تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 1 آبان 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که خدا را، آنگونه که سزاوار اوست، بندگى کند، خداوند بیش از آرزوها و کفایتش ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1823500020




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بختیاری‌زاده: قلبم با استقلال می‌تپد، برای موفقیت تیم از جان مایه می‌گذارم


واضح آرشیو وب فارسی::

سهراب بختیاری‌زاده، سرمربی استقلال، در نشست خبری اخیر خود با تأکید بر تعهدش به این تیم، از تلاش‌های شبانه‌روزی‌اش برای بهبود عملکرد استقلال خبر داد. او با بیان اینکه قلبش با استقلال می‌تپد، نشان داد که برای موفقیت این تیم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.



بختیاری‌زاده: استقلال باید هجومی بازی کند، دفاع صرف جواب نمی‌دهد

سهراب بختیاری‌زاده، سرمربی استقلال، در نشست خبری پیش از بازی با ذوب‌آهن، از تعهد خود برای پیشرفت تیم گفت. او تأکید کرد که تمام تلاشش را می‌کند تا استقلال را به روزهای خوب برگرداند.

بختیاری‌زاده درباره مشکلات روحی بازیکنان پس از نتایج ضعیف صحبت کرد و گفت که تمرکز او بر بهبود روحیه و ایجاد یک محیط کاری مثبت است. او همچنین به اهمیت کار گروهی در کادر فنی اشاره کرد و گفت که همه اعضای کادر با هم همکاری می‌کنند تا بهترین نتیجه را بگیرند.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوال درباره فرصت قهرمانی، گفت که استقلال پتانسیل قهرمانی دارد و تیمش برای رسیدن به این هدف تلاش خواهد کرد. او همچنین به اهمیت ارتباط خوب بین همه اعضای باشگاه اشاره کرد و گفت که این ارتباط برای موفقیت تیم بسیار مهم است.

بختیاری‌زاده درباره مصدومیت برخی از بازیکنان و درخواست برای برگزاری بازی در موعد مقرر توضیح داد که به بازی کردن با ترکیب اصلی اعتقاد دارد، اما مصدومیت‌ها باعث شده تا فرصت به بازیکنان دیگر داده شود. او همچنین به اهمیت بازی هجومی و ایجاد فرصت‌های گلزنی تأکید کرد.

در پایان، بختیاری‌زاده از هواداران استقلال تشکر کرد و گفت که آن‌ها همیشه برای تیم مهم هستند. او از هواداران خواست تا به تیم امیدوار باشند و به آن‌ها حمایت کنند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن