تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بسيار راستگو و بسيار نيكوكار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819444206




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روابط عمومي در كشور از ابتدا بيمار متولد شده است/ كار مديران روابط عمومي تملق گويي مسئولين شده است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: "روابط عمومي" در كشور از ابتدا بيمار متولد شده است/ كار مديران روابط عمومي تملق گويي مسئولين شده است
وزير بهداشت گفت: روابط عمومي از ابتدا در كشور بيمار متولد شده و كار مديران روابط عمومي تملق گويي مسئولين شده است.


به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران حاضر در محل، دكتر قاضي‌زاده هاشمي وزير بهداشت امروز ۲۵ آذر در اجلاس مديران روابط عمومي دانشگاه‌هاي علوم پزشكي كشور گفت: روابط عمومي بخش عمده‌اي از كار ما در دولت و حوزه سلامت است در واقع روابط عمومي مهم‌ترين ابزاري است كه در اختيار مديران قرار دارد كه البته بايد اين افراد هنرمند باشند، كه البته همه شما عزيزان هنرمند هستيد اما ميزان هنر شما كم است.

وي ادامه داد: احساس من اين است كه ما در اين زمينه توانمند نيستيم چرا كه برخي از افراد براي رفع معيشت بدون هيچ علاقه و دانشي در سمت مدير روابط عمومي قرار گرفته‌اند كه طبعا هنري هم ندارند.

وي با بيان اينكه بيشتر كار مديران روابط عمومي تملق گويي مسئولين خود است، عنوان كرد: بيشتر از اينكه به ماموريت محول شدهٔ خود بپردازند به تملق گويي مي‌پردازند در حالي كه بايد اين افراد بي‌پرده شكايات مردم را به سمع و نظر مسئولان برسانند تا مسئولين آنها را در سياست گذاري‌هاي خود بگنجانند و به ضعف‌هاي موجود اعتراف كنند.

هاشمي با تاكيد بر اينكه روابط عمومي از اول در كشور ما بيمار متولد شده است، تصريح كرد: مديران روابط عمومي بايد از دروغ و تملق پرهيز كنند و در جهت شعار انقلاب و دولت حركت كنند در واقع رعايت اخلاق شرط اول است و امانت داري بايد جزء اولويت‌هاي كاري قرار گيرد بايد توجه داشته باشيد كه هر خبري را هر جايي عنوان نكنيد چرا كه ممكن است اين كار باعث تشويش اذهان عمومي مي‌شود.

وي خاطر نشان كرد: ما بايد هميشه فكر كنيم هر چه كه به ما انتقاد مي‌شود درست است و بايد به دنبال اصلاح و بررسي آن برويم و صورت مسئله را پاك نكنيم و در دام خبرسازي نيفيتم.

هاشمي خاطر نشان كرد: رسانه مهم‌ترين ابزار در دست ما است، بنابراين بايد از آن به درستي استفاده كنيم.

انتهاي پيام/

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن