تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819371159




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاثير فضاي كسب و كار بر متغيرهاي كلان اقتصادي مورد توجه برنامه ريزان اقتصاد كشور باشد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: تاثير فضاي كسب و كار بر متغيرهاي كلان اقتصادي مورد توجه برنامه ريزان اقتصاد كشور باشد
مشهد - خبرگزاري مهر: دبير علمي همايش ملي توسعه پايدار گفت: برنامه ريزان اقتصادي كشور بر تاثير بهبود فضاي كسب و كار بر اقتصاد كشور بي توجه بوده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ‌طاهر احمدي شاد‌مهري صبح چهارشنبه در همايش ملي توسعه پايدار كه دراتاق بازرگاني مشهد در حال برگزاري است اظهار كرد: كمتر تحليلگر و انديشمند اقتصادي را مي توان يافت كه به اهميت و تاثير فضاي كسب و كار بر متغيرهاي كلان اقتصادي پي نبرده و اذعان نكند.

وي تاكيد كرد: متاسفانه اين مقوله تا كنون مورد بي مهري و كم توجهي سياستمداران و برنامه ريزان اقتصادي كشور قرار گرفته است و علاوه بر آن حتي در محافل علمي آنطور كه شايسته است به آن پرداخته نشده است.

احمدي شاد‌مهري گفت: با توجه به اين بي توجهي به اهميت فضاي كسب و كار در ايران اتاق بازرگاني صنايع و معادن خراسان رضوي در راستاي رسالت خود با توجه به قانون بهبود فضاي كسب و كار مصوب سال 90 اقدام به برگزاري اين سمينار كرد و قرار بر اين است كه در سالهاي آينده نيز به كار خود ادامه دهد.

وي ادامه داد: براي برگزاري اين همايش هيئت علمي متشكل از صاحب نظران و اساتيد برجسته كشور تنظيم محورها را به عهده داشت.

وي توضيح داد: 13 عنوان پيشنهادي از طرف صاحب نظران در چهار محور اصلي " تامين مالي"، "رقابت پذيري "، " نرخ ارز و سرمايه گذاري" و "بازار سرمايه" در نظر گرفته شد.

وي اعلام كرد: 200 مقاله به دبيرخانه همايش ارسال شد كه از ميان آنها بر اساس نظر هيئت داوري 20 مقاله براي ارائه در سمينار انتخاب و تعدادي نيز به چاپ خواهد رسيد.

وي همچنين از اساتيد برجسته كشور در اين همايش از جمله دكتر جعفر خير خواهان، نعمت الله اكبري، داوود بهبودي، شهبازي، شاه نوشي، دكتر وحيد، فرشاد مومني، عليرضا اشرف، جعفري صميمي ، خداپرست مشهدي، مهدي مصطفوي، مهدي بهنامه، محمد علي خطيب، صادق ايمان دوست، عباس شاكري، تقي ابراهيمي سالاري، ابوالفضل شاه آبادي، ميندخت كاظمي، استاد فاخر، نوري، اسلاملوئيان، ايماندوست، لطفعلي پور، محمد رضا رئيسي،مهدي درهي، احمد ميدري، محمود دانشور، مهدي سقائيان، رناني، متين راد و... نام برد.

كد خبر: 2198304

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۷ - ۱۴:۱۱

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن