تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802424963




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نامجومطلق: علیدوستی کامل‌ترین فوروارد ایران بود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نامجومطلق: علیدوستی کامل‌ترین فوروارد ایران بود
تیم گل گهر سیرجان بعد از شکست صنعت نفت در هفته بیست وهشتم پیکان صدرنشین را شکست داد تا ثابت شود مجید نامجو مطلق به رغم حضور کوتاه مدت در سیر جان تاثیر گذار بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از این بازی فرصت کوتاهی دست داد تا دقایقی با هافبک تکنیکی سال های نه چندان دور فوتبال گفتگو کنیم. گزیده ای از حرف های او در پی می آید:
داور دو پنالتی برای ما نگرفت! در بازی با پیکان شروع خوبی نداشتیم اما در ادامه با دوندگی نبض بازی را در اختیار گرفتیم و هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم صاحب موقعیت های خوبی شدیم و می توانستیم به گل های بیشتری هم برسیم. به نظر من داور دو پنالتی برای ما نگرفت. یکی اش صد درصد پنالتی بود اما روی دیگری فقط مشکوک هستم. برتری که در برابر صنعت نفت داشتیم از نظر ذهنی خیلی به ما کمک کرد تا در دیدار با پیکان هم به نیت سه امتیاز وارد میدان شویم. این پیروزی اتفاق خوبی برای ما بود و حتما در دیدارهای آتی با انگیزه تر ظاهر خواهیم شد.
کمیته داوران باید بیشتر نظارت کند ما بازی خونه به خونه را باختیم اما شخصا زنگ زدم از کمیته داوران تشکر کردم چون داور در این بازی قضاوت فوق العاده ای داشت اما داور بازی ما با پیکان اصلا خوب نبود. این هفته با پاس همدان بازی داریم. بازی برای هر دو تیم سرنوشت ساز است و کمیته داوران باید برای قضاوت چنین بازی هایی داورانی برگزیند که مرتکب اشتباه نشوند چون همان طور که گفتم شرایط ما شرایط وِیژه ای است. از سویی کمیته داوران باید روی عملکرد داوران نظارت بیشتری داشته باشد.
این نظر سنجی ها اشتباه است قیاس بازیکنان این دهه با دهه های قبل اشتباه است و عادل فردوسی پور خواسته یا ناخواسته با ترتیب دادن این نظر سنجی ها در حق قدیمی های فوتبال احجاف می کند. حمید علیدوستی مهاجم فوق العاده ای بود. به نظر من او کامل ترین مهاجم ایران بود. هم سرعت داشت و هم تکنیک. هم روی زمین خوب بود و هم روی هوا. البته علی دایی هم بازیکن بسیار خوبی بوده و آقای گل جهان است. البته بار دیگر تکرار می کنم نسل امروز که به علی دایی رای داده اند به این خاطر است که بازی حمید علیدوستی را ندیده اند.  در ذهنشان فقط گل های علی دایی سیو شده است. آنهایی هم که قرار بود به حمید علیدوستی رای بدهند 50 – 60 سال سن دارند که وقتی برنامه 90 پخش می شود می خوابند چون فردا باید سر کار بروند.
در مورد ناصر محمد خانی هم با شما گفتم. من هم با ناصر محمد خانی بازی کردم و هم خداداد عزیزی. خداداد بازیکن فوق العاده ای بود اما ناصر محمد خانی بازیکنی است تکرار نشدنی. حتی ابراهیم قاسمپور. این ها در نظر سنجی رای نمی آورند به این خاطر است ک نسل امروز بازی اش را ندیده اند.
قرارداد برانکو باید تمدید شود به نظر من قرارداد برانکو باید تمدید شود حتی اگر پرسپولیس قهرمان نشود. برانکو در تیم تحول ایجاد کرده و من با احترام به استقلال می گویم هم اکنون پرسپولیس بهترین فوتبال را در بین تیم های ایرانی ارایه می دهد. برانکو سبک بازی پرسپولیس را تغییر داده و اگر اشتباهات داوری نبود و مهاجمان این تیم در نواختن ضربات نهایی دقت عمل بیشتری بخرج می داند چه بسا الان پرسولیس در صدر جدول بود.
استقلال چشم نواز بازی نمی کند اما چشم نواز امتیاز می گیرد. عملکرد پرویز مظلومی در استقلال قابل دفاع است چون تیم او در صدر جدول قرار دارد و اگر انتقادی هم از سبک بازی این تیم می شود باید راهکار ارایه شود.
رفتن کی روش به سود فوتبال ایران نیست اگر چه من در جاهایی به کی روش نقد می کنم اما معتقدم نباید با استعفای او موافقت کنیم حتی اگر در ساختار ریاست فدراسیون فوتبال تغییر ایجاد شود. به این دلیل که او رابطه عاطفی خوبی با بازیکنان برقرار کرده است و جدایی او می تواند از نظر روحی و روانی به بازیکنان ضربه بزند.
روزی هم اگر کی روش از ایران رفتنی شود باید مربی هم تراز یا بهتر از او بخدمت بگیریم.


13:51  1394/12/12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن