تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 17 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند عزو جل كه فرموده است: از صبر و نماز كمك بگيريد، صبر، روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821576978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنجال میزبانی از قطر؛ ایران 3 پیشنهاد شگفت‌انگیز داد


واضح آرشیو وب فارسی::

تیم ملی فوتبال ایران در آستانه یک تصمیم مهم قرار گرفته است. با توجه به فشارهای بین‌المللی برای تغییر محل برگزاری دیدار با قطر، فدراسیون فوتبال ایران دست به کار شده و سه پیشنهاد جذاب را برای حل این مشکل روی میز کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار داده است. این پیشنهادها که با هدف حفظ میزبانی و برگزاری یک بازی پرشور و هیجان‌انگیز ارائه شده‌اند، می‌توانند سرنوشت این مسابقه را تغییر دهند.



فدراسیون فوتبال ایران برای میزبانی از تیم ملی قطر آماده‌ی ارائه سه پیشنهاد به کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) است.

به دنبال انتشار اخبار و گمانه‌زنی‌های اخیر درباره احتمال برگزاری دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر در چارچوب مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2026 در کشوری ثالث، فدراسیون فوتبال ایران با هدف حفظ حقوق قانونی خود و تسهیل برگزاری این مسابقه مهم، آمادگی خود را برای ارائه سه پیشنهاد به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام نموده است.

بر اساس برنامه قبلی AFC، این دیدار قرار بود در تاریخ 24 مهر ماه در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شود. با این حال، به دنبال فشارهای رسانه‌ای برخی کشورها و به ویژه عربستان سعودی، احتمال تغییر محل برگزاری این مسابقه قوت گرفته است.

در صورت ابلاغ رسمی این تصمیم از سوی AFC، فدراسیون فوتبال ایران پیشنهادات زیر را به منظور حل این مسئله و برگزاری یک دیدار منصفانه و در عین حال ایمن، ارائه خواهد داد:

جابجایی دیدار رفت و برگشت: فدراسیون فوتبال ایران پیشنهاد می‌دهد تا دیدار رفت بین دو تیم در دوحه برگزار شود و دیدار برگشت به میزبانی ایران انجام شود. این پیشنهاد ضمن حفظ اصل میزبانی هر دو تیم، به کاهش تنش‌های احتمالی کمک خواهد کرد.

برگزاری دیدار در شهر دوبی: با توجه به زیرساخت‌های مناسب ورزشی در شهر دوبی و نزدیکی آن به ایران، برگزاری این دیدار در این شهر می‌تواند گزینه مناسبی باشد. این پیشنهاد به تیم‌های ملی هر دو کشور امکان می‌دهد تا با کمترین دشواری به محل برگزاری مسابقه برسند.

برگزاری دیدار در شهر تاشکند: با توجه به حضور تیم ملی فوتبال ایران در شهر تاشکند برای دیدار با تیم ملی ازبکستان، برگزاری دیدار با قطر نیز در همین شهر می‌تواند از نظر لجستیکی و هزینه‌ها به صرفه‌تر باشد. این پیشنهاد به تیم ملی ایران امکان می‌دهد تا بدون نیاز به سفرهای طولانی مدت و خستگی ناشی از آن، به مصاف حریف خود برود.

فدراسیون فوتبال ایران امیدوار است که کنفدراسیون فوتبال آسیا با بررسی دقیق این پیشنهادات و با در نظر گرفتن اصل عدالت و منصفانه بودن، بهترین تصمیم را برای برگزاری این دیدار مهم اتخاذ نماید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن