تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 20 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما موهاى سبيل و موهاى زير بغل و موى زير شكم خود را بلند نكند؛ چرا كه شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821895987




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتراض شدید قلعه‌نویی به داوری؛ دو پنالتی و دو امتیاز از دست رفته


واضح آرشیو وب فارسی::

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، پس از تساوی بدون گل مقابل ازبکستان، به شدت از داوری بازی انتقاد کرد و معتقد است که تیمش دو پنالتی مسلم را از دست داده است. به گفته قلعه‌نویی، اشتباهات داوری باعث شده تا تیم ملی ایران دو امتیاز ارزشمند را از دست بدهد.



قلعه‌نویی: دو امتیاز از ازبکستان دور شدیم، اما دفاع ما عالی بود

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، پس از تساوی بدون گل مقابل ازبکستان در دیدار مقدماتی جام جهانی 2026، به عملکرد تیمش ابراز رضایت کرد. او با وجود اینکه معتقد است تیمش دو پنالتی مسلم را از دست داده است، اما از عملکرد دفاعی شاگردانش بسیار راضی بود.

قلعه‌نویی در نشست خبری پس از بازی گفت: "بازی بسیار خوبی بود. هر دو تیم با کیفیت بازی کردند. به بازیکنانم افتخار می‌کنم که در این جو سنگین توانستند یک بازی تاکتیکی و درگیرشونده انجام دهند. با وجود اینکه 10 نفره شدیم، اما مالکیت توپ را داشتیم و امید گل ما هم بیشتر بود. به غیر از یک صحنه فکر می‌کنم هیچ خطری روی دروازه ما ایجاد نشد و سومین بازی است که کلین‌شیت می‌کنیم."

سرمربی تیم ملی در ادامه به داوری بازی اعتراض کرد و معتقد است که تیمش دو پنالتی مسلم را از دست داده است. او گفت: "آن صحنه صد درصد پنالتی بود و بعد از آن دو، سه کرنر و ضربه ایستگاهی به دست آوردیم اما در نهایت دو امتیاز اینجا جا گذاشتیم."

قلعه‌نویی همچنین به عملکرد دفاعی تیمش اشاره کرد و گفت: "ما در تلویزیون گفتیم که در جام ملت‌های آسیا از نظر ساختار دفاعی تیم دوم بودیم اما گل‌های زیادی دریافت کردیم. الان چهار بازی است که کلین‌شیت کرده‌ایم. این نشان می‌دهد آن زمان که می‌گفتیم از نظر ساختار دفاعی شرایط خوبی داریم حرف درستی بود اما روی بدشناسی گل می‌خوردیم. الان بازیکنان وظایف دفاعی خود را به خوبی انجام می‌دهند و در همین بازی هم این موضوع مشهود بود."






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن