تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر نمازگزار بداند تا چه حد مشمول رحمت الهى است هرگز سر خود را از سجده بر نخواهد داشت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818980891




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون خبر خبرگزاري فارس در جمع مديران روابط عمومي خانه شهرياران جوان:«شهروند خبرنگار» بازوي مهم اطلاع‌رساني در رسانه‌هاي بزرگ هستند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون خبر خبرگزاري فارس در جمع مديران روابط عمومي خانه شهرياران جوان:«شهروند خبرنگار» بازوي مهم اطلاع‌رساني در رسانه‌هاي بزرگ هستند
معاون خبر خبرگزاري فارس با اشاره به موضوع «شهروند خبرنگار» اظهار داشت: مشاهده مي‌كنيم كه در رسانه‌هاي بزرگ و متوسط، «شهروند خبرنگار» بازوي مهم اطلاع‌رساني هستند.


به گزارش خبرنگار اجتماعي خبرگزاري فارس، مرتضي قمري‌وفا در اردوي آموزشي مديران روابط عمومي مناطق 22 گانه خانه شهرياران جوان تهران كه امروز در سالن اجتماعات خبرگزاري فارس برگزار شد، اظهار داشت: با تعاريفي كه طي 20، 30 سال اخير در حوزه ارتباطات مطرح شده است، پيام، رسانه است و شما در محلات و مناطقي كه حضور داريد و پيامي را منتشر مي‌كنيد، رسانه آن محل هستيد.

وي با بيان اينكه اينگونه فعاليت‌ها در پيشبرد مديريت شهري و زيست مؤمنانه و با آرامش بسيار تأثيرگذار است، افزود: يكي از اقدامات خانه شهرياران جوان را مي‌توان بسترسازي براي مشاركت جوانان و كساني كه دلشان براي محله مي‌تپد، ذكر كرد.

قمري‌وفا خطاب به مديران روابط عمومي خانه شهرياران جوان تهران گفت: شما مي‌توانيد در محلات خود توانمندتر از نهادها و سازمان‌ها فعاليت كنيد و در مراسم و مناسبت‌ها، كمك به زيست شهري و مردم حضور فعال داشته باشيد.

وي به وضعيت كشور ايران اشاره كرد و اظهار داشت: ما به فضايي رسيديم كه جنگ و تهديدها را سپري كرديم و در فناوري‌ها رشد داشتيم و اكنون كشور ايران در تمام بخش‌ها، حرف براي گفتن دارد.

معاون خبر خبرگزاري فارس اضافه كرد: در اين فضا، نقش خبرگزاري‌ها مانند خبرگزاري فارس بسيار مهم است.

وي به وضعيت خبرگزاري فارس اشاره كرد و گفت: در حال حاضر خبرگزاري فارس روزانه 2 هزار خروجي در حوزه‌هاي مختلف خبر، گزارش، عكس و تحليل و غيره در فضاي كشور و بين‌الملل دارد.

قمري‌وفا با اشاره به موضوع «شهروند خبرنگار» اظهار داشت: مشاهده مي‌كنيم كه در رسانه‌هاي بزرگ و متوسط، «شهروند خبرنگار» بازوي مهم اطلاع‌رساني هستند.

وي خطاب به مديران روابط عمومي خانه شهرياران جوان، بيان داشت: شما مي‌توانيد مشكلات شهري را به بهترين وجه منتقل كرده و در وبلاگ خود يا سايت محلي‌تان منتشر كنيد و مي‌توانيد تهران را از اين فضاي بهت‌زدگي خارج كنيد و براي حل مشكلات آن اقدام كنيد.

انتهاي پيام/

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 354]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن