تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 1 آبان 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه هر كس نداشته باشد نه از من است و نه از خداى عزّوجلّ. عرض شد: اى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1823501437




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرسپولیس در شوک؛ محرومیت ۳ ماهه درویش از ورزشگاه‌ها


واضح آرشیو وب فارسی::

خبر محرومیت ۳ ماهه رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، موجی از تعجب و ناراحتی را در بین هواداران و مسئولان این باشگاه ایجاد کرد. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، این تصمیم را به دلیل [دلایل محرومیت] اتخاذ نمود. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که پرسپولیس در شرایط حساسی از فصل قرار دارد.



رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علیه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس

 کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران، در پی بررسی تخلفات صورت گرفته توسط آقای رضا درویش، مدیرعامل محترم باشگاه پرسپولیس، رای خود را صادر نمود.

بر اساس اعلامیه رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی پس از مطالعه دقیق پرونده و مستندات موجود، آقای درویش را به دلیل نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی محکوم شناخته است. این تخلف به معنای عدم رعایت ضوابط و مقررات حاکم بر فعالیت‌های ورزشی و ایجاد اختلال در روند عادی مسابقات تلقی می‌شود.



جزئیات رای صادره به شرح زیر می‌باشد:

جریمه نقدی: آقای درویش ملزم به پرداخت مبلغ قابل توجهی به عنوان جریمه نقدی می‌باشد. این جریمه به عنوان نوعی تنبیه مالی برای تخلف صورت گرفته اعمال شده است.
محرومیت از حضور در مسابقات: علاوه بر جریمه نقدی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به مدت مشخصی از حضور در کلیه مسابقات فوتبال، از جمله لیگ برتر و جام حذفی، محروم شده است. این محرومیت به منظور تاکید بر اهمیت رعایت قوانین و مقررات و جلوگیری از تکرار چنین تخلفاتی اعمال شده است.
شرایط تعلیق بخشی از محرومیت: بخشی از محرومیت اعمال شده علیه آقای درویش مشروط به عذرخواهی رسمی ایشان در رسانه‌ها می‌باشد. در صورت ارائه عذرخواهی، مدت زمان محرومیت ایشان کاهش خواهد یافت.

دلیل صدور رای:

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، تصمیم خود را بر اساس مستندات موجود در پرونده و همچنین مصاحبه‌های انجام شده توسط آقای درویش اتخاذ نموده است. در این مصاحبه‌ها، اظهارات نامناسب و توهین‌آمیز علیه مقامات رسمی و اعضای کمیته‌های فدراسیون فوتبال مطرح شده بود که موجب تشدید تخلف ایشان گردید.

اهمیت رعایت قوانین و مقررات:

صدور چنین رایی توسط کمیته انضباطی، نشان‌دهنده اهمیت رعایت قوانین و مقررات در ورزش حرفه‌ای می‌باشد. تمامی افراد فعال در حوزه ورزش، از جمله مدیران باشگاه‌ها، بازیکنان و مربیان، موظف به رعایت این قوانین هستند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن