تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804420876




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخر هفته با فيلم‌هاي سينمايي و تلويزيوني


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ مهر ۱۳۹۴ (۱۶:۴۰ب.ظ)
آخر هفته با فيلم‌هاي سينمايي و تلويزيوني موج-روابط عمومي سيما، همزمان با ايام عزاداري حسيني فهرست فيلم‌هاي سينمايي و تلويزيوني شبکه‌هاي مختلف را اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاري موج؛ فيلم‌هاي سينمايي، تلويزيوني و انيميشن «من و زيبا»، «رقص روي يخ»، «سبز به رنگ زمرد»،«مختارنامه ـ کودکان آب»، «سجده عشق»، «ظهر روز دهم»،«مختارنامه ـ راز عاشقي»، «وطنم آفريقا»، «پاتوق»، «خاطرات فردا»، «به خاطر خواهرم»،«موش»،«بار ديگر باران»، «زائر حسين»، «پشت ابرها شهريست»، «فرشته مهربان»، «عصر روز دهم»، «حياتي دوباره»، «مرواريد سرخ»، «رقص روي يخ»،«توکل»، «خورشيد نينوا»، «دوردست»،«يک ماه دوست داشتني»،«مرد خاک»، «يک خواب کوچولو»، «زيباي سياه»، «ووک»، «بار ديگر باران»، «درخت اقاقيا»، «برگ‌هاي پائيزي»،«سيل»،«استخوان زمستان»، «رقص روي يخ»، «اهدا»، «ميهمان داريم»، «در راه خانه»، «در ميان برف‌ها»، «سفير»، «خلبان ابري»، «حقيقت گمشده»، «آخرين مسابقه»،«توکل» و «سلما» پنج شنبه، جمعه و شنبه 30 مهر، 1 و 2 آبان از شبکه‌هاي سيما روي آنتن مي‌رود.

شبکه يک سيما
به گزارش روابط عمومي سيما، فيلم سينمايي «من و زيبا» به کارگرداني فريدون حسن‌پور، پنج شنبه 30 مهر ساعت 22 از شبکه يک سيما پخش مي‌شود.
در خلاصه داستان با نقش‌آفريني پرويز پرستويي و شهاب حسيني آمده است: موسي و اسبش زيبا سال‌ها در سواحل شمالي کشور مشغول خدمات‌دهي به مسافرين خوشگذران سواحل شمالي هستند و اين مسئله اهالي روستاي محل زندگي موسي را به شدت عصباني کرده است و موسي را از اين بابت گناهکار مي‌دانند و حتي اجازه حضور در مراسم، عزاداري محلي آن منطقه به نام ذوالجناح گرداني را به موسي نمي‌دهند و اين ماجرا بهانه‌اي است تا در اين فيلم مساله بروز خرافات در عزاداري‌ها و آئين‌هاي سنتي را به نقد گذاشته و عمل توبه و بازگشت و شفاعت را در فضايي نمادين و آييني و مبتني بر باورهاي اصيل ديني توضيح دهد.
فيلم سينمايي «رقص روي يخ» به کارگرداني مجيد اسماعيلي، جمعه 1 آبان ساعت 9:00 از شبکه يک سيما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان فيلم با بازي سيروس همتي، يوسف خداپرست، عليرضا استادي و بهار کاتوزي آمده است: رحمان جواني شهرستاني هست که با چند کارگر ديگر در کارگاه يخ‌سازي در حومه تهران کار مي‌کند. ايام، ايام محرم است. وي به دليل بيماري پدر، درصدد مهيا کردن پول و گرفتن دستمزد عقب افتاده‌اش جهت عمل وي است.صاحب کارگاه وعده بعد از ايام عزاداري را داده و تهديد مي‌کند که در صورت تعطيل کردن کارگاه، دستمزدشان را نخواهد داد. رحمان که سال هاست نذر دارد در روزهاي تاسوعا و عاشورا در روستايشان سقايي مي‌کند، بر سر دو راهي مي‌ماند که براي دريافت دستمزدش بماند يا براي اداي نذرش برود. کارگرهاي ديگر مي‌روند و وي تنها مي‌ماند. در نهايت پس از گذشتن مدتي، تصميم به اداي نذر و ديدن پدرش مي‌گيرد. شب عاشورا، هنگام رفتن، متوجه ترکيدن لوله آب مي‌شود.با اين اتفاق ناچار به ماندن مي‌شود و به دليل درست نشدن لوله، توسط سطل آب را به مخزن مي‌رساند تا عزاداران با مشکل آب مواجه نشوند. در نهايت شاهد حضورشان در دسته عزاداري هستيم که در حال سقايي است.
فيلم سينمايي «سبز به رنگ زمرد» به کارگرداني سيد روح الله حجازي، جمعه 2 آبان ساعت 16 از شبکه يک سيما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان فيلم با بازي رابعه مدني، رحمان باقريان، عليرضا جعفري و مرواريد کاشيان آمده است: جنگ چند سالي است به پايان رسيده است و مادر پيري به نام مارجان در خانه‌اش بالاي تپه مشرف به روستا و در کوران زمستان سوزناک در انتظار بازگشت فرزند مفقود الاثرش است. اتاق، وسايل و حتي مغازه پسرش را در روستا نگه داشته و هر روز وارسي مي‌کند به اميد آن روز که پسرش بازگردد. او به همين نيت چندين سال است که روضه‌اي بر پا مي‌کند و نذر مي‌کند تا فرزندش به آغوشش برگردد. اما بارش برف زياد و بسته شدن جاده مانع از اداي نذرش مي‌شود. او نگران اداي دين خود است که از سوي مداح در راه مانده کسي خودش را به مجلس روضه پيرزن مي‌رساند. کسي که بعدآ معلوم مي‌شود فرستاده مداح نبوده و مداح از فرستادن چنين آدمي بي‌خبر است و مارجان حس مي‌کند که اين شخص پسرش بوده است.
فيلم سينمايي «مختار نامه ـ کودکان آب» به کارگرداني داوود ميرباقري، جمعه 2 آبان ساعت 22 از شبکه يک سيما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان فيلم با بازي فريبرز عرب‌نيا، امين زندگاني، نسرين مقانلو و رضا رويگري آمده است: لشگر ابن زياد آب را بر اهل بيت امام مي‌بندند و حضرت عباس که براي آوردن آب براي اهل بيت امام عازم فرات مي‌شود به شدت مجروح شده و به شهادت مي‌رسد.
فيلم سينمايي «سجده عشق» به کارگرداني حسين تبريزي، شنبه 2 آبان ساعت 9:00 از شبکه يک سيما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان فيلم با بازي رامبد شکرابي، سياوش طهمورث، داود اسدي، کاظم افرندنيا و مريم سلطاني آمده است: مراد پس از سه سال از زندان آزاد مي‌شود. مراسم عزاداري و سوگواري سالار شهيدان امام حسين (ع) برپاست. او سراغ خانواده و اقوام خود مي‌رود اما از طرف آنها طرد شده و مورد بي‌مهري قرار مي‌گيرد، اما در لحظه آخر بزرگ خانواده عمويش يک موقعيت در اختيارش مي‌گذارد که مراد با خودروي او کار کرده و در اين 10 روز خود را نشان دهد و مراد پس از به امانت گرفتن خودرو و شروع کار با ماجرايي روبرو مي‌شود که در انتها حق به حق دار مي‌رسد.
فيلم سينمايي «ظهر روز دهم» به کارگرداني عباس رافعي، شنبه 2 آبان ساعت 16 از شبکه يک سيما پخش خواهد شد.
داستان فيلم در مورد تعزيه‌خواني روز عاشوراست که يکي از تعزيه‌خوان‌ها که در نقش اشقياخوان و شمر فعاليت مي‌کرد، در صدد پيدا کردن بازيگر مقابل خود برآمد که بايد اولياخوان و در اصل امام حسين (ع) باشد. او در شهر به راه مي‌افتد و به دنبال چنين آدمي مي‌گردد. اما هرچه بيشتر در پي چنين شخصي بر مي‌آيد، متوجه اين مساله تلخ مي‌شود که بيشتر آدم‌هاي جامعه از جنس خود او و در اصل اشقياخوان هستند.
پژمان بازغي، فرهاد مهدوي، امير آقايي و سياوش طهمورث در فيلم سينمايي «ظهر روز دهم» ايفاي نقش کرده‌اند.
فيلم سينمايي «مختارنامه ـ راز عاشقي» به کارگرداني داوود ميرباقري، شنبه 2 آبان ساعت 22 از شبکه يک سيما پخش خواهد شد.
در اين فيلم مي‌بينيم که: يکي از ياران مختار که از دوستان صميمي حضرت عباس بوده و در حادثه عاشورا به امام و يارانش کمک نکرده است، اکنون احساس ندامت و پشيماني کرده و هر شب و روز خود را به ياد حضرت عباس و شهادت مظلومانه‌اش مي گذراند. او براي جبران گذشته به قيام مختار ثقفي مي‌پيوندد.
فريبرز عرب نيا، امين زندگاني، نسرين مقانلو و رضا رويگري بازيگران اين فيلم هستند که برگرفته از سريال مختارنامه است.

شبکه دو سيما
سينمايي «سجده عشق» به کارگرداني حسين تبريزي، پنجشنبه ‌30 مهر ساعت 8‌ صبح در قالب برنامه «سينما صبحانه» از شبکه دو سيما پخش مي‌شود.
در خلاصه داستان با بازي رامبد شکرابي، سياوش طهمورث، سعيد عليخاني، سعيده عرب و داوود اسدي آمده است: مـراد بعد از سه سال از زندان آزاد مي‌شود. مراسم عزاداري و سوگواري سالار شهيدان امام حسين (ع) برپاست. او سراغ خانواده و اقوام خود مي‌رود، اما از طرف آن‌ها طرد شده و مورد بي مهري قرار مي‌گيرد، اما در لحظه آخر، بزرگ خانواده (عمويش) يک موقعيت در اختيارش مي‌گذارد که مراد با خودروي او کار کرده و دراين ۱۰ روز خود را نشان دهد و مراد پس از به امانت گرفتن خودرو و شروع کار، با ماجرايي روبرو مي‌شود که در انتها حق به حق‌دار مي‌رسد.
فيلم سينمايي «وطنم آفريقا» به کارگرداني ارهارد ريدس پِرگر، پنجشنبه 30 مهر ساعت 23:00 از شبکه دو سيما پخش مي‌شود.
در خلاصه داستان با بازي برنهارد شيِر، کريستين نيوبُر آمده: هانا زن معلمي است که با همسرش آندرياس در آلمان زندگي مي‌کند. وي از دوران کودکي تاکنون خبري از پدرش که پس از ازدواج مجدد در آفريقا ساکن شده ندارد، تا اينکه طي نامه‌اي از فوت پدر باخبر مي‌شود. در نامه چنين آمده که پدر هانا خانه‌اي را در منطقه‌اي از آفريقا براي او به ارث گذاشته است و او براي انجام مراحل قانوني لازم است به آنجا سفر نمايد. وي به همراه همسرش به آفريقا مي‌رود، ولي با ديدن خانه‌اي مخروبه شوکه مي‌شود و ...
فيلم سينمايي «پاتوق» به کارگرداني جواد مزدآبادي، جمعه 1 آبان ساعت 8:00 از شبکه دو سيما پخش خواهد شد.
در خلاصه اين فيلم با بازي رامين راستاد، سولماز غني و کامران تفتي آمده است: پسري به نام مجيد سرپرستي خانواده اش را بر عهده دارد. او براي امرار معاش خانواده به همراه دو نفر مبلغ چهل ميليون تومان را به سرقت مي‌برد. مجيد براي فرار از دست پليس به همراه کيف پول وارد امامزاده‌اي مي‌شود و از متولي آنجا کمک مي‌خواهد و کيف را نزد وي به امانت مي‌گذارد. دو همدست مجيد براي گرفتن سهم خود با او قرار مي‌گذارند اما وقتي با بي‌توجهي او مواجه مي‌شوند خواهرزاده‌اش را مي‌ربايند. در اين ميان مجيد متوجه مي‌شود پولي را که دزديده‌اند در واقع وامي بوده که متولي امامزاده ضامنش است و با پيش آمدن اين ماجرا بايد به زندان برود و ...
فيلم سينمايي «خاطرات فردا» به کارگرداني يوکي هيکو، جمعه 1 آبان ساعت 14:30 از شبکه دو سيما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان اين فيلم با بازي کن واتانابه، کاناکو هيگوچي و کنجي ساکاگوچي آمده است: سائکي مردي است که در آستانه 50 سالگي علائمي از بيماري آلزايمر را در خود مشاهده مي‌کند. در ابتدا او حاضر به پذيرش اينکه دچار مشکلي شده است نمي شود، اما به خاطر اصرار همسرش اميکو به پزشک مراجعه مي‌کند. دکتر با مشاهده وضعيت سائکي و انجام برخي آزمايشات به اين نتيجه مي‌رسد که او به بيماري آلزايمر دچار شده است. سائکي با شنيدن اين مطلب، تصميم مي‌گيرد با مخفي ساختنش به کار در شرکت تبليغاتي که در آن مشغول است، ادامه دهد. اما با گذشت مدتي مسئولان شرکت از مشکل او آگاه شده و در نتيجه سائکي مجبور به استعفا مي‌شود و ...
فيلم سينمايي «به خاطر خواهرم» به کارگرداني نيک کاساوِتس، جمعه 1 آبان ساعت 23:00 از شبکه دو سيما پخش خواهد شد.
در خلاصه اين فيلم با بازي کامرون دياز، ابيگيل برسلين و والتر راني آمده است:سارا و برايان با ديدن لکه‌هايي سياه رنگ بر روي کمر دختر بچه‌شان، کِيت، او را به پيش پزشک مي‌برند و با انجام آزمايشي مشخص مي‌شود که او سرطان خون دارد و مبتلا به ديابت نوع 1 نيز است. از آنجايي که ژن‌هاي پدر و مادر کيت و همين‌طور برادرش با او براي گرفتن مغز استخوان مطابقت ندارد، و گرفتن مغز استخوان از فردي غريبه نيز با خطراتي همراه است، دکتر معالج کيت، به سارا و برايان پيشنهاد مي‌دهد تا در شرايط آزمايشگاهي فرزند ديگري به دنيا آورده و با تغييرات ژنتيکي اطمينان حاصل کنند که او از نظر ژنيتيکي در تطابق کامل با کيت باشد و...
فيلم سينمايي «موش» به کارگرداني شاهد احمدلو، شنبه 2 آبان ساعت 14:30 از شبکه دو سيما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان فيلم آمده است: ضحيا و خالد زوج خبرنگار عراقي هستند که ضحيا نويسنده و خالد عکاس يک نشريه است. هر دوي آن‌ها در کارشان موفق هستند و حضور آمريکايي‌ها مانع فعاليت آن‌ها نشده است. تا اين که خالد به اتهام واهي بمب گذاري دستگير شده و به زندان مي‌افتد. يک تئوريسين آمريکايي قضيه يک سيلو و تعدادي موش را تعريف مي‌کند و...
شهرام حقيقت دوست، ماه چهره خليلي و آتيلا پسياني در فيلم سينمايي «موش» بازي کرده‌اند.

شبکه سه سيما
فيلم سينمايي «بار ديگر باران» به کارگرداني سيدحامد حسن‌پور، پنجشنبه 30 مهر ساعت 10:00 از شبکه سه سيما پخش مي‌شود.
اين فيلم در خصوص زندگي دو نفر است، خانمي که براي سلامتي دخترش نذر کرده و وسايل نذري هم فراهم کرده اما به دلايلي نمي‌تواند نذري بدهد و حاج حجت علمدار که پيرمردي است که هر سال براي آقا امام حسين نذري مي‌دهد. رضا، پسرکوچکش، پسر اهلي نيست و براي پولدار شدن به هرکاري دست مي‌زند. در آخرين اقدام او با شخصي به نام سليمي همکار مي‌شود که يک محتکر جنس است و اين بار مي‌خواهد سر رضا را کلاه بگذارد و او را ترغيب مي‌کند که کارگاهي را که پدرش قصد داشت در آن توليدي کفش راه بياندازد، تبديل به انبار قاچاق کالا کند و رضا هم مي‌پذيرد و...
آهو خردمند، هوشنگ توکلي و سينا رازاني در فيلم سينمايي «بار ديگر باران» ايفاي نقش کرده‌اند.
فيلم سينمايي «زائر حسين» به کارگرداني محمد حسن حقيقي، روز جمعه 1 آبان 00:00 از شبکه سه سيما پخش مي‌شود.
در خلاصه اين فيلم آمده است: مردي به نام فرهاد، طي يک مهلت سه روزه از زندان آزاد مي‌شود. او قصد دارد در اسرع وقت به عراق سفر کند. فرهاد در شهر مرزي مهران متوجه مي‌شود مرز ايران و عراق تا اطلاع ثانوي بسته است. او نگران منافع شخصي خود در عراق است و قصد دارد به صورت قاچاق ادامه مسير دهد، اما ...
علي دهکردي، کاظم بلوچي، شهراد وثوقي، محمدرضا داودنژاد، رسول محمدي، محسن نوري، زهرا سعيدي، آزاده شمس، يگانه بلوچي در فيلم سينمايي «زائر حسين» بازي کرده‌اند.
فيلم سينمايي «پشت ابرها شهريست» به کارگرداني سيامک صرافت، روز جمعه 1 آبان ساعت 7:45 از شبکه سه سيما پخش مي‌شود.
در خلاصه اين فيلم با بازي آهو خردمند، فريبا نادري و شهرام عبدلي آمده است:طلعت زن 57 ساله‌اي است که به تازگي از سازمان بهزيستي بازنشسته شده است. شوهر او ده سالي است که فوت کرده و از آنجايي که نمي‌توانستند بچه‌دار شوند دو فرزند خوانده از کانون بهزيستي تحت مراقبت خود گرفته و اسباب آشنايي و ازدواج اين دو فرزند به نام‌هاي فريبا و بهمن را فراهم آورده. طلعت زن مومني است که جلسات آموزش و روخواني قرآن را نيز برگزار مي‌کند و براي فريبا و بهمن بسيار مورد احترام و عزيز است. روزي که بهمن و فريبا قرار خريد لباس عروسي مي‌گذارند ...
فيلم سينمايي «فرشته مهربان» به کارگرداني محمد باقر خسروي، روز جمعه 1 آبان ساعت 15:00 از شبکه سه سيما پخش مي‌شود.
در خلاصه اين فيلم با بازي ميرطاهر مظلومي، عليرضا اوليا، مهري سادات آل آقا و داريوش پاک نيا آمده است: موسي در اثر يک بي احتياطي و نداشتن بيمه وسيله نقليه، در پي يک حادثه‌اي با يک زن باردار تصادف کرده و منجر به مرگ نوزاد مي‌شود و موسي طي حکم دادگاه به زندان محکوم مي‌گردد. از همين رو فرشته همسر موسي به تلاش براي کسب رضايت بر مي‌آيد اما پدر نوزاد راضي به رضايت دادن نمي‌شود و ...
فيلم سينمايي «عصر روز دهم» به کارگرداني مجتبي راعي، روز شنبه 2 آبان ساعت 14:30 از شبکه سه سيما پخش مي‌شود.
در اين فيلم خواهيد ديد: دکتر مريم شيرازي با گروهي از پزشکان هلال احمر براي کمک به مردم عراق عازم اين کشور مي‌شود و تصميم به جستجو براي يافتن خواهر گمشده‌اش مي‌گيرد و...
هانيه توسلي،احمد مهرانفر، زهره حميدي و صغري عبيسي در فيلم سينمايي «عصر روز دهم» بازي کرده‌اند.

شبکه چهار سيما
فيلم سينمايي «حياتي دوباره» به کارگرداني اوبرتو پازوليني، پنجشنبه 30 مهر ساعت 14:30 از شبکه چهار روي آنتن مي‌رود.
داستان فيلم از اين قرار است که: داستان درباره مردي است به نام جان که اداره کمک‌هاي اجتماعي کار مي‌کند. او مسوول يافتن خانواده يا دوستان و آشنايان کساني است که در تنهايي و انزوا فوت کرده اند.او درباره کساني که فوت کرده‌اند تحقيق مي‌کند و خانواده‌هاي آن‌ها را پيدا کرده و به آن‌ها اطلاع مي‌دهد تا در مراسم تدفين شرکت کنند. او خود نيز در تنهايي و انزوا زندگي مي‌کند و اما نسبت به کارش و فرد فوت شده بسيار مسئوليت‌پذير است.وي تمام تلاش خود را مي‌کند تا شايد بتواند حداقل يک نفر را براي مراسم تدفين پيدا کند و يا با خواهش از او بخواهد که در مراسم شرکت کند. بعد از مدتي رئيس اداره به او مي‌گويد که...

شبکه پنج سيما
انيميشن «مرواريد سرخ» به کارگرداني بهروز سلطاني‌فر، پنجشنبه 30 مهر ساعت 13:30 از شبکه دو سيما پخش مي‌شود.
در خلاصه داستان فيلم آمده است: صيادي جنوبي به نام يونس از طريق صيد ماهي و صدف امرار معاش مي‌کند. يونس به اعماق دريا نفوذ کرده و مرواريدي سرخ را پيدا مي‌کند. اين اتفاق موجب مي‌شود که او به دنبال دليل رنگ غيرعادي اين مرواريد باشد. سرانجام از کشته‌شدن عده‌اي از هم‌وطنان بي‌گناه ما در اين منطقه مطلع مي‌شود...
سينمايي «رقص روي يخ» به کارگرداني مجيد اسماعيلي، جمعه 1 آبان ساعت 9:00 از شبکه پنج سيما پخش مي‌شود.
داستان فيلم با نقش‌آفريني سيروس همتي، يوسف خداپرست، عليرضا استادي و بهار کاتوزي از اين قرار است که: رحمان جواني شهرستاني است که با چند کارگر ديگر در کارگاه يخ‌سازي در حومه تهران کار مي‌کند. وي به دليل بيماري پدر، درصدد مهيا کردن پول و گرفتن دستمزد عقب افتاده‌اش جهت عمل وي است. صاحب کارگاه وعده بعد از ايام عزاداري را داده و تهديد مي‌کند که در صورت تعطيل کردن کارگاه، دستمزدشان را نخواهد داد. رحمان که سالهاست نذر دارد...
فيلم تلويزيوني «توکل» به کارگرداني داريوش بابائيان، جمعه 1 آبان ساعت 13:30 از شبکه پنج روي آنتن مي‌رود.
داستان فيلم با بازي مريم سلطاني، محمد عمراني، سيد رضا حسيني، مهدي اميني خواه و بهروز خوش فطرت از اين قرار است که: فردي که هر ساله در روز تاسوعا نذر دارد با پس‌اندازي که براي اين امر در نظر گرفته، به دليل مشکلاتي که در طول داستان به وجود مي‌آيد، گره از کار 7 نفر باز مي‌کند و در آخر نيز نذر خود را ادا مي‌کند.
انيميشن «خورشيد نينوا»، شنبه 2 آبان ساعت 13:30 از شبکه پنج روي آنتن مي‌رود.
فيلم سينمايي «دوردست» به کارگرداني پوريا آذربايجاني، شنبه 2 آبان ساعت 13:30 از شبکه پنج روي آنتن مي‌رود.
داستان فيلم با بازي يوسف خداپرست، محمد بسيم، حسين عابديني، مهدي جعفري و حسين سليماني از اين قرار است که: داستان در مورد شاه علي، جوان 30 ساله‌اي است که از يکي از روستاهاي تبريز با پدرش به تهران آمده؛ دکترها به شاه علي گفته‌اند که پدرش زياد زنده نمي ماند و او براي برآورده کردن آرزوي پدر (رفتن به کربلا) و تأمين خرج سفر پدر، تلاش مي‌کند کاري پيدا کند...

شبکه شما
فيلم تلويزيوني «يک ماه دوست داشتني» به کارگرداني امين شجاعي، پنجشنبه 30 مهر ساعت 23 از شبکه شما پخش مي‌شود.
داستان فيلم از اين قرار است که: محمد باقر به همراه همسرش بي بي بتول در قرعه‌کشي سفر به کربلامعلي شرکت مي‌کند که در اين قرعه‌کشي او برنده و نام همسرش در نمي‌آيد. علي رغم اين مسئله محمد باقر به هم ولايتي‌هايش اعلام مي‌کند که نام هر دوي آن‌ها براي سفر معنوي در آمده است و او در برابر نصايح همسرش مبني بر پرهيز از دروغ مقاومت کرده و براي پوشش دروغ اول مجبور به گفتن دروغ‌هاي ديگر مي‌شود. روز موعود فرا مي‌رسد و...
يدالله شادماني، فاطمه درويش نژاد، علي کهن، علي نفيسي، بهزاد تاج الدين و مسعود فوقاني در فيلم تلويزيوني «يک ماه دوست داشتني» توليد مرکز کرمان نقش آفريني کرده‌اند.
فيلم تلويزيوني «مرد خاک» به کارگرداني شاهين باباپور، جمعه 1 آبان ساعت 13:30 از شبکه شما پخش مي‌شود.
در خلاصه داستان فيلم آمده است: ماه محرم است و اهالي در پي تدارک برپايي تکيه در خانه حاج حبيب هستند. اما حاج حبيب قصد ندارد به اين سنت ساليان دورش بپردازد، چرا که پسر و عروسش در بمب‌گذاري کربلا شهيد شده‌اند و نوه‌اش در بيمارستان بستري شده است و حاج حبيب براي تأمين هزينه درمان نوه‌اش خانه خود را فروخته است. از طرفي ايرج که روزگاري دلباخته دختر حاج حبيب بوده و از او جواب رد شنيده، از حاج حبيب کينه به دل گرفته است و براي همين به يکي از پهلوانان هم دوره حاج حبيب که اينک معتاد و درمانده است، پولي مي‌دهد تا سندي از هويت واقعي حاج حبيب در اختيارش قرار دهد که ثابت مي‌کند حاج حبيب فردي درستکار و پهلوان واقعي نيست و...
حسين توشه، کاظم هژير آزاد، حسين خاني‌بيک، زويا امامي، محمد برسوزيان و شهرام ابراهيمي در فيلم تلويزيوني «مرد خاک» توليد مرکز چهارمحال و بختياري ايفاي نقش کرده‌اند.
فيلم تلويزيوني «يک خواب کوچولو» به کارگرداني حسين عامري، شنبه 2 آبان ساعت 13:30 از شبکه شما پخش مي‌شود.
داستان فيلم از اين قرار است:مسلم،جوان نوحه‌خوان به همراه همسرش مينا سوار بر يک موتور در جاده با وانتي تصادف مي‌کند. راننده وانت علي‌رغم جراحت سخت مينا و درماندگي مسلم مي‌گريزد و مينا در مي‌گذرد. از اين پس زندگي مسلم، رنگي از انتقام به خود مي‌گيرد. مسلم جستجويي را براي يافتن ضارب آغاز مي‌کند و در اين سفر و مسير با کساني آشنا مي‌شود که به تدريج مسلم بد بين شده و همه را دگرگون مي‌سازد. در پايان مسلم به مادر همان ضارب مي‌رسد؛ زن که مسلم را نمي‌شناسد برسر قبر پسر سخناني را به مسلم مي‌گويد و او در مي‌يابد که فرد درگذشته همان ضارب است. داستان با ايمان بازيافته مسلم و نوحه‌خواني‌اش در يک روستا به پايان مي‌رسد.
ارسطو خوش‌رزم، عليرضا پورمحمد، ويدا جوان و سعيده آهويي در فيلم تلويزيوني «يک خواب کوچولو» مرکز سيماي گلستان بازي کرده‌اند.

شبکه پويا
انيميشن «زيباي سياه» به کارگرداني تاشي يوکي هيراما و تاکاشي، پنج شنبه 30 مهر ساعت 20:00 از شبکـه پويا پخش خواهد شد.
داستان فيلم «زيباي سياه»، داستان اسب زيبايي است که به اصطبل مردي به نام آقاي گوردن آورده مي‌شود. روزي خانم گوردن بيمار مي‌شود و زيباي سياه براي آوردن دکتر فداکاري زيادي مي‌کند. آقاي گوردن براي درمان همسرش ناچار مي‌شود اسب‌هايش را بفروشد. آنها اسب قهوه‌اي رنگي به نام جينجر و زيباي سياه را به خانمي مي‌فروشند، اما آن‌ها از صاحب جديدشان راضي نيستند و ناآرامي مي‌کنند و...
انيميشن «ووک» به کارگرداني آتيلا دارگاي، جمعه 1 آبان ساعت 21 از شبکه پويا پخش مي‌شود.
اين کارتون، داستان يک بچه روباه به نام ووک است که از لانه خود خارج مي‌شود. همه خانواده او توسط يک شکارچي کشته مي‌شوند. عموي ووک او را نزد خود نگه داشته و بزرگ مي‌کند و...

شبکه نمايش
فيلم‌هاي سينمايي و تلويزيوني «بار ديگر باران»،«درخت اقاقيا»، «برگ‌هاي پاييزي»، «سيل» و «استخوان زمستان» پنج شنبه 30 مهر ساعت 12،15،17،20:30 و 23 از شبکه نمايش روي آنتن مي‌رود.
فيلم‌هاي سينمايي و تلويزيوني «رقص روي يخ»، «اهدا»، «ميهمان داريم»، «در راه خانه» و «در ميان برف‌ها» جمعه 1 آبان ساعت 12،15،17،20:30 و 23 از شبکه نمايش پخش مي‌شود.
فيلم‌هاي سينمايي و تلويزيوني «سفير»، «خلبان ابري»، «حقيقت گمشده»،«آخرين مسابقه»، «توکل» و «سلما» شنبه 2 آبان ساعت 12، 15،17،20:30، 22 و 23 از شبکه نمايش پخش مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن