تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802442513




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دعواي کودکانه کرش و برانکو دستپخت مديران فوتبال


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: دعواي کودکانه کرش و برانکو دستپخت مديران فوتبال
آشفته‌بازار اين روزهاي فوتبال ايران را بايد از چشم چه کسي ديد؟ نه در فدراسيون و نه در باشگاه‌ها هيچ چيز سر جايش نيست...
نویسنده : سعيد احمديان 


آشفته‌بازار اين روزهاي فوتبال ايران را بايد از چشم چه کسي ديد؟ نه در فدراسيون و نه در باشگاه‌ها هيچ چيز سر جايش نيست و شوک پشت شوک است که فوتبال را در روزهاي اخير تحت‌تأثير قرار مي‌دهد. پس از اينکه استقلال و تراکتور با سوءمديريت مديرانش با حکم فيفا از نقل و انتقالات محروم شدند، تيم ملي هم اوضاع و احوالي بهتر از باشگاه ندارد، آخرين پرده آن هم مصاحبه عجيب و غريب کارلوس کرش بود که در آن با لحني که لجبازي از آن مي‌باريد، عرصه فوتبال ملي کشورمان را به صحنه‌اي تبديل به دعواي کودکانه‌اش با برانکو کرده است و در ادعايي عجيب گفته بود بازيکنان پرسپوليس را به دليل اينکه زياد غذا مي‌خورند به تيم ملي دعوت نمي‌کند! او به همين راحتي و با لحن تمسخرآميزش، با زيرپا گذاشتن منافع ملي، تيم ملي را به عرصه‌اي براي تسويه‌حساب‌هاي شخصي‌اش تبديل کرده است، تسويه‌حسابي که ضربه آن را در نهايت تيم ملي مي‌خورد. آن‌سو برانکو هم همچنان انگار بدش نمي‌آيد دعوايش با کرش ادامه داشته باشد و در حالي که در چند هفته اخير از صحبت درباره تيم ملي اجتناب کرده بود، با يک روزنامه کروات مصاحبه مي‌کند و در ادعايي که نشان مي‌دهد براي عصباني کردن کرش بيان شده، مي‌گويد که مردم دوست دارند، او جانشين کرش در تيم ملي شود. تا دعوا همچنان ادامه داشته باشد. مهدي تاج و مديران باشگاه پرسپوليس هم از اينکه بتوانند اين بحران را مديريت کنند، عاجز هستند و نتوانسته‌اند رفتار دو مربي را مديريت کنند، به‌طوري‌که يک دعواي شخصي حالا به عرصه ملي کشيده شده و روز به روز که مي‌گذرد، کودکانه‌تر مي‌شود.

مديران فوتبال ايستاده و تماشاگرمنتظر  بلندتر شدن صداي اين دو مربي بر سر يکديگر هستند تا جايي که امروز اين اختلاف و دعوا لحني بچگانه گرفته است. دست روي دست گذاشتن مهدي تاج در فدراسيون فوتبال و آن‌سو اکبر طاهري در باشگاه پرسپوليس سبب شده تا اختلاف کرش و برانکو هر روز که مي‌گذرد عميق‌تر و تندتر شود، طوري‌که اگر اين دو مربي اگر در جمعي يکديگر را ببينند، مي‌شود پيش‌بيني کرد که کار حتي به درگيري فيزيکي هم بکشد! هرچند هم فدراسيون و هم باشگاه پرسپوليس در چند وقت اخير سعي کردند در سطح رسانه‌ها از تلاش‌شان براي ادامه پيدا نکردن اين دعوا و اختلاف بگويند، اما تندتر شدن لحن کرش و برانکو عليه يکديگر در روزهاي اخير نشان مي‌دهد که اين وعده‌ها تنها در ظاهر بوده و ادامه پيدا کردن اين اختلاف بيانگر اين است که حتي اگر تاج و طاهري تلاشي براي پايان دادن به اين اختلاف داشته‌اند، نتوانسته‌اند کرش و برانکو را وادار به سکوت کنند. اين نشان از ضعف مديريت در فوتبال ايران دارد، مسئله‌اي که محمود گودرزي وزير سابق ورزش هم نسبت به آن هشدار داده بود و در روزهايي که دعواي فدراسيون و وزارت براي تمديد قرارداد کرش بالا گرفته بود، در مصاحبه‌اي گفته بود: «جاي کارفرما و کارگر عوض شده است.»

اين مسئله را به وضوح مي‌توان در ماجراي کرش و برانکو ديد، در حالي که اين دو مربي به عنوان کساني که با باشگاه و فدراسيون قرارداد دارند، بايد از مدير بالادستي‌شان حساب ببرند، اما در اختلاف سرمربي پرسپوليس و سرمربي تيم ملي به نظر مي‌رسد همان اتفاقي افتاده که وزير سابق ورزش به آن اشاره کرده بود و مديريت فدراسيون و باشگاه پرسپوليس، توان مديريت دو مربي زير دست‌شان را ندارند، به طوري‌که برانکو و کرش بدون توجه به ضربه‌هايي که اختلافشان مي‌تواند به تيم ملي و فوتبال باشگاهي کشورمان بزند، در حال ادامه دادن خط و نشان کشيدن براي يکديگر هستند. ضعف مديريت فوتبال حالا کار را به جايي رسانده که کرش صاف در دوربين نگاه مي‌کند و منافع ملي فوتبال کشورمان را قرباني اختلاف شخصي‌اش با برانکو مي‌کند و تهديد مي‌کند که ملي‌پوشان پرسپوليس را به تيم ملي دعوت نمي‌کند، آن هم بازيکنان تيمي که بيشترين ملي‌پوش را دارد و مدعي اصلي قهرماني ليگ برتر است. ضعف مديريت فدراسيون فوتبال سبب شده تا امروز چهره ديگر کرش را شاهد باشيم، مردي که تا ديروز برآمدن رگ‌هاي غيرتش در جنگ با مربي کره‌اي، ايراني‌تر از ما شده بود، اما سوءمديريت‌هاي فوتبال سبب شده تا او امروز به جايي برسد که منافع ملي را به راحتي زير پا مي‌گذارد و قرباني يک دعوا با يک مربي ديگر مي‌کند، آن هم زماني که تيم ملي تا کمتر از يکي، دو ماه ديگر دو بازي حساس در راه جام جهاني پيش‌رو دارد و بايد تمرکز روي موفقيت در اين دو بازي باشد نه دعواي کودکانه‌اش با برانکو!

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن