تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بنده اى نيست كه به خداوند خوش گمان باشد مگر آن كه خداوند نيز طبق همان گمان با او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804657780




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رويكرد پژوهشي دستگاه هاي اجرايي برنامه ريزي براي بهبود فضاي كسب و كار باشد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رويكرد پژوهشي دستگاه هاي اجرايي برنامه ريزي براي بهبود فضاي كسب و كار باشد
مشهد - خبرگزاري مهر: رويكرد پژوهشي دستگاه هاي اجرايي بايد برنامه ريزي براي بهبود فضاي كسب و كار باشد و تصويب شرح وظايف و اعضاي كميته هاي ذيل شوراي راهبردي آموزش هاي مهارتي استان از جمله اخبار استانداري خراسان رضوي است.

به گزارش خبرگزاري مهر، معاون برنامه ريزي و اشتغال استانداري خراسان رضوي گفت: رويكرد پژوهشي دستگاه هاي اجرايي بايد برنامه ريزي جهت بهبود فضاي كسب و كار باشد.

رضا جمشيدي، ظهر سه شنبه در جلسه ي كارگروه امور اقتصادي استان با بيان اينكه بودجه ي پژوهشي استان حداقل 9 ميليارد تومان است، اظهار داشت: باتوجه به اين كه طرح هاي پژوهشي بايد دركارگروه پژوهش، فناوري و تحول اداري استان مصوب شود؛ از دستگاه هاي اجرايي حوزه ي اقتصادي خواسته شده تا اولويت هاي پژوهشي خود را احصا و به كارگروه امور اقتصادي ارايه كنند.

وي افزود: پس از بررسي و اخذ نظرات كارشناسي دستگاه ها، طرح هاي مزبور جهت تصويب نهايي به كارگروه يادشده ارسال خواهد شد.

معاون برنامه ريزي و اشتغال استانداري خراسان رضوي از دستگاه هاي اجرايي خواست يكي از عناوين طرح هاي پژوهشي خود در حوزه ي بهبود فضاي كسب و كار را با مشاركت بخش غيردولتي مطرح و پس از اخذ نظر آنان در صورت لزوم اصلاح كنند.

وي اعتبار پژوهشي جهاد كشاورزي 600 ميليون تومان است كه بايستي با اولويت ساماندهي منابع آب حوزه ي كشاورزي، كاهش مصرف آن در بخش كشاورزي و اصلاح الگوي كشت به طرح هاي پژوهشي اختصاص يابد.

جمشيدي برنامه ريزي و پژوهش جهت بهبود فضاي كسب و كار و توسعه ي صنعت را از اولويت هاي پژوهشي سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برشمرد و اعتبار پژوهشي اين دستگاه را 80 ميليون تومان اعلام كرد.

وي از اداره ي تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان خواست تا علاوه بر انجام پژوهش در راستاي رفع مشكلات حوزه ي كسب و كار به خصوص در حوزه ي تعاوني ها و آسيب شناسي وضعيت موجود نيز اقدام كند.

گفتني ست طرح هاي پژوهشي آب منطقه اي با 600 ميليون تومان اعتبار، اداره كل منابع طبيعي با 170 ميليون تومان اعتبار، شركت شهرك هاي صنعتي با 50 ميليون تومان اعتبار و سازمان امور اقتصاد و دارايي با 45 ميليون تومان اعتبار از جمله مواردي بود كه در اين جلسه مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

شرح وظايف و اعضاي كميته هاي ذيل شوراي راهبردي آموزش هاي مهارتي استان تصويب شد

با حضور معاون هماهنگي امور عمراني استانداري خراسان رضوي اعضا و شرح وظايف كميته هاي ذيل شوراي راهبردي و هماهنگي آموزش هاي مهارتي استان به تصويب رسيد.

محمد حسن واحدي در دومين جلسه ي اين شورا كه با حضور برخي مديران ستادي استانداري، روسا و نمايندگان دستگاه هاي اجرايي مرتبط و تشكل هاي بخش خصوصي برگزار شد، از تشكيل آن به عنوان تلاشي براي كاربردي شدن و افزايش اثربخشي آموزش ها، رفع مشكلات كيفي توليد، زمينه سازي براي ايجاد اشتغال پايدار، تامين نيروي انساني و تخصص هاي مورد نياز صنعت و اطمينان دادن به جامعه در خصوص تخصص و توانمندي توليدكنندگان كالا و خدمات ياد كرد.

وي به وظايف ذاتي هر دستگاه در حوزه ي آموزش اشاره كرد و يادآور شد: اين شورا بدون اعمال دخالت در وظايف دستگاه هاي اجرايي با تعيين راهبرد، هماهنگي و جلوگيري از حاكميت نگاه بخشي در راستاي تحقق اهداف ياد شده تلاش مي كند.

واحدي با اشاره به اهميت موضوع آموزش هاي مهارتي اظهار داشت: در همين راستا فاصله ي زماني بين جلسات شورا از دو ماه به يك ماه كاهش پيدا خواهد كرد.

معاون هماهنگي امور عمراني استانداري خراسان رضوي با تاكيد بر لزوم محوريت بخش خصوصي در زمينه ي آموزش هاي مهارتي ادامه داد: براي تحقق اهدف شورا، بخش دولتي به عنوان مُعين و پشتيبان بخش خصوصي عمل خواهد كرد.

وي از روسا و دبيران كميته هاي ذيل شوراي راهبردي و هماهنگي آموزش هاي مهارتي استان خواست ضمن در اولويت قرار دادن احصاي نيازهاي آموزشي مخاطبان شان و مد نظر قرار دادن اسناد بالادستي، برنامه هاي خود تا پايان سال جاري را در اسرع وقت به دبيرخانه اعلام كنند.

در اين جلسه اعضا ضمن تصويب حذف كميته ي تخصصي آموزشهاي پيشرفته؛ با رياست سازمان صنعت، معدن و تجارت در كميته ي صنعت و دبيري يكي از سه نهاد انجمن مديران صنايع، خانه ي صنعت، معدن و تجارت و اتاق بازرگاني موافقت كردند.

همچنين رياست اداره كل فني و حرفه اي و دبيري اتاق اصناف در كميته ي خدمات، رياست اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي و دبيري مركز آموزش علمي كاربري فرهنگ و هنر دركميته ي فرهنگ و هنر مورد تصويب قرار گرفت و مقرر شد ليست اعضاي پيشنهادي و شرح وظايف كميته ي كشاورزي در جلسه آينده بررسي شود.

گفتني ست، در جلسه ي امروز به دانش آموزاني كه در المپياد كشوري مهارت حايز رتبه شده بودند، لوح سپاسي با امضاي استاندار خراسان رضوي اهدا شد.

شايان ذكر است خراسان رضوي در رقابت هاي مهارت جايگاه ششم كشور و ايران در جايگاه چهارم جهان قرار دارد.

كد خبر: 2192943

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۱۹ - ۱۵:۵۹

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن