تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 1 آبان 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1823512301




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رویارویی نسل‌های فوتبال؛ بختیاری‌زاده و رونالدو پس از ۱۸ سال


واضح آرشیو وب فارسی::

در یک اتفاق نادر در تاریخ فوتبال، سهراب بختیاری‌زاده، ستاره سابق تیم ملی ایران، در قامت سرمربی استقلال، رو در روی کریستیانو رونالدو، اسطوره فوتبال جهان، قرار می‌گیرد. این تقابل که پس از ۱۸ سال از جام جهانی ۲۰۰۶ شکل می‌گیرد، نوید یک بازی جذاب و پر از هیجان را می‌دهد.



جدال نسل‌ها در قلب آسیا؛ بختیاری‌زاده و رونالدو در تقابل تاریخی

در یک رویداد تاریخی و بی‌سابقه، فوتبال ایران و عربستان به مصاف هم می‌روند. استقلال ایران با هدایت سهراب بختیاری‌زاده، اسطوره فوتبال ایران، به مصاف النصر عربستان می‌رود که با حضور کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، به یکی از قدرتمندترین تیم‌های آسیا تبدیل شده است. این تقابل، علاوه بر جنبه فنی، از لحاظ تاریخی نیز بسیار حائز اهمیت است؛ چرا که بختیاری‌زاده و رونالدو، دو چهره شاخص فوتبال جهان، پس از سال‌ها دوباره رو در روی هم قرار می‌گیرند.

استقلال، پس از شکست سنگین مقابل ذوب‌آهن، به دنبال جبران در لیگ قهرمانان آسیا است. اما آبی‌پوشان پایتخت کار آسانی پیش رو ندارند؛ چرا که النصر، با هدایت رودی گارسیا و درخشش کریستیانو رونالدو، در فرم بسیار خوبی قرار دارد. رونالدو که در بازی اخیر خود برای النصر درخشید، به دنبال افزایش آمار گل‌های خود و کمک به تیمش برای کسب پیروزی است.

از سوی دیگر، استقلال با مشکلات مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند. غیبت مهدی مهدی‌پور و ابوالفضل جلالی، دو بازیکن کلیدی تیم، ضایعه بزرگی برای آبی‌پوشان است. همچنین، ایمان سلیمی و روزبه چشمی نیز به دلیل مصدومیت از این بازی دور هستند.

سهراب بختیاری‌زاده، سرمربی استقلال، که خود در جام جهانی ۲۰۰۶ مقابل رونالدو بازی کرده بود، اکنون در قامت سرمربی به مصاف ستاره پرتغالی می‌رود. این تقابل، یادآور خاطرات شیرین و تلخ جام جهانی ۲۰۰۶ است و می‌تواند برای هواداران فوتبال بسیار جذاب باشد.

النصر نیز با انگیزه بالایی به دنبال کسب پیروزی است. این تیم در بازی‌های اخیر خود عملکرد بسیار خوبی داشته و به دنبال صدرنشینی در گروه خود است.

این دیدار، یکی از جذاب‌ترین بازی‌های فصل در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود. تقابل دو نسل از فوتبال، حضور ستاره‌های بزرگ و اهمیت بالای بازی برای هر دو تیم، از عواملی هستند که این بازی را به یک رویداد ویژه تبدیل کرده‌اند. هواداران فوتبال در سراسر جهان منتظر یک بازی جذاب و دیدنی هستند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 3]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن