تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى‏رود، همچنان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813102455




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پايان عملیات ریل گذاری خط دوم اهواز – بندرامام


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: پايان عملیات ریل گذاری خط دوم اهواز – بندرامام
با گذشت حدود پنج ماه از آغاز عملیات ریل گذاری در خط دوم اهواز - بندر امام، مدیرکل راه آهن جنوب از پایان عملیات ریل گذاری در 75 کیلومتر از این خط خبر داد.
 عبدالکریم درویش زاده از اتمام عملیات ریل گذاری در محدوده میان دشت - بندر امام در آینده نزدیک خبر داد و افزود: تکمیل عملیات بالاست ریزی و جوش کاری هم در دست انجام است و تا دو ماه آینده به بهره برداری می رسد.وی گفت: عملیات بهسازی در خط موجود اهواز - بندر امام به طول 80 کیلومتر نیز انجام شد و کاهش سرعت های مسیر برداشته شده و سرعت حرکت تا 140 کیلومتر در ساعت افزایش یافته است.
مدیرکل راه آهن جنوب ادامه داد: زمان سفر بین ایستگاه کارون تا سربندر به حدود یک ساعت تا یک ساعت و 10 دقیقه کاهش یافته و انتظار می رود استقبال بیشتری از سوی مسافران انجام شود.
عملیات ریل گذاری در خط دوم اهواز - بندر امام به مدت شش ماه برنامه ریزی شده بود که افزایش ایمنی، شتاب قطار و حمل و نقل مسافر و بار از اهداف عمده احداث این خط است.
سرعت فعلی در خط اول اهواز - بندر امام بین 90 تا 110 کیلومتر در ساعت است که در ابتدا به 120، 140 و در نهایت به 160 کیلومتر در ساعت افزایش خواهد یافت.عملیات دو خطه کردن مسیر اهواز - بندر امام که از نیمه نخست ۱۳۹۳ آغاز شده، یک سال به طول می انجامد که باعث افزایش ایمنی تردد، کوتاه شدن زمان سفر و حذف تلاقی ها خواهد شد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن