تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در پاسخ به پرسش از معناى سنّت، بدعت، جماعت و تفرقه فرمودند: به خدا سوگند، سنّت، هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802349029




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش سرپرست کاروان ایران به اعتراض لوزانو


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: واکنش سرپرست کاروان ایران به اعتراض لوزانو
اصغر رحیمی، سرپرست کاروان ایران در المپیک ریو با رد این صحبت ها گفت:« خوشبختانه هیچ مشکلی در خصوص سازماندهی کاروان نداشته و نداریم و فکر می کنم منظور ایشان بیشتر مربوط به مشکلات دهکده و میزبان باشد.
اصغر رحیمی سرپرست کاروان صحبت های لوزانو در مورد صف لباسشویی، مشکلات حضور در افتتاحیه و عدم مدیریت در صدور آی دی کارت آنالیزور تیم ملی را رد کرد.


به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز رائول لوزانو آرژانتینی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران انتقادات زیادی را بر مدیریت کاروان ایران در ریو داشت. مهم ترین مشکلات تیم والیبال لباس هایی بود که تنها دو دست داده بودند و بازیکنان بیشتر زمان خود را در صف های لباسشویی می گذراندند. عدم دعوت به مراسم افتتاحیه و صادر نشدن آی دی کارت آنالیزور تیم ملی از دیگر گلایه هایی بود که لوزانو داشت.


اصغر رحیمی، سرپرست کاروان ایران در المپیک ریو با رد این صحبت ها گفت:« خوشبختانه هیچ مشکلی در خصوص سازماندهی کاروان نداشته و نداریم و فکر می کنم منظور ایشان بیشتر مربوط به مشکلات دهکده و میزبان باشد. ما همانند تمام کشورهای دنیا باید کاروانی منظم و هماهنگ داشته باشیم که به همین دلیل هم اعلام کرده ایم همه اعضای کاروان از لباس های ورزشی آبی رنگ منقش به نام ایران استفاده کنند. بحث ایشان در خصوص اینکه روزی دوبار با این لباسها تمرین می کنند کمی عجیب است چرا که هیچ رشته ای با گرم کن و لباس گرم ورزشی تمرین نمی کند و هر رشته مطابق با ماهیت آن ورزش لباس مخصوص تمرین دارد.»
او در مورد انتقاد لوازنو به اینکه تیم بیشتر زمان استراحت خود را به دلیل تعداد کم لباس ها در صف لباسشویی می گذرانند هم گفت:« تمامی امکانات و همچنین مشکلات دهکده مشترک و برای تمام تیمهاست. این بدان معناست که هم امکانات رفاهی و هم مشکلاتی مانند شلوغ بودن صف لباسشویی مختص تمام تیمها و کشورهاست و هر کسی که تجربه المپیک و اسکان در دهکده بازیها را داشته می داند که در اینجا تیم آمریکا و چین با تیمهای جیبوتی و گابون هیچ تفاوتی و ارجحیتی به هم ندارند.»


سرپرست کاروان ورزشی ایران در پاسخ به صحبتهای لوزانو در خصوص نبود آنالیزور در ترکیب تیم می گوید:« دو ماه پیش و با هماهنگی شخص رئیس فدراسیون والیبال و با توجه به محدودیت برای صدور کارت اعضای کادر فنی تیمها مقرر شد تا فقط محل اسکان آنالیزور تیم ملی خارج از دهکده باشد اما تمامی هماهنگی های لازم برای حضور وی در دهکده و بازیها فراهم شد. در این زمینه نیز باید توضیح دهم که طبق وعده، آنالیزور تیم ملی والیبال بصورت تمام وقت در دهکده و تمرینات کنار کادر فنی و ملی پوشان حضور داشته و در مسابقات نیز با آی دی کارت موقت به راحتی حضور می یابد. موضوع اینجاست که تا کنون مسابقه ای برگزار نشده که آنالیزور تیم ملی در آن غیبت داشته باشد؛ این بحث یعنی قصاص قبل از جنایت.»


رحیمی در پایان با اشاره به درست نبودن صحبت های لوزانو در مورد مراسم افتتاحیه و رژه گفت:« طبق تصمیم کادر سرپرستی مقرر شد تمام نفراتی که در رژه نیستند بلیط حضور در افتتاحیه را دریافت کنند که طبق همین تصمیم به تمام افراد بلیط ارائه شد. برخی مثل لوزانو آمدند و برخی دیگر هم تشخیص دادند که به ورزشگاه نیایند.»


تاریخ انتشار: ۲۲:۱۷ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - 07 August 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن