تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع): مؤمن نه بدى مى كند و نه معذرت مى خواهد و منافق هر روز بدى مى كند و معذرت مى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820825505




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برپايي دو نشست پژوهشي با موضوع هنر خودانگيخته در گالري لاله


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: برپايي دو نشست پژوهشي با موضوع هنر خودانگيخته در گالري لاله
دو نشست پژوهشي با موضوع هنر خودانگيخته و هنرمندان خودآموخته با حضور چهار هنرمند و كارشناس هنري در گالري لاله برگزار مي شود.


به گزارش خبرگزاري فارس، نگارخانه لاله در ادامه رويكردهاي پژوهشي خود در زمينه هنر معاصر و با هدف بررسي تنوع بسترها و مولفه هاي موجود در شكل گيري آثار هنرمندان خودآموخته، دو نشست پژوهشي با حضور استادان و پژوهشگران برگزار مي كند.

اولين برنامه با عنوان «مفهوم فرد و فرديت در هنر خودانگيخته» با حضور سياوش يحيي زاده (نقاش، مدرس و تحليلگر آثار هنري) و مرتضي زاهدي (هنرمند معاصر و پژوهشگر) روز شنبه 23 آذرماه ساعت 17 تا 19 برگزار خواهد شد.

همچنين دومين نشست با عنوان «نشانه شناسي آثار هنرمندان خودآموخته» با حضور حافظ ميرآفتابي (نقاش و مدرس هنر دانشگاه) روز دوشنبه 25 آذر ماه از ساعت17 تا 19 در نگارخانه لاله برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار فارس، گالري لاله پذيراي نمايشگاهي گروهي از آثار نقاشي و مجسمه‌سازي 17 هنرمند خودآموخته است كه اين نمايشگاه تا 3 دي ماه ادامه دارد.

اين نمايشگاه در نظر دارد تا به بازخواني شور و شوق تصويري و دنياي دروني و بكر هنرمندان خودآموخته اي بپردازد كه از ديرباز تاكنون، فارغ از قيد و بندها، سبك ها و جريان هاي روز هنر معاصر و به موازات آن به حيات هنري خود ادامه داده است.

در اين نمايشگاه آثاري از حسن حاضر مشار، زنده ياد مكرمه قنبري، داوود كوچكي، سليم كرمي، فيروزه يزداني، عليخان عبداللهي، محمد خداشناس، جعفر خادم، زهرا سهرابي، ارسيا مقدم، محمود زاهدي، محمد آريايي، امير غفوري، محمد باقر رضايي، محسن فرخ رخ و... ارائه شده است.

اين مجموعه به كوشش مرتضي زاهدي هنرمند معاصر و پژوهشگر گردآوري شده است.

از ويژگي هاي آثار هريك از اين هنرمندان اين است كه پيرو هيچ سبك و يا تاثير خاصي از تاريخ هنر نبوده و بدون دانش آكادميك به فعاليت پرداخته و از تجربيات شخصيشان الهام مي گيرند و قوانين خود را متناسب با صداقت بياني و دروني خود شكل داده اند.

گالري لاله در خيابان دكتر فاطمي، ضلع شمالي پارك لاله، روبروي پاركينگ طبقاتي واقع شده است.

انتهاي پيام/

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن