تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812743869




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مینی سریال های جذاب برای کسانی که وقت کم دارند


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: وب‌سایت بدونیم: هر کدام از ما ممکن است هر چند وقت یکبار وقتی از سرکار به خانه بر می گردیم هوس کنیم با تماشای سریالی زیبا خستگی را از تنمان بیرون کنیم. با این حال متاسفانه بیشتر اوقات توان و زمان کافی برای انجام این کار نداریم.


اگر از کسانی هستید که با وجود چنین حسی باز هم دوست دارید به ماجراجویی در دنیای گذشته و یا حل معماهای مرموز به همراه یک کارآگاه بپردازید، لیستی تهیه کرده ایم که در آن مجموعه ای از مینی سریال ها را معرفی می کنیم که می توانید در طول یک هفته تمام کنید.

The Night Of

۲۰۱۶ ( ۸ اپیزود )


مینی سریال هایی که می توانید یک هفته ای تماشا کنید



یک راننده تاکسی جوان نیویورکی خانمی را ملاقات می کند، و تصمیم می گیرند یک شب را با هم سپری کنند. مرد جوان صبح که در آپارتمانش از خواب بیدار می شود، می بیند زن کشته شده. پلیس، وکلا و حتی خانواده اش فکر می کنند که او قاتل است. آیا کسی بی گناهی اش را باور می کند و او را از اینکه به اشتباه مجازات شود نجات می دهد؟

 

Parade’s End

۲۰۱۲ ( ۵ اپیزود )


مینی سریال هایی که می توانید یک هفته ای تماشا کنید



کریستوفر تیتجینس، شخصیت اصلی داستان، یک اشراف زاده کامل بریتانیایی است: او خشک اما دلیر است، و مردی است با اخلاقی راسخ. یک چیز که تیتجینس نمی تواند تصورش را بکند این است که وفاداری به همسرش را از دست بدهد و عاشق ولنتاین دختری شود که باعث شده نگاهش به زندگی تغییر کند. سریال درباره شرافت، وقار و خود ماندن به هر قیمتی است.
 


Olive Kitteridge

۲۰۱۴ ( ۴ اپیزود )


مینی سریال هایی که می توانید یک هفته ای تماشا کنید



این سریال داستان زندگی الیو کیتریج است. او معلم و مادر یک خانواده است. تربیت خشک و سخت گیرانه الیو روی خود و کسانی که نزدیکش هستند تاثیر زیادی گذاشته، مخصوصا خانواده خودش. پسر الیو خصوصا بسیار در عذاب است. چون به آن اندازه که الیو می خواسته باهوش نیست. شوهرش نیز بسیار ساده است. سریالی غمگین را خواهید دید درباره عدم موفقیت یک خانواده در ایجاد روابط شاد با یکدیگر.

 

The Hollow Crown

۲۰۱۲ – تا به امروز ( ۷ اپیزود )


مینی سریال هایی که می توانید یک هفته ای تماشا کنید



این سریال داستان سه پادشاه بریتانیایی – ریچارد دوم، هنری چهارم و هنری پنجم – و اینکه چگونه سرنوشت آنها تاریخ را شکل داد را بازگو می کند. این سریال را به همه طرفداران شکسپیر که دوست دارند بیشتر با کارهای او آشنا شوند توصیه می کنم.

 

A Young Doctor’s Notebook

۲۰۱۲ – ۲۰۱۳ ( ۸ اپیزود )


مینی سریال هایی که می توانید یک هفته ای تماشا کنید



ولادیمیر بومگار پزشکی جوان است که در طول انقلاب سال ۱۹۱۷ روسیه به روستایی کوچک آمده تا اهالی آن را درمان کند. شخصیت اصلی خود را در موقعیتی دشوار می یابد، و این مشکلات فقط به خاطر سختی کارش نیست بلکه خرافاتی که بیمارانش نیز پیوسته درگیر آنها هستند هم برایش دردسرهایی ایجاد کرده. این سریال بر اساس داستانی کوتاه با همین نام نوشته میخائیل بولگاکف ساخته شده است.

 

The Beauty Inside

۲۰۱۲ ( ۶ اپیزود )


مینی سریال هایی که می توانید یک هفته ای تماشا کنید



زندگی الکس شخصیت اصلی این سریال با دیگر مردم بسیار متفاوت است. او هر روز صبح در بدن شخصی دیگر از خواب بیدار می شود. در جریان سریال، الکس به بینندگان درباره حس زندگی در قالب شخصی دیگر می گوید.

 

Little Dorrit

۲۰۰۸ ( ۱۴ اپیزود )


مینی سریال هایی که می توانید یک هفته ای تماشا کنید



این سریال داستان عشقی پیچیده امی دوریت، کسی که به خاطر بدهی های خانواده اش در زندان به دنیا آمد و آرتور کلننام کسی که سعی دارد با مادری مستبد کنار بیاید است. موضوع سریال درباره دوستی، اهمیت، درک متقابل، تحمل و نزدیکی یک خانواده است.

 

۱۱٫۲۲٫۶۳

۲۰۱۶ ( ۸ اپیزود )


مینی سریال هایی که می توانید یک هفته ای تماشا کنید



جک اپینگ، معلم انگلیسی است که فرصتی درخشان پیدا کرده تا به دهه ۶۰ بازگردد و از ترور جان کندی رئیس جمهور آمزیکا جلوگیری کند. با این حال جک حتی تصورش را هم نمی کند که گذشته راز ها، وسوسه ها و عواقبی داشته باشد که نمی تواند به سادگی از آنها فرار کند.

 

Houdini

۲۰۱۴ ( ۲ اپیزود )


مینی سریال هایی که می توانید یک هفته ای تماشا کنید

 

سریال داستان پسر بچه فقیر یهودی است که روزی یک روز نمایش جادوگری می بیند و تصمیم می گرد بهترین شعبده باز دنیا شود. چیزهای زیادی می آموزد و بسیار تمرین می کند به مسافرت می رود و نمایش هایی اجرا می کند و همه اینها به خاطر یک هدف است: تا تبدیل به مردی بزرگ شود و میلیون ها طرفدار پیدا کند.

 

The Town

۲۰۱۲ ( ۳ اپیزود )


مینی سریال هایی که می توانید یک هفته ای تماشا کنید



مارک نیکلاس بعد از مطلع شدن از یک تراژدی خانوادگی به شهرش باز می گردد و بعد از یک تحقیق کوتاه شک می کند که والدینش خودکشی کرده باشند. سعی می کند خودش پی به حقیقت ببرد. این سریال را به همه کسانی که دساتان های دلهره آوری مانند داستان های آگاتا کریستی را دوست دارند پیشنهاد می کنیم.

 

The Escape Artist

۲۰۱۳ ( ۳ اپیزود )


مینی سریال هایی که می توانید یک هفته ای تماشا کنید



ویل بورتون یک وکیل با استعداد با ذهنی عالی و جذابیت بالا است. تخصص او جنایات است و از آنجا که در هیچ موردی شکست نمی خورد قیمتش نیز بسیار بالا است. او تقاضای یک مظنون در جنایتی هولناک را رد می کند و در نتیجه عواقب غیر منتظره و ترسناکی را تجربه می کند.

 

Millennium

۲۰۱۰  ( ۶ اپیزود )


مینی سریال هایی که می توانید یک هفته ای تماشا کنید



میکائیل بلومکویست یک خبر نگار و لیزبت سلندر، هکری مرموز با یکدیگر حوادث پر رمز و راز را پیگیری می کنند – ناپدید شدن یک زن و قتل یک مرد بی گناه. این سریال بر اساس یک سه گانه با همین نام نوشته استیگ لارسون ساخته شده است.

 

The Slap

۲۰۱۵ ( ۸ اپیزود )


مینی سریال هایی که می توانید یک هفته ای تماشا کنید



مهمانی باربیکیو با سیلی که یک مهمان عصبی به گوش بچه ای شیطان می زند تبدیل به فاجعه می شود. این عمل منجر به عواقب غیر قابل بازگشتی  می شود. مادر بچه شکایتی را تنظیم می کند که رابطه تنگاتنگ جمعی از دوستان را بهم می ریزد. سریالی بسیار زیبا که سیستم ارزش انسان ها را نشان می دهد.

 

Utopia

۲۰۱۳ – ۲۰۱۴ ( ۱۲ اپیزود )


مینی سریال هایی که می توانید یک هفته ای تماشا کنید



Utopia Experiments رمانی اسطوره ای است سرشار از راز و رمز. زندگی پنج نفری که سعی کردند این کتاب را پیدا کنند حالا در خطر است. وقتی توسط سازمانی بی نشان به نام The Network, تحت تعقیب قرار می گیرید برای زنده ماندن فقط یک راه دارید – فرار.

 

And Then There Were None

۲۰۱۵ ( ۳ اپیزود )


مینی سریال هایی که می توانید یک هفته ای تماشا کنید



۸ نفر که هیچ چیز از یکدیگر نمی دانند به قلعه ای بی نظیر در یک جزیره دعوت می شوند. این افراد وقتی با هم دور یک میز جمع می شوند، پی می برند میزبان ها خانه نیستند، و فقط زوجی که آنجا هستند خدمت می کنند. این دو برای مهمان ها صفحه ضبط شده گرامافونی را پخش می کنند که همه مهمان ها را متهم به قتل می کند و قول می دهد که همه آنها را مجازات کند. این سریال بر اساس کتابی معروف با همین نام نوشته آگاتا کریستی ساخته شده است.




۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن