تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819310509




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دبير شوراي‌اطلاع‌رساني همدان بر مديريت رسانه‌اي معيشت مردم تاكيد كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: دبير شوراي‌اطلاع‌رساني همدان بر مديريت رسانه‌اي معيشت مردم تاكيد كرد
داخلي. اقتصادي. بازرگاني.

دبير شوراي هماهنگي روابط عمومي‌هاي استان همدان بر لزوم مديريت رسانه‌اي در خصوص مسايل مرتبط با معيشت مردم تاكيد كرد.

"محمدجواد بيات، روز سه‌شنبه در نشست اعضاي هيات رييسه شوراي هماهنگي روابط عمومي‌ها افزود: در مسايل مرتبط با معيشت مردم و آنچه در طول روز با آن مواجه هستند به ويژه تامين ارزاق عمومي شان لازم است مديريت رسانه‌اي اعمال شود.

وي با اين انتقاد كه " احكام شرعي در مشاغل مختلف كم رنگ شده‌است " ، ادامه داد: رسالت وزارت و سازمان بازرگاني اين است كه مجامع صنفي را در قالب شوراهاي امر به معروف و نهي از منكر فعال كند.

وي با اظهار اين كه تاكنون روي فريضه امر به معروف و نهي از منكر در بين كسبه و بازاريان كم كاري شده است ، اظهار داشت: افزايش بي‌رويه قيمت كالاها از نظر فقهي مشكل دارد و سازمان بازرگاني بايد توجه بيشتري به اين امر معطوف دارد.

وي اضافه كرد: جوانان دانش آموخته بسياري وارد بازار كسب و كار شده اند ولي چون از آموزش لازم برخوردار نيستند تنها به دنبال سود و منفعت خود هستند.

وي ادامه داد: فضاي كسب و بازار آلوده به گناه شده است و زندگي ها بغرنج شده‌اند.

وي بر لزوم شفاف‌سازي در ارائه مطالب براي مردم در رسانه‌ها از سوي مسوولان تاكيد كرد و گفت: در اين صورت مردم مسايل را مي‌پذيرند ولي كم تجربگي روابط عمومي‌ها باعث شده است كه چنين اتفاقي نيافتد.

وي افزود: تقاضاي مردم كنترل بر بازار است كه رضايتمندي آنها را به دنبال خواهد داشت و لازم است با كنترل مناسب بر بازار پشتيباني مردم را همراه خود داشته باشيم.

مشاور رييس سازمان بازرگاني همدان نيز در اين نشست تهيه و انتشار يك نشريه از سوي هيات رييسه روابط عمومي‌هاي استان را پيشنهاد داد و گفت:
اين نشريه مي‌تواند با انتشار اطلاعات دستگاه‌هاي دولتي در اطلاع رساني شفاف و به موقع به مردم موثر واقع شود.

"احمدعلي بابايي"، افزود: رسانه‌ها طيف زحمتكشي هستند كه اگر نباشند مردم ديگر مسوولان و دستگاه‌ها را نخواهند شناخت.

وي بر لزوم حمايت از رسانه‌ها و خبرنگاران تاكيد كرد و افزود: وجهه خبرنگار و مدير مسوول نشريه‌اي براي گرفتن هزينه اندكي از يك دستگاه كه اطلاعات و اخبار آن را منتشر كرده زير سوال مي‌رود و لازم است هيات رييسه روابط عمومي‌ها حمايتهاي خود را در اين زمينه داشته باشد.
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 296]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن