تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801628016




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با حضور مديركل دفتر زنان استانداري خراسان رضويبرنامه دستگاه‌هاي اجرايي براي گراميداشت دهه فجر و 9 دي بررسي شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با حضور مديركل دفتر زنان استانداري خراسان رضويبرنامه دستگاه‌هاي اجرايي براي گراميداشت دهه فجر و 9 دي بررسي شد
با حضور مديركل دفتر زنان و خانواده استانداري خراسان رضوي برنامه‌هاي دستگاه‌هاي اجرايي استان به مناسبت گراميداشت دهه فجر و 9 دي در حوزه زنان بررسي شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از مشهد به نقل از روابط عمومي استانداري خراسان رضوي، صديقه خديوي در جلسه كميته بانوان استان با بيان اينكه اداره‌كل تبليغات اسلامي بايد نظرات زنان فرهيخته در خصوص گراميداشت اين ايام را ظرف 10 روز آينده به دبيرخانه ستاد ارسال كند، گفت: با توجه به نامگذاري 21 بهمن سال جاري به نام «انقلاب اسلامي، سبك زندگي اسلامي، منزلت زن و تحكيم بنيان خانواده» دستگاه‌ها موظف به انجام برنامه‌ريزي‌هاي لازم جهت برگزاري هر چه بهتر برنامه‌هاي اين روز هستند.

وي به بررسي برنامه‌هاي دستگاه‌هاي اجرايي استان در دهه فجر پرداخت و افزود: برگزاري سخنراني با عناوين روزشمار دهه فجر، كارگاه‌هاي آموزشي با نام ولايت فقيه و فقه شيعي و تقدير از بانوان فعال انقلابي و خانواده شهدا و جانبازان شاخص از مهم‌ترين برنامه دستگاه‌ها در اين ايام است.

مديركل دفتر زنان و خانواده استانداري خراسان رضوي تصريح كرد: در اين ايام برگزاري كلاس‌هاي 35 ساعته امداد و نجات توسط هلال احمر، توليد تئاترهاي مناسبتي توسط اداره‌كل ارشاد و برگزاري برنامه‌هاي متنوع توسط شهرداري و امور مساجد صورت خواهد گرفت.

خديوي از دستگاه‌هاي اجرايي خواست تا برنامه مجموعه‌هاي ذيل خود در شهرستانها را بررسي و هماهنگي لازم را براي اجراي آن فراهم كنند.

انتهاي پيام/2202/غ

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن