تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن همواره خانواده خود را از دانش و ادب شايسته بهره مند مى سازد تا همه آنان را وارد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818795666




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خطيب جمعه سيرجان:انرژي هسته‌اي بهانه‌اي براي دشمني آمريكا با ملت ايران است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: خطيب جمعه سيرجان:انرژي هسته‌اي بهانه‌اي براي دشمني آمريكا با ملت ايران است
امام جمعه موقت سيرجان گفت: آمريكا تا زماني كه ملت ايران به دنبال ارزش‌هاي اسلامي است، خصومت و دشمني با ايران اسلامي دارد و انرژي هسته‌اي فقط بهانه اي است تا بتواند عليه ما توطئه كند و به دشمني خود ادامه دهد.


به گزارش خبرگزاري فارس از سيرجان، حجت‌الاسلام حسين حيدري ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه اظهار داشت: آمريكا تا زماني كه ملت ايران به دنبال ارزش‌هاي اسلامي است، خصومت و دشمني با ايران اسلامي دارد و انرژي هسته‌اي فقط بهانه اي است تا بتواند عليه ما توطئه كند و به دشمني خود ادامه دهد.

وي در مورد اظهارات مقام‌هاي آمريكايي مبني بر اينكه ما نمي‌توانيم، تاسيسات هسته اي ايران را نابود كنيم، افزود: اين نمي‌توانيم دشمن، از مي‌توانيم جوانان برومند ما نشات گرفته است و ملتي در مقابل دشمنان ايستاد و بر اين ايستادگي پافشاري كرد، امروز استكبار را به زانو درآورده است كه نمي‌توانند عليه خواست ملت ايران حركتي داشته باشند.

امام جمعه موقت سيرجان ابراز داشت: دشمنان به دنبال اشاعه فرهنگ غرب در جامعه هستند و ما نبايد خواسته و يا ناخواسته اسباب دست دشمن شويم و از ارزش‌هاي ديني و ملي فاصله بگيريم و هر فاصله يعني نزديك شدن به فرهنگ ضد ديني غرب و دشمناني كه پس از 35 سال نمي‌توانند الگوي ارزشي اسلام را در جامعه ببينند.

حيدري محرم و صفر را يادآور شعار لبيك يا حسين (ع) بيان كرد و گفت: اين شعار براي ملت ايران هميشه زنده است و ما تا آخر حسيني مي‌مانيم و عليه ظلم و ستم دشمن همچنان مي‌ايستيم تا مقتدرتر از هميشه بر اصول اسلام تاكيد كنيم و حاكميت اسلام را در جهان كنوني كه ملت‌ها تشنه ارزش‌ها و مسائل اسلام هستند، داشته باشيم.

وي همچنين بر رعايت تقوا و دوري از گناه تاكيد كرد و ابراز داشت: دستورات اسلام موجب ‌آرامش در زندگي، سرافرازي در دنيا و سعادت در آخرت مي‌شود.

انتهاي پيام/80015/ي30

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن