تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798349753




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتراف مرد بنگاهدار به قتل طلایی


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: اعتراف مرد بنگاهدار به قتل طلایی
مرد بنگاهداري كه مرد طلا فروشي را با انگیزه سرقت از مغازه‌اش به قتل رسانده بود، دستگير شد و به قتل اعتراف كرد.


به گزارش خبرنگار ما، ساعت 16 روز دوشنبه 27 دي ماه امسال بود كه رفتگر شهرداري هنگام تخليه سطل زباله‌اي در خيابان مقداد حوالي فلكه اول در جنوب تهران متوجه جسد مثله شده‌اي داخل سطل زباله شد و بلافاصله با اداره پليس تماس گرفت. لحظاتي بعد تيمي از مأموران كلانتري 121 سليمانيه براي بررسي موضوع راهي محل شدند. مأموران در محل حادثه با جسد مثله‌شده ‌مردي حدوداً 60 ساله روبه‌رو شدند كه هر دو پاي آن از ران قطع شده بود. پس از اعلام اين خبر، قاضي مرشدلو، بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل به تحقيق پرداختند.  همزمان با انتقال جسد به پزشكي قانوني، كارآگاهان تحقيقات گسترده‌اي را براي شناسايي مقتول و عامل قتل آغاز كردند.
  
مقتول طلا فروش بود
مأموران در نخستين گام براي شناسايي مقتول پرونده افراد گمشده را بررسي كردند كه دريافتند خانواده مرد طلافروشي روز 25 دي ماه به اداره پليس مراجعه و اعلام كرده‌اند پدر خانواده كه مرد 60 ساله‌اي به نام صادق است به طور ناگهاني ناپديد شد. از آنجايي كه مشخصات اعلام شده مرد طلافروش با جسد كشف شده مطابقت داشت، خانواده مرد طلافروش به پزشكي قانوني رفتند و جسد صادق را شناسايي كردند.  همسر وي گفت كه شوهرم صاحب مغازه ‌طلافروشي در خيابان ابوذر است. او امروز صبح مثل هميشه به محل كارش رفت و تا ظهر هم در مغازه بود، اما بعد از آن به طرز مرموزي ناپديد شد. پس از اين، هر چقدر با تلفنش تماس گرفتيم، جواب نداد تا اينكه نگرانش شدم و به مغازه طلافروشي‌اش رفتم كه ديدم در مغازه‌اش باز و تمام وسايلش به هم ريخته و بعد متوجه شدم كه طلاهاي مغازه‌اش سرقت شده است.  بدين ترتيب با شناسايي هويت مقتول، پرونده وارد مرحله تازه‌اي شد و مأموران پليس دست به تحقيقات فني زدند.  بررسي‌هاي ميداني كارآگاهان نشان داد شب قبل از كشف جسد، رفتگر شهرداري به يكي از كاسب‌هاي محل در انتقال جسم مشكوك و سنگيني به داخل سطل زباله كمك كرده است.
  
شناسايي مرد بنگاهدار به عنوان قاتل طلافروش
رفتگر شهرداري پس از شناسايي گفت: من ساعت 4 صبح در حال جارو زدن خيابان بودم كه مرد جواني من را صدا زد. گفت كه از كسبه محل است و از من خواست به او كمك كنم تا مقداري وسايل را به سطل زباله بريزيم كه قبول كردم. مرد جوان چادر ماشيني را از روي يك خودرو برداشت و به داخل بنگاه املاكي رفت. من هم كنار خيابان منتظر بودم تا صدايم كند. وقتي من را صدا كرد، به مغازه‌اش رفتم. مغازه تاريك بود. از من خواست سر چادر را بگيرم و من هم كمكش كردم اما متوجه خوني بودن جسم سنگين شدم. وقتي علت خوني بودن آن را سؤال كردم، مرد بنگاه‌دار گفت چيز مهمي نيست و بعد از دادن انعام به من محل را ترك كرد. من كه به رفتار او مشكوك شده بودم، موضوع را به همكارانم گفتم كه باعث كشف جسد شد.

پس از اين، بازپرس همراه كارآگاهان جنايي راهي بنگاه املاك شدند كه مشخص شد صاحب املاكي پس از حادثه به مكان نامعلومي گريخته است. مأموران در ادامه در مغازه املاكي را با دستور قضايي باز كردند و با آثار خون داخل بنگاه املاك روبه‌رو شدند كه حكايت از آن داشت، صاحب بنگاه املاکی مرد طلافروش را در مغازه‌اش به قتل رسانده و جسدش را به سطل زباله منتقل كرده است.  همچنين بازبيني دوربين مداربسته بنگاه نشان داد، مقتول وقتي وارد بنگاه شده صاحب بنگاه كه مرد 40 ساله‌اي به نام هادي است به وي حمله‌ور شده و پس از بستن دست و پاي مرد طلافروش او را به قتل رسانده است.  بدين ترتيب هادي از سوي كارآگاهان به عنوان مظنون به قتل تحت تعقيب قرار گرفت.
  
خريد پژو پرشيا با فروش طلاهاي سرقتي
بررسي‌هاي بعدي مأموران نشان داد، قاتل پس از سرقت طلاها مقداري از طلاها را در مغازه طلافروشي در حوالي سه راه افسريه به مبلغ 35 ميليون تومان فروخته و با پول آن يك دستگاه خودروي پژوي پرشيا خريده است.
در حالي كه قاتل فراري با تغيير مخفيگاهش سعي مي‌كرد به دام مأموران پليس گرفتار نشود، كارآگاهان شماره پلاك خودرواش را در اختيار تمامي گشت‌هاي پليسي قرار دادند.
  
دستگيري قاتل فراري پس از 20 روز
شامگاه شنبه 20 بهمن ماه مأموران پليس پس از گذشت 20 روز از جنايت، خودروي متهم را در حوالي خيابان نامجو در مركز تهران شناسايي كردند. پس از اين مأموران محل را به صورت نامحسوس تحت كنترل گرفتند تا اينكه ساعت 22 همان شب متهم را هنگامي كه قصد داشت سوار خودرواش شود، دستگير كردند. مأموران در بازرسي اوليه از صندوق عقب خودروي قاتل مقداري از طلاهاي سرقتي را كشف كردند.
  
اعتراف به قتل مرد طلافروش پس از روبه‌رو شدن با رفتگر شهرداري
در حالي كه مدارك و دلايل حكايت از آن داشت هادي قاتل مرد طلافروش است، اما وي منكر قتل بود و وقتي با رفتگر شهرداري كه او را در انتقال جسد به سطل زباله كمك كرده بود، روبه‌رو شد به قتل مرد طلافروش اعتراف كرد.  متهم گفت: من 300 ميليون تومان به فردي بدهكار بودم تا اينكه سه ماه قبل نقشه سرقت از طلافروشي مقتول را طراحي كردم تا با فروش طلاهاي سرقتي بدهي‌ام را پرداخت كنم. من در اين مدت چند بار به بهانه‌هاي مختلف به طلافروشي مقتول رفتم و همه چيز را زير نظر گرفتم. حتي ساعت‌هاي رفت و آمد مقتول را به خاطر سپردم تا نقشه‌ام را بهتر اجرا كنم تا اينكه روز شنبه تصميم به اجراي نقشه‌ام گرفتم. ساعت 13 همان روز مقتول در مغازه‌اش را بست و سوار خودرواش شد تا به خانه‌اش برود. او را تعقيب كردم و در خيابان مسيل جاجرود با خودروام به عقب خودرو مقتول كوبيدم كه پس از تصادف ساختگي به بهانه پرداخت خسارت از او خواستم به مغازه من بيايد و خودروام را در همان محل پارك كردم و با خودروي مقتول به طرف مغازه‌ام به راه افتاديم. نزديك مغازه‌ام مقتول خودرواش را پارك كرد و با هم به داخل بنگاه من رفتيم. به محض اينكه وارد مغازه‌ام شديم با ريموت كركره مغازه را بستم و به او حمله كردم.
  
او را شكنجه دادم تا رمز گاوصندوقش را بگيرم
مرد طلافروش كه شوكه شده بود، در برابر من مقاومت كرد، اما از آنجايي كه من قوي‌تر از او بودم، دست و پايش را روي صندلي بستم و بعد او را شكنجه دادم تا رمز گاوصندوقش را به من بدهد. صادق به من گفت كه گاوصندوقش رمز ندارد و كليد آن را در اختيار من گذاشت. پس از اين دهان و بيني مقتول را با پارچه‌اي بستم و به مغازه‌اش رفتم و تمامي طلاها و جواهرات را سرقت كردم.  روز بعد وقتي به مغازه‌ام آمدم، متوجه شدم او فوت كرده است. ابتدا قصد داشتم جسدش را به داخل خودروي خودش منتقل كنم، اما صندوق عقب خودرواش كوچك بود، به همين دليل جسد را مثله كردم.  وي درباره علت كمك گرفتن از رفتگر شهرداري براي حمل جسد گفت: جسد خيلي سنگين بود و من توان حمل آن را نداشتم به همين دليل نيمه‌هاي شب به مغازه آمدم و از رفتگر شهرداري براي حمل جسد كه داخل چادر خودرويي قرار داده بودم، كمك گرفتم و جسد را به سطل زباله منتقل كرديم. سپس خودروي مقتول را سوار شدم و در محل ديگري رها كردم. روز بعد مقداري از طلاها را فروختم و با پول آن خودروي پرشيايي خريدم. من در اين چند روز مخفيگاهم را تغيير دادم، اما در نهايت شناسايي و دستگير شدم.
سرهنگ كارآگاه حميد مكرم، معاون مبارزه با جرائم جنايي تهران بزرگ، با اعلام خبر كشف دو دستگاه خودروي متعلق به متهم و مقتول در محدوده خيابان مسيل جاجرود گفت: متهم به دستور قاضي پرونده براي تحقيقات بيشتر در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن