تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اگر به تعداد اهل بدر [مؤمن كامل] در ميان شما بود، قائم ما قيام می ‏كرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802899826




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئول هيءت مديره جمعيت فرزندان شاهد و ايثارگر كشور:فعاليت‌هاي مديريتي و فرهنگي فرزندان شاهد در قانون ضعيف ديده شده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مسئول هيءت مديره جمعيت فرزندان شاهد و ايثارگر كشور:فعاليت‌هاي مديريتي و فرهنگي فرزندان شاهد در قانون ضعيف ديده شده است
مسئول هيئت مديره جمعيت فرزندان شاهد و ايثارگر كشور گفت: فرزندان جامعه ايثارگر بايد در كشور سردمدار فعاليت‌هاي فرهنگي و مديريتي باشند اما اين موضوع در قانونگذاري ضعيف ديده شده است.
به گزارش خبرگزاري فارس از همدان، حميد رضايي ظهر امروز در ديدار با اعضاي شوراي اسلامي شهر همدان اظهار كرد: هم اكنون در 16 استان كشور دفتر نمايندگي جمعيت راه‌اندازي شده و بيش 50 هزار نفر از فرزندان شاهد و ايثارگر عضو اين مجمع هستند.

وي با بيان اينكه جمعيت فرزندان شاهد و ايثارگر فعالترين مجمع قانوني ثبت شده كشور در اين حوزه است، اظهار داشت: ترويج فرهنگ ايثار و شهادت، ارتقاي جايگاه اجتماعي فرزندان شاهد و ايثارگر و تربيت مديراني از اين مجموعه از اهداف مهم جمعيت است.

مسئول هيئت مديره جمعيت فرزندان شاهد و ايثارگر كشور ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و مشكلات فرزندان شهدا و ايثارگر را از مهمترين دغدغه‌هاي جمعيت دانست و افزود: تمام تلاش اعضاء جمعيت بالا بردن سطح اجتماعي فرزندان شاهد و ايثارگر است كه بايد به حول و قوه الهي و مدد شهدا با استحكام و اراده قوي در تحقق اين هدف گام برداشت.

وي با اشاره به اينكه تلاش جمعيت فرزندان شاهد و ايثارگر براي تربيت مديران از ميان فرزندان شاهد با تحصيلات تكميلي و پيشرفت‌هاي قابل توجه است، اضافه كرد: فرزندان جامعه ايثارگر بايد در كشور سردمدار فعاليت‌هاي فرهنگي و مديريتي باشند اما اين موضوع در قانونگذاري ضعيف ديده شده است.

رضايي در ادامه حضور جامعه ايثارگر در مجموعه شوراي اسلامي شهر همدان را به فال نيك گرفت و يادآور شد: استان همدان در زمينه فعاليت‌هاي فرهنگي جايگاه ويژه‌اي دارد و انتظار مي‌رود دفتر نمايندگي جمعيت در همدان مورد حمايت و كمك مسئولان قرار گرفته و فعاليت‌هاي مؤثري را در راستاي تحقق اهداف داشته باشند.

عضو شوراي اسلامي شهر همدان نيز مشكلات فرزندان شهدا و ايثارگران را حاصل غفلت مديران و مسؤلان دانست و گفت: زنده نگه داشتن فرهنگ ايثار و شهادت تكليف همگاني است چرا كه شهدا متعلق به همه مردم هستند.

سيد احمد حسني حلم با اشاره به اينكه شورا مي‌تواند نقش مهمي را در انتقال ارزش‌هاي دوران دفاع مقدس داشته باشد، اضافه كرد: فعاليت خودجوش جمعيت فرزندان شاهد و ايثارگر خود به نوعي زنده نگه داشتن فرهنگ ايثار و شهادت است.

ديگر عضو شوراي اسلامي شهر همدان هم در اين جلسه با اشاره به آيات قرآن كريم در خصوص مشي شهدا گفت: با نهادينه كردن انديشه شهدا جامعه مسير درستي را طي مي‌كند و در اين راستا بايد نوانديشان انديشه شهدا را واكاوي كرده و براي جامعه ترسيم كنند.

علي اكبر نظري با انتقاد از اينكه در خصوص مشي شهدا كمتر كار شده است، اظهار داشت: مشي شهدا را بايد شناخت و در آن مسير حركت كرد.

در اين جلسه جمعيت فرزندان شاهد و ايثارگر كشور به تبادل نظر در خصوص اهداف جمعيت با اعضاي شوراي اسلامي شهر همدان پرداختند.

انتهاي پيام/89003/ي30

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن