تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819371602




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در شوراي فرهنگي كانون پرورش فكري مازندران عنوان شدمازندران پيشرو در عرصه فعاليت‌هاي فرهنگي كشور


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در شوراي فرهنگي كانون پرورش فكري مازندران عنوان شدمازندران پيشرو در عرصه فعاليت‌هاي فرهنگي كشور
كارشناس مسئول معاونت فرهنگي كانون پرورش فكري كشور گفت: مازندران جزو استان‌هاي پيشرو در عرصه فعاليت‌هاي فرهنگي در كشور است.


به گزارش خبرگزاري فارس از ساري به نقل از روابط عمومي اداره كل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان مازندران، نرگس جعفري در جلسه شوراي فرهنگي، هنري و ادبي اين كانون از مازندران به عنوان استان‌هاي پيشرو در عرصه فعاليت‌هاي فرهنگي كانون ياد كرد.

وي با اشاره به اهميت واحدهاي كارشناسي، افزود: كارشناسان ستون‌هاي فقرات سازمان محسوب مي‌شوند و نقش تصميم‌سازي در كانون را ايفا مي‌كنند تا در فرايند تصميم‌گيري مديران موثر عمل كنند.

اين مسئول با اشاره به سياست‌گذاري‌هاي جديد در برنامه‌ريزي آينده كانون، از تصميم‌گيري‌هاي كارشناسي به عنوان عاملي مهم در فرايند برنامه‌ريزي ياد كرد.

جعفري تصريح كرد: در بازديد از فعاليت‌ها و برنامه‌ها استان‌هاي در معاونت فرهنگي كانون، مازندران جزء استان‌هاي برتر در برنامه‌ريزي تربيتي بوده است.

كارشناس مسئول معاونت فرهنگي كانون پرورش فكري كشور با تأكيد بر فرايند برنامه‌ريزي در مراكز فرهنگي و هنري كانون، خواستار توجه جدي مسئولان و مربيان مراكز و كارشناسان استان‌ها در اين خصوص شد و افزود: برنامه‌محور بودن و بهره‌گيري از خرد جمعي و مديريت مشاركتي نتيجه خوبي را در پيشبرد برنامه‌ها ايجاد مي‌كند.

اين مسئول با طرح سئوالي مبني بر «برنامه‌ريزي تربيتي يعني چه و چه جايگاهي در كانون دارد؟»، بيان داشت: تعاريف متعددي از برنامه‌ريزي تربيتي ارايه شده اما كانون نيازمند برنامه‌ريزي تربيتي خاص خود است كه متناسب با شرايط بايد به آن دست يابد.

جعفري ادامه داد: هدف از برنامه‌ريزي تربيتي در كانون كمك به تربيت اعضا و براي تغييرات مطلوب است.

وي با تأكيد بر تربيت مطلوب كه مد نظر كانون است، ابراز داشت: تربيت مطلوب براساس جهان‌بيني و واقعيت‌هاي اجتماعي برگرفته از نظام ارزشي اسلام است.

كارشناس مسئول معاونت فرهنگي كانون پرورش فكري كشور بيان داشت: اگر برنامه‌ريزي‌هاي موجود در مراكز سبب تربيت مطلوب نشود موثر نيست.

وي از سه عنصر هدايت، نظارت و ارزشيابي به عنوان فرايند مهم در بازديدهاي كارشناسي ياد كرد و اذعان داشت: اين فرايند براي صحت برنامه‌ريزي و اجراي موثر برنامه‌هاي مراكز بوده كه بايد از سوي كارشناسان مدنظر قرار گيرد.

اين كارشناس فرهنگي، خواستار تعامل رو در روي كارشناسان ادارات كل كانون با مراكز فرهنگي و هنري شد و بر حضور مستمر و موثر آنان در مراكز تأكيد كرد.

به گزارش فارس، با حضور كارشناس مسئول معاونت فرهنگي كانون پرورش فكري كشور، مسئولان و كارشناسان كانون پرورش فكري مازندران از مراكز فرهنگي و هنري سيمرغ، مركز شماره يك و شاره 2 ساري بازديد شد.

انتهاي پيام/2296/ذ

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن