» و بعد در ادامه مي‌فرمايد اگر توانايي نماز شب را نداريد و نمي‌توانيد انفاق كنيد پس ذكر بگوييد و فرمود منظورم از ذكر «سبحان الله» و يا «الحمدلله» نيست بلكه در هنگام ارتكاب حرام از خدا ياد كنيد و گناه نكنيد.

كليسا بايد با مستكبرانِ ظالمِ مدعيِ مسيحيت مبارزه كند

امام جمعه جوادآباد با اشاره به ولادت حضرت عيسي (ع) گفت: عيد سعيد ميلاد مسيح و پيامبر عظيم‌الشاني كه براي طرفداري مظلومان و برقراري عدل و رحمت مبعوث و با گفتار آسماني و كردار ملكوتي خود ظالمان و ستمكاران را محكوم و مظلومان و مستضعفان را پشتيباني فرمود را بر ملت‌هاي مستضعف جهان و ملت مسيح و مسيحيان هم ميهن تبريك مي‌گوييم.

حسيني در توصيه به مسيحيان، مقام مسيح و گردانندگان كليساها عنوان كرد: به فرموده امام خميني (ره) نصف مفاسدي كه در دنيا هست از پيروان ادعايي حضرت عيسي هستند كساني كه با حضرت عيسي (ع) مخالفت دارند و با خداي عيسي هم مخالفت دارند اما براي سود و بهره بردن دنيايي خود را به او مي‌چسبانند.

ويي ادامه داد: اين‌ها قدرت‌هاي شيطاني هستند كه ظلم مي‌كنند بنابراين كليسا بايد با مستكبرانِ ظالمِ مدعيِ مسيحيت مبارزه كند. نه اينكه خود را در خدمت ابرقدرت‌ها قرار بدهند.

شهادت‌طلبي ويژگي‌ شاخصي پاسداران است كه در كنار نيرو، تجهيزات و آموزش سپاهيان مي‌درخشد

امام جمعه جوادآباد با اشاره به پنجم دي ماه سالگرد تشكيل سپاه حفاظت هواپيمايي، عنوان كرد: در زمان جنگ تحميلي با توجه به مشكلات موجود منافقين نيز هواپيما ربايي را آغاز كردند كه اين از نظر حيثيتي و اقتدار مناسب كشور ما نبود بنابراين امام خميني(ره) فرمان حضور سپاه در فرودگاه‌ها را صادر كردند كه با تمام نيرو وارد شدند و جاي بسي افتخار است كه تا به امروز يك مورد هم هواپيما ربائي موفق در كشور نداشته‌ايم و اين مهم به‌واسطه اين است كه در كنار نيرو و آموزش و تجهيزات، شهادت طلبي سپاهيان مي درخشد. بنابراين از زحمات همه اين عزيزان تقدير و تشكر مي‌كنم.

وي در ادامه شهادت سه تن از كاركنان مهندسي نيروي زميني سپاه پاسداران قرارگاه قدس در منطقه سراوان كه در راستاي اجرا پروژه انسداد مرزها فعاليت مي‌كردند، را تسليت گفت.

اثبات صداقت ايران و عهدشكني آمريكا براي جهانيان/فرمايشات رهبري مبني بر غيرقابل اعتماد بودن آمريكا براي همگان روشن شد

امام جمعه جوادآباد با تاكيد بر اينكه اقدامات اخير دولت آمريكا، صداقت جمهوري اسلامي و عهد شكني دولت آمريكا را براي تمام مردم جهان مشخص كرد، اظهار داشت: ورازت خزانه داري آمريكا 21 آذر ماه جاري نام 19 فرد و شركت از جمله چند شركت ايراني را به فهرست تحريم‌ها عليه ايران افزود و اين عهد شكني دولت آمريكا تازگي ندارد و كاملاً فرمايش مقام معظم رهبري را براي همگان روشن مي‌سازد كه غرب به‌ويژه آمريكا قابل اعتماد نيستند.

وي افزود: غرب و آمريكايي‌ها دنبال حل مسأله هسته‌اي نيستند بلكه آنها دنبال تسلط بر كشورها به‌ويژه ايران هستند و اگر هم از مسأله هسته‌اي به هر نحوي بگذريم سناريوي جديدي شروع خواهند كرد.

پيروزي ايران سرمنشاء اقتدار دروني نظام است/اقتدار درون‌زاي ايران غرب را وادار به تمكين كرد

امام جمعه خيرآباد پس از توصيه همگان به تقواي الهي ضمن تسليت اربعين حسيني مومنان را به قرائت زيارت اربعين در اين روز تشويق كرد و گفت: امام حسن عسكري (ع) در روايتي فرمودند علامات مومن پنج چيز است؛ اقامه پنجاه و يك ركعت نماز فريضه و نافله در شبانه روز و زيارت اربعين و انگشتر به دست راست كردن و جبين را در سجده بر خاك گذاشتن و در نماز «بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ‏» را بلند گفتن.

حجت‌الاسلام والمسلمين جواد طاهري با اشاره به آغاز فصل زمستان و فرارسيدن شب يلدا اظهار داشت: خداوند در قرآن سوره انسان آيه 26 نيز مي‌فرمايد:« وَ مِنَ اللَّيْلِ فَاسْجُدْ لَهُ وَ سَبِّحْهُ لَيْلاً طَويلاً؛ بخشي از شب را به پاخيز و براي او سجده كن و او را شب طولاني تسبيح گوي.» (آيه 26 سوره مباركه انسان)

وي ادامه داد: بنابراين شب يلدا مناسب‌ترين اعمال طبق آيه قرآن تهجد و عبادت است كه پيامبر (ص) فرمود كه هر كس نماز شب خود را به نماز صبح متصل كند و پس از آن قرآن بخواند مژده مي‌دهم او را به گشايش روزي بدون رنج و زحمت در دنيا و به سلامتي بدن و نيز به او مژده مي‌دهم كه هرگاه بميرد و به خاطر نور ايمان اين نماز شب، تا روز رستاخيز قبرش پرنور و پرنعمت باشد و خداوند از او حساب نخواهد و در بهشت در همسايگي حضرت محمد و اهل بيت عليهم‌السلام او قرار بگيرد. (ارشاد القلوب الي الصواب؛ جلد1؛ صفحه92)

طاهري تاكيد كرد: پس قدر اين فرصت را بدانيم و استفاده كنيم همچنين صله رحم كرده و اسراف نكنيم.

مردم و مسئولان اقدامات اساسي در راستاي جلوگيري از تبديل حوادثي همچون زلزله به بلا تلاش كنند/توصيه رهبر معظم انقلاب براي اقدامات اصولي

امام جمعه خيرآباد با اشاره به پنج دي ماه روز ملي ايمني در برابر زلزله عنوان كرد: زلزله از پديده‌هاي طبيعي است كه در طول تاريخ حيات بشر بارها انسان را به وحشت انداخته و باعث تخريب شهرها و روستاهاي زيادي همراه با تلفات انساني شديد شده مثلا سال 82 در شهرستان بم 40 هزار نفر جان باختند بنابراين شايسته است كه دولت و مسئولان امر و مردم تلاش كنند كه با اقدامات اصولي از تبديل شدن اين‌گونه حوادث به بلا جلوگيري كنند چرا كه رهبر معظم انقلاب فرمودند «حادثه بلا نيست بلكه اقدامات غير اصولي ماست كه از حوادث بلا مي‌سازد.»

طاهري در بخش پاياني خطبه‌هاي خود با اشاره به اقدامات اخير آمريكا گفت: غرب و آمريكا ادعا مي‌كند كه تحريم‌ها بر ملت ايران اثر گذاشته و آنها پاي ميز مذاكره آمدند در صورتي كه اين‌طور نيست و اين اقتدار درون‌زاي نظام بود كه غرب را وادار به تمكين نسبت به مذاكرات كرده است.

امام جمعه خيرآباد بيان داشت: اين پيروزي و اقتدار دروني نظام هم با حمايت‌ها و مديريت مقام معظم رهبري و زحمات فني كارشناسان متعهد در صنعت هسته‌اي و تفكر مقاومتي است.

طاهري تصريح كرد: دولت و تيم مذاكره‌كننده بايد توجه داشته باشند كه اين پيروزي‌ها كه غرب را پاي ميز مذاكره كشانده محصول مقاومت 10 ساله ملت ايران است.

انتهاي پيام/2462/ي40

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن