تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802971923




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد مديران روابط عمومي دانشگاههاي علوم پزشكي از جايگاه خود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: انتقاد مديران روابط عمومي دانشگاههاي علوم پزشكي از جايگاه خود
مدير روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي گفت: مهمترين مسئله، مشكل ساختار تشكيلاتي روابط عمومي‌هاست. ما در حد يك نگهبان هستيم و براي جايگاه روابط عمومي‌ها فكري نشده است.


به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان فارس اجلاس مديران روابط عمومي دانشگاه‌هاي علوم پزشكي و سازمان‌هاي وابسته با حضور وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي برگزار شد.

در ابتداي اين مراسم عباس زارع نژاد، مديركل روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت بهداشت گفت: اميدواريم در اين دولت روابط عمومي به جايگاه خود كه اطلاع‌رساني و فرهنگ‌سازي است برسد چرا كه اگر وزارت بهداشت با مسئوليت خطير و شبانه‌روزي‌ كه دارد روابط عمومي زنده و پويا نداشته باشد فعاليت‌هايش اثر‌بخش نخواهد بود.

زارع‌نژاد افزود: امروز روابط عمومي، چشم و گوش و قلب سازمان است و اين وظايف نبايد ناديده گرفته شود.

وي به ارزيابي از وضعيت روابط عمومي اشاره داشت و گفت: روابط عمومي در رأس دانشگاه نياز به توسعه دارد و رسالت مهم روابط عمومي آموزش، اطلاع‌رساني و فرهنگ در زمينه سلامت است.

در ادامه نوروزيان، مدير روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي بندر‌عباس گفت: در استان‌هاي مهاجر‌پذير هر لحظه و هر فصل با بيماري‌هاي جديدي مواجهيم كه نياز به آموزش و فرهنگ‌سازي دارد.

مدير روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي بندر‌عباس افزود: ما در حدود 25 درصد در سلامت مردم نقش داريم و تبليغات شهرداري، سازمان‌هاي فرهنگي -هنري بايد به حوزه سلامت ورود پيدا كند.

وي پيشنهاد داد در شوراهاي اسلامي شهرها و روستاها از حضور مشاوران سلامت از دانشگاه‌هاي علوم پزشكي كمك گرفته شود تا بتوان از آن در فضاهاي درون‌شهري استفاده كرد.

نوروزيان به مشاوره سلامت در تلويزيون اشاره داشت و گفت: مشاوراني كه در برنامه‌هاي تلويزيوني برنامه اجرا مي‌كنند از بسياري بيماري‌هاي نوپديد و نوظهور اطلاعي ندارند و بهتر است اين برنامه‌ها در استان‌ها با هماهنگي دانشگاه‌هاي علوم پزشكي باشد و از پرسنل و كارشناسان دانشگاهي استفاده شود.

مدير روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي بندر‌عباس تصريح كرد: پربيننده‌ترين و پرمخاطب‌ترين برنامه‌هاي صدا و سيما برنامه‌هاي پزشكي زنده است كه ما در قبال اين برنامه‌ها هيچ هزينه‌اي از صدا و سيما طلب نمي‌كنيم اما براي كوچكترين تبليغات و آموزش عنوان مي‌شود كه اين بخش خصوصي و وابسته به سروش است و بايد اين ديدگاه عوض شود و براي فرهنگ‌سازي سلامت كمك شود.

وي به شركت مخابرات اشاره داشت و گفت: مي‌توان با اين شركت تعامل و تفاهمنامه امضا كرد تا بخش سلامت به صورت ويژه و با پيام كوتاه ديده شود.

در ادامه مراسم نامداري مدير روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي قم تصريح كرد: مهمترين مسئله، مشكل ساختار تشكيلاتي روابط عمومي‌هاست كه ما در حد يك نگهبان هستيم و براي روابط عمومي فكري نشده است.

وي روابط عمومي را از نگهباني افتراق داد و گفت: نگهبان از حوزه فيزيكي مراقبت مي‌كند اما وظيفه ما پاسباني و پاسداري و رسيدگي به خواسته‌هاي مردم است و اميدوارم روابط عمومي به جايگاه اصلي خود ارتقا يابد.

انتهاي پيام/

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن