تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819403063




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهدي كوچك‌زاده در وبلاگش مطرح كردآقاي روحاني! شعار صريحتان در مراسم تحليف را يادتان هست؟


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مهدي كوچك‌زاده در وبلاگش مطرح كردآقاي روحاني! شعار صريحتان در مراسم تحليف را يادتان هست؟
آقاي روحاني! قرار نبود شيطان بزرگ در هر حالتي از ملت ايران جواب مناسب دريافت كند.


به گزارش سرويس فضاي مجازي خبرگزاري فارس مهدي كوچك زاده در وبلاگ شخصي‌اش نوشت: آقاي رئيس جمهور يادتان هست در مراسم تحليف در حضور نمايندگان ملت ايران فرموديد: «به صراحت مي‌گويم اگر پاسخ مناسب مي‌خواهيد، نه با زبان تحريم، كه با زبان تكريم با ايران سخن بگوييد».

آقاي روحاني! همه ملت ايران شاهد بودند كه از ابتداي تلاش‌هايي كه در قالب مذاكرات ژنو براي حل مناقشات هسته‌اي صورت گرفت، آمريكايي‌ها جمله احمقانه «همه گزينه‌ها از جمله گزينه نظامي روي ميز است» از دهانشان نيفتاد!

آقاي روحاني! همه دنيا و از جمله ملت ايران شاهد جملات تحقير آميز رئيس جمهور آمريكا نسبت به ملت ايران بودند حتي وزير امور خارجه شما نيز اقرار كرد كه: «مايه تأسف است كه رئيس‌جمهور اوباما از ادبياتي استفاده كرد كه توهين به مردم ايران است.»

آقاي روحاني! خانم وندي شرمن در جلسه مورخ پنجشنبه سوم اكتبر 2013 كميته روابط خارجي سناي آمريكا و در پاسخ به سناتور كوركر به صراحت گفته است: «ما به وضوح به ايرانيان گفته‌ايم كه در اين مذاكرات ما در باره برنامه هسته‌اي ايراني‌ها و تحريم‌هاي مربوط به برنامه هسته‌اي صحبت مي‌كنيم و به آنها گفته‌ايم كه تحريم‌هاي موجود مرتبط با رفتار حقوق بشر است؛ رفتار تروريستي آنها همچنان روي ميز است و در دست بررسي است».

آقاي روحاني! وزير امور خارجه آمريكا بارها تأكيد كرده كه در تمامي مراحل مذاكرات با اسرائيلي‌ها در هماهنگي كامل عمل كرده و نظرات آنها را دقيقاً مورد نظر داشته و نتيجه مذاكرات منجر به افزايش امنيت اسرائيل مي‌شود!

آقاي روحاني! اكنون آمريكايي‌ها در آخرين اقدام خود صريحاً عهد و پيمان خود را، چنانچه قرآن كريم رفتار كفار را پيش‌بيني مي‌كند كه: «الذين لا ايمان لهم» (كساني كه به سوگندهايشان پايبند نيستند)، زير پا گذاشته و بعد از همه تلاش‌هايي كه در ژنو صورت گرفت، زبان تحريم دراز كردند و تعدادي شركت و اشخاص را به ليست تحريم‌هايشان افزودند.

آقاي روحاني! قرار نبود شيطان بزرگ در هر حالتي از ملت ايران جواب مناسب! دريافت كند؛ ملت پر افتخار ايران اميدوار است، بنا به شعار صريحتان در مراسم تحليف، آمريكايي‌ها پاسخي مناسب با زبان خودشان از شما دريافت كنند و اجازه ندهيد رفتار مماشات گونه وزير امور خارجه در برابر مشتي ماجراجوي قلدر و مايه ننگ بشريت، اينچنين موجب تحقير ملت ايران شود!

وبلاگ خود را به ما معرفي كنيد

بازگشت به صفحه نخست گروه فضاي مجازي

انتهاي پيام/

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن