تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798304529




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جعبه آتش نشانی با کیفیت را چگونه تشخیص دهیم؟


واضح آرشیو وب فارسی::

گروه تولیدی صنعتی مزینانی یکی از برترین تولیدکنندگان تجهیزات ایمنی و اطفاء حریق است که با تولید و عرضه جعبه های آتش نشانی با بهترین کیفیت توانسته پاسخگوی نیاز هموطنان عزیز و تامین ایمنی ساختمان ها باشد. شما می توانید با مراجعه به سایت مزینانی و انتخاب جعبه آتش نشانی مورد نیاز خود، امنیت را به ساختمان های تان بازگردانید. همچنین در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با کارشناسان گروه مزینانی تماس حاصل فرمایید. مشاوران این گروه آماده اند تا به تمامی سوالات شما در زمینه انتخاب و خرید جعبه های آتش نشانی پاسخ دهند.


1

امروزه حفظ ایمنی ساختمان ها در هنگام بروز حوادث غیرمترقبه با ابزارهای مختلفی انجام می شود. کاربرد تکنولوژی و هوشمند سازی ساختمان های مسکونی و تجاری موجب شده تا ابزارهای ابتدایی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار بگیرند. با این حال جعبه های آتش نشانی و انواع مختلف فایرباکس ها از جمله ابزارهایی هستند که هنوز هم با وجود کاربرد سیستم های هوشمند ساختمانی، مورد استفاده کاربران قرار می گیرند؛ به طوری که خرید جعبه آتش نشانی به عنوان یکی از اقدامات اولیه در ارتقاء ایمنی ساختمان های مختلف شناخته می شود.



اهمیت خرید جعبه آتش نشانی مطمئن

جعبه آتش نشانی یا فایر باکس یک جعبه با ابعاد تعریف شده و استاندارد است که در زمان وقوع حوادث غیرمترقبه می توانیم از لوازم آن در اطفاء حریق و خاموش کردن آتش استفاده کنیم. این جعبه ها معمولا در مدل های مختلفی طراحی می شوند و کاربرد موثری در افزایش ایمنی ساختمان ها دارند؛ به طوری که در برخی مواقع، نصب این جعبه ها از الزامات ساخت و ساز ساختمانی معرفی شده و مجوزهای بهره برداری بدون نصب صحیح این جعبه ها صادر نمی شود.

همچنین همانطور که می دانید وقوع هرگونه آتش سوزی در ساختمان می تواند در صورت عدم توجه ساکنین به سرعت گسترش یافته و خسارت های جانی و مالی فراوانی را برای افراد ساکن در ساختمان به دنبال داشته باشد؛ از این رو خرید جعبه آتش نشانی و سایر لوازم پیشگیری از وقوع حوادث غیرمترقبه می تواند تاثیر فوق العاده ای در کاهش خسارت های جانی و مالی داشته باشد.

خرید جعبه آتش نشانی مطمئن به شما کمک می کند تا با خیالی آسوده و بدون نگرانی از خسارت های جبران ناپذیر بعد از وقوع حوادث غیر مترقبه، به زندگی روزمره تان بپردازید. اما خرید جعبه آتش نشانی مناسب، نیاز به در نظر گرفتن نکاتی دارد.

یکی از رسالت های همیشگی گروه مزینانی آگاهی بخشی در رابطه با حوادث مرتبط با آتش سوزی و نحوه مقابله با آن هاست. کافی است به سایت گروه تولیدی مزینانی مراجعه کنید تا با مطالعه مطالب مرتبط با آتش سوزی و اطفاء حریق، ضمن افزایش سطح آگاهی خود نسبت به این گونه حوادث ناگوار، با خرید جعبه های آتش نشانی به مقابله با آن ها بپردازید.

راهنمای خرید جعبه آتش نشانی

همانطور که اشاره شد، خرید جعبه آتش نشانی یکی از اقدامات مهم و ضروری در حفظ ایمنی ساختمان ها و مجتمع های تجاری و مسکونی بزرگ شناخته می شود. از این رو با توجه به تنوع مدل های این جعبه ها و متعلقات کاربردی آن ها در اطفاء حریق بهتر است در زمان خرید جعبه آتش نشانی با یک کارشناس در این زمینه مشورت کرده یا با بررسی معیارها و نکات اساسی در این زمینه، جعبه آتش نشانی را انتخاب و خریداری کنید؛ جعبه ای که متناسب با شرایط محیطی ساختمان شما باشد و به نحوی موثر ایمنی ساختمان شما را تامین کند.

از نظر کارشناسان معیارهای مختلفی در زمان خرید جعبه آتش نشانی وجود دارد که باید به آن ها توجه کرد. موارد زیر جزء نکات مهمی هستند که باید در زمان خرید جعبه آتش نشانی آن ها را مد نظر قرار دهید.

  • مدل جعبه آتش نشانی

جعبه های آتش نشانی به طور کلی از نظر ویژگی های ظاهری در دو مدل تک کابین و دو کابین طراحی می شوند. جعبه های دو کابین با لوازم جانبی بیشتری ارائه می شوند و بسیار کارآمدتر می باشند؛ اما به طور کلی انتخاب نوع جعبه به نیازهای ساختمان بستگی دارد. معمولا استفاده از جعبه های دو کابین برای ساختمان های بزرگ توصیه می شود.

  • نوع نصب جعبه های آتش نشانی

با توجه به محل نصبی که برای جعبه های آتش نشانی در ساختمان انتخاب می کنند، معمولا این جعبه ها به دو مدل توکار و روکار تقسیم بندی می شوند. جعبه های توکار برای ساختمان های نوسازی که محل نصب جعبه آتش نشانی داخل دیوار از قبل انتخاب شده کاربرد دارند و جعبه های روکار عموما در ساختمان های قدیمی که محل مناسبی برای نصب جعبه داخل دیوار تعبیه نشده است، استفاده می شوند.

  • تجهیزات جعبه های آتش نشانی

همانطور که اشاره شد، تجهیزات جعبه های آتش نشانی با توجه به مدل جعبه ها با یکدیگر متفاوت می باشند، اما اینکه هر ساختمان به چه تجهیزاتی نیازمند است، در گام نخست به رایزرهای تر و خشک آن بستگی دارد. معمولا کارشناسان آتش نشانی با بررسی حساسیت رایزرها به شما می گویند استفاده از کدام جعبه با چه تجهیزاتی می تواند به شما در حفظ ایمنی محیط کمک نماید.

  • جنس جعبه آتش نشانی

در ساخت جعبه های آتش نشانی عموما از ورق های روغنی و گالوانیزه استفاده می کنند تا استحکام جعبه را افزایش دهند. اما در کنار این ورق ها استفاده از ورق های استیل و گالوانیزه با پوشش رنگ الکترواستاتیک دوام جعبه را در برابر شرایط محیطی و رطوبت افزایش می دهد. استفاده از جعبه های آتش نشانی استیل بیش از سایر مدل ها توصیه می شود.

  • سیستم آبرسانی جعبه آتش نشانی

سیستم آبرسانی جعبه آتش نشانی معمولا به سه دسته سیستم آبرسانی تر، خشک و ترکیبی دسته بندی می شود که هر سیستم عملکرد خاصی در اطفاء حریق دارد. به عنوان مثال سیستم آبرسانی تر برای اطفاء حریق آتش سوزی های کوچک و سیستم خشک در اطفاء حریق آتش سوزی های بزرگ کاربرد دارد. بنابراین با بررسی رایزرها و صلاحدید کارشناسان آتش نشانی بهتر است در این زمینه انتخاب دقیق تری داشته باشید.

گروه صنعتی مزینانی به عنوان برترین تولید کننده جعبه آتش نشانی است که تجربه سال ها فعالیت در این حوزه را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. شما می توانید با مراجعه به سایت مزینانی یا تماس با مشاوران آن اطلاعات خود را در زمینه جعبه های آتش نشانی بالاتر ببرید. کارشناسان گروه مزینانی به شما کمک می کنند تا با بررسی تمام جوانب و نیازهای ساختمان خود، بهترین جعبه آتش نشانی را تهیه و ایمنی و سلامت ساختمان تان را تامین کنید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32150]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن