تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798744906




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قتل داماد در رستوران جاده فشم+عکس


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: کارگر رستورانی در فشم که در جریان درگیری با یکی دیگر از کارگران وی را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود امروز پای میز محاکمه ایستاد و ادعا کرد به ‌دلیل بیماری اعصاب و روان دست به این جنایت زده است.




به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رکنا ،روز 9شهریور‌ماه سال 93درگیری 2نفر از کارگران رستورانی در فشم باعث جراحت یکی از آنها شد. ماجرا از این قرار بود که این 2 کارگر بر سر موضوعی پیش پا افتاده با یکدیگر درگیر شده بودند و در این میان یکی از آنها با چاقو ضربه‌ای به پای دیگری زده و وی را مجروح کرده بود. هر چند بعد از این درگیری خونین کارگر مجروح به بیمارستان منتقل شد اما شدت خونریزی وی به حدی بود که ساعتی بعد جان خود را از دست داد.
به‌دنبال این حادثه ضارب دستگیر شد و در همان بازجویی‌های مقدماتی به قتل اعتراف کرد. او گفت: مقتول شوهر خواهرم بود. ما با یکدیگر در رستوران کار می‌کردیم و مشکلی نداشتیم اما روز حادثه وقتی با یکی دیگر از کارگران مشغول صحبت بودم شوهر خواهرم بی‌دلیل شروع به دعوا با من کرد.
من هم عصبانی شدم و با چاقویی که از آشپزخانه برداشته بودم ضربه‌ای به پای او زدم. با اینکه من قصد به قتل رساندن او را نداشتم اما چند ساعت بعد فهمیدم که او جان باخته است. متهم در ادامه صحنه جنایت را بازسازی کرد و در نهایت پرونده اتهامی‌اش با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.
در جلسه محاکمه که صبح دیروز در شعبه هشتم به ریاست قاضی حسین اصغرزاده و با حضور قاضی حشمت‌الله توکلی برگزار شد ابتدا نماینده دادستان به قرائت کیفرخواست پرداخت و گفت: متهم در همه مراحل تحقیقات به قتل اعتراف کرده و دوربین‌های مداربسته رستوران نیز صحنه درگیری را ثبت کرده است.


همچنین بررسی‌ها نشان می‌دهد متهم سابقه بیماری اعصاب و روان داشته و مدت‌ها تحت‌نظر پزشک بوده است. با وجود این از آنجا که همه شواهد و مدارک علیه اوست خواستار صدور حکم شایسته هستم. در ادامه مادر مقتول در جایگاه ایستاد و خواستار قصاص قاتل The Murderer پسرش شد.
سپس قاضی با تفهیم اتهام قتل عمدی به متهم از وی خواست به دفاع از خودش بپردازد. او گفت: من قتل را قبول دارم اما باور کنید که قصد کشتن شوهر خواهرم را نداشتم. او درباره روز حادثه گفت: آن روز من با پسر دایی‌ام در محوطه رستوران نشسته بودیم و صحبت می‌کردیم تا اینکه مقتول سراغم آمد و گفت چرا اینجایی و کار نمی‌کنی؟ سر همین موضوع با یکدیگر درگیر شدیم و او با چوب من را مورد ضرب و شتم قرار داد. من هم به آشپزخانه رفتم و یک چاقو برداشتم و با آن ضربه‌ای به پای چپش زدم. من فکرش را هم نمی‌کردم که این ضربه باعث مرگش شود.
وی ادامه داد: مقتول شوهرخواهرم بود و ما با یکدیگر هیچ خصومت و دشمنی نداشتیم. واقعیت این است که من قرص اعصاب و روان مصرف می‌کنم و مدت‌ها تحت نظر پزشک بودم. قبلا گاهی وقت‌ها به‌دلیل بیماری‌ام شیشه‌های خانه را می‌شکستم اما مدتی بود بهتر شده بودم و در رستوران کار می‌کردم تا اینکه این حادثه اتفاق افتاد.
در ادامه این جلسه قاضی اصغرزاده با توجه به مشکلات متهم ولی دم را به بخشش دعوت کرد و گفت: همانطور که خداوند در قرآن قصاص را حق اولیای دم دانسته، آنها را به گذشت نیز دعوت کرده است. به همین دلیل به بخشش نیز فکر کنید. با وجود این مادر مقتول گفت تنها خواسته‌اش قصاص است.در چنین شرایطی ختم جلسه اعلام شد و قرار است هیأت قضایی به‌زودی رأی خود را صادر کند.




سه شنبه 3 اسفند 1395 ساعت 00:02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن