تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798297230




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

"آمادگی مقاومت در برابر تهاجمات؛ تأکید بر عدم تلاش یمن برای اخلال در تجارت دریایی"


واضح آرشیو وب فارسی::

وزیر کار لبنان اظهار کرد: اگر دشمن صهیونیستی به دنبال افزایش تنش در منطقه، به ویژه در لبنان و مرزهای لبنان و فلسطین باشد، مقاومت لبنان آماده‌ترین حالت خود را دارد تا به مناسبت واکنشی مناسب به تهاجمات دشمن نشان دهد.



مصطفی بیرم،در پاسخ به این سوال که آیا حساسیت کشورهای اسلامی نسبت به مسائل فلسطین کاهش یافته است یا خیر، اظهار کرد: این وظیفه همه کشورهای عربی و اسلامی است که به مسائل فلسطین و تحولاتی که در حال رخ دادن است، توجه ویژه داشته باشند و صدای بلند مردم فلسطین را در دفاع از حقوقشان در برابر اشغالگری بشنوند.

وزیر کار لبنان با ابراز نیاز به بیداری همگانی در این زمینه اظهار کرد: طی این مدت، خساراتی که به دشمن وارد شده نشان می‌دهد که آنها به طور قابل توجهی آسیب‌پذیرند و استقامت مردم غزه در برابر این جنایت‌ها باعث می‌شود که موضوع فلسطین همچنان حیاتی باقی بماند.

وی افزود: مقاومت در حالت آماده‌ترین خود است تا به شکل مناسب به تهاجمات دشمن پاسخ دهد. این تحولات همچنین یادآور ما می‌شود که نباید کوتاهی در مقابل دشمن داشته باشیم؛ زیرا این کوتاهی می‌تواند باعث ادامه تجاوزات آنها شود.

وزیر کار لبنان همچنین با تأکید بر لزوم قطع تجاوزات رژیم صهیونیستی به مردم غزه، اظهار کرد: عملیات انصارالله یمن در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب علیه صهیونیست‌ها و کشتی‌های تجاری اسرائیلی نشان‌دهنده این است که آنها تلاش می‌کنند هرگونه حمایتی به رژیم صهیونیستی ارائه ندهند. این اقدامات به‌دلیل محاصره شدن سخت مردم غزه و وضعیت نامناسب انسانی در آن منطقه صورت می‌گیرد.

وزیر کار لبنان با تأکید بر اینکه همه دولت‌ها باید در راستای پیشبرد امور، اجازه ندهند کمک‌ها به رژیم جنایتکار صهیونیستی برسد، اظهار کرد: حمایت از اخلال در عبور و مرور دریایی و تجارت در دریا یک موضوع مهم است و ما در لبنان حامی این اقدام هستیم. دوستان ما در یمن نیز به هدف مشابهی کار می‌کنند و اهمیت این اقدام را درک کرده‌اند. آنچه ما حمایت می‌کنیم، توقف کمک‌رسانی به رژیم صهیونیستی است.

وی درباره عملکرد حزب‌الله لبنان در این تحولات اظهار کرد: این اقدامات در لبنان با دو هدف انجام می‌شوند. اولاً به منظور حمایت از برادران در غزه و ابراز همبستگی با آنها، و دوماً برای نشان دادن اینکه لبنان نیز در مقابل دشمن حاضر است خود را محکم کند. ما می‌خواهیم به برادران‌مان در غزه بگوییم که ما هنوز به یادآوری و حمایت از آنها فراموش نکرده‌ایم.

وی ادامه داد: مقاومت لبنان جدیت و حضور قوی در جبهه مبارزه با صهیونیست‌ها دارد و سعی می‌کند تا تمرکز دشمن را پراکنده کند. وزیر کار لبنان همچنین اظهار کرد: اگر دشمن به دنبال افزایش تنش در منطقه، به ویژه در لبنان و مرزهای لبنان و فلسطین باشد، مقاومت در حالت آماده‌ترین خود است تا به شکل مناسب به تهاجمات دشمن پاسخ دهد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 338]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن