تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد هر نوشته‏اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799426479




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از مشاجره فیلسوف و پرفسور تا «شوربا خوری»در مجلس/ خنده‌های یواشکی «عارف»/ لاریجانی:کاش «حداد» بود!


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: از مشاجره فیلسوف و پرفسور تا «شوربا خوری»در مجلس/ خنده‌های یواشکی «عارف»/ لاریجانی:کاش «حداد» بود!
شصتمین و یکمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی از حواشی بی‌بهره نماند.

از مشاجره فیلسوف و پرفسور تا «شوربا خوری» در مجلس/ خنده یواشکی«عارف»/ لاریجانی: کاش «حداد» بود!
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان  هفدهمین جلسه علنی بررسی لایحه برنامه ششم توسعه به سلامتی آغاز شد؛ البته با مبحث سلامتی، مبحثی که پیرامون آن نمایندگان چندین بار در صحن گفتند: نوشابه نخورید!
امروز هم علی لاریجانی بر صندلی ریاست مجلس تکیه زد و نوبخت هم از سوی دولت به مجلس آمده بود. ویروس کشی در صحن / یک تانکر شیر !«ما 4 برابر مصرف دنیا نوشابه می‌خوریم» پزشکان مجلس این موارد را مطرح می‌کردند و در ادامه هرگونه نکته مضر در ماده 41 لایحه برنامه ششم را که به موضوع مواد آسیب‌رسان برای انسان اختصاص داشت، ویروس‌کشی کردند.همچنین در ادامه نماینده‌ای گفت: اگر دندان کودکتان بپوسد یک تانکر شیر هم به آن بدهید درست نمی‌شود.آمپول یا مایه کوب اما حواشی مجلس از جایی کم کم داغ تر شد که مسئله سلامتی گاو وگوسفند و طیور به میان آمد؛ نمایندگان پس از علاج سلامتی انسان در برنامه ششم به موضوع واکسیناسیون گاو و گوسفندان پرداختند.موضوع درست از جایی شروع شد که برخی از نمایندگان قصد داشتند ماده (ی) بخش 7 لایحه که به مبحث کشاورزی اشاره داشت و طبق آن آمده بود؛ «تأمین الزامات مورد نیاز انجام واکسیناسیون دام‌های سبک و سنگین و پرداخت یارانه مورد نیاز آنها» را اصلاح کنند که در ادامه یک نماینده نکته سنج شد و به عبارت دام‌های سبک و سنگین گیرداد و قصد داشت دو عبارت سبک و سنگین را جایگزین دو عبارت دیگر کند، لاریجانی به وی گفت: زیاد سخت نگیرید...! دام سبک و سنگین همان گاو و گوسفند است. گوسفند دام سبک است و گاو به بالا ! دام سنگین که این مسئله برای لحظاتی باعث خنده حضار شد.«حداد» دقیقا کجایی !اما موضوع سلامتی دام‌های سبک و سنگین به همین جا ختم نشد و یک نماینده دیگر که نکته سنج‌تر از نماینده پیش بود به کلمه واکسیناسیون که کلمه‌ای بیگانه است گیر داد و قصد داشت مجلس عبارت دیگری جای این کلمه انتخاب کند تا اینکه لاریجانی در پاسخ به وی گفت: مثلا چه بنویسیم بهتر است. بنویسیم آمپول!!!  مایه کوب خوب است!!!(خنده) لاریجانی این موارد را می‌گفت و لبخندی به لب داشت و در ادامه که از پیشنهادی برای جایگزین این واژه ناتوان شده بود به یاد رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی افتاد.لاریجانی در ادامه به مزاح گفت: قبلا آقای حداد عادل اینجا بودند و به ما در این مسائل کمک می‌کردند. (که این مسئله هم باعث خنده حضار شد)گفتنی است پیش تر یک بار از چارپایه حداد هم در مجلس دهم یاد یاد شده بود که برخی نمایندگان به دنبال این بودن تا آن را به عارف دهند...مشاجره فیلسوف و پرفسور !اما حاشیه‌ دست از سر جلسه علنی امروز مجلس برنمی‌داشت و در ادامه کار به جایی رسید که فیلسوف و پرفسور مجلس هم با هم مشاجره کردند. مصطفی کواکبیان که از به تعویق افتادن تذکرش در صحن سر به فریاد بلند کرده بود در ادامه خطاب به وکیلی عضو هیئت رئیسه مجلس بلند فریاد می‌زد که تو نوبت من را رعایت نکردی.کواکبیان که فریادش گوش مجلس و سیدکاظم نماینده کنار دستی‌اش را کر کرده بود در ادامه بی‌خیال ماجرا نشد و آنقدر فریاد زد و زد که رئیس مجلس خطاب به وی گفت: اجازه بدهید آقای کواکبیان... چشم...! اما این حرف‌های فیلسوف مجلس هم به گوش پرفسور کارساز نبود تا اینکه مجددا کواکبیان با فریاد به لاریجانی گفت: آقای وکیلی نوبت من را رعایت نکردند که لاریجانی این بار با خنده به وی گفت چکار کنیم، آقای وکیلی از خود شماست.

از مشاجره فیلسوف و پرفسور تا «شوربا خوری»در مجلس/ خنده‌های یواشکی «عارف»/ لاریجانی: کاش «حداد» بود!

از مشاجره فیلسوف و پرفسور تا «شوربا خوری»در مجلس/ خنده‌های یواشکی «عارف»/ لاریجانی: کاش «حداد» بود!
خنده عارفاین در حالی بود که عارف رئیس فراکسیون امید هم برای لحظاتی از روی صندلی خود برگشت و به کواکبیان که در ردیف پشت او بود خنده‌ای کرد.
عارف هم که از فریادهای کواکبیان تعجب کرده بود و چشمانش همچون دو علامت سوال شده بود در ادامه برگشت و بیش از این به این مسئله وقعی ننمود.اما در ادامه بالاخره تربیون کواکبیان باز شد.وی که 25 مورد از تخلفات شخص رئیس مجلس در جریان بررسی لایحه برنامه ششم شمارش کرده بود در ادامه گفت: بنده به احترام اینکه ظاهراً گفته اند می خواهیم به طور کامل برنامه ششم توسعه را بررسی کرده و به اتمام برسانیم، سکوت کردم. لاریجانی در ادامه به کواکبیان گفت:  آن 25 مورتون رو هم به بنده بدهید تا بررسی کنیم.ما شوربا نمی‌خوریم !
اما کواکبیان که بی خیال ماجرا نبود در ادامه نطق خود حال اعضای کمیسیون تلفیق برنامه را گرفت.وی گفت: آقای تاجگردون گفتند کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه «شلم شوربایی » را تحویل مجلس داده است. که این مسئله در ادامه مورد واکنش نمایندگان این کمیسیون از جمله قاضی پور قرار گرفت.این نماینده مردم ارومیه که پس از شنیدن اظهارات کواکبیان درصدد پختن آشی برای کواکبیان بود پس از پذیرش تذکر در هیئت رئیسه نطقی آتشین کرد.قاضی پور گفت: متاسفانه همکار ما رویکرد سیاسی دارد و به فکر مشکلات حاد مردم نیست و کمیسیون تلفیق را زیر سوال می‌برد، آقای رئیس شما طبق قانون قسم خوردید که از شان و منزلت مجلس دفاع کنید.قاضی پور که فریاد می زد در ادامه گفت: به جای اینکه همکارمان و شما از ما تشکر کنید  همکار ما لایحه برنامه ششم را به «شوربا» تشبیه می‌کند. آقای لاریجانی باید بگویم کسانی که به لایحه برنامه ششم می‌گویند «شلم شوربا»، شوربا خودشان خوردند ما نون زحمت‌کشی و حلال خوردیم.

از مشاجره فیلسوف و پرفسور تا «شوربا خوری»در مجلس/ خنده‌های یواشکی «عارف»/ لاریجانی: کاش «حداد» بود!
اما رفته رفته از حواشی صحن کاسته شد تا مجلس بررسی لایحه برنامه ششم را پیگیری کند.


۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن