تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801291354




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اردوي مشترک تيم هاي تکواندوي البرز و سن پيترزبورگ در روسيه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ مهر ۱۳۹۴ (۱۳:۵۳ب.ظ)
اردوي مشترک تيم هاي تکواندوي البرز و سن پيترزبورگ در روسيه موج-اردوي مشترک تيم هاي استاني تکواندوي البرز و سن پيترزبورگ در روسيه برگزار مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، اين سفر بر اساس تفاهم پنج ساله فدراسيون هاي تکواندوي ايران و روسيه که افق همکاري هاي دو کشور را تا سال 2020 در بر مي گيرد، صورت خواهد گرفت.
حجت آران، رابط بين فدراسيون تکواندوي ايران با فدراسيون هاي روسيه، گرجستان و ارمنستان، افزود: تيم تکواندوي استان البرز با 9 ورزشکار همراه کادر فني شنبه آينده براي برگزاري اردوي مشترک و شرکت در فستيوال رزمي روسيه که تکواندوکاران مطرح روسي در آن رقابت مي کنند، وارد اين کشور مي شود.
آران اظهار کرد: در اردوي هشت روزه برنامه هاي حرفه اي و تخصصي توان افزايي، فنون و شيوه هاي مبارزه و قوانين داوري اجرا خواهد شد که اين تجربيات مي تواند تاثير بسيار زيادي بر ارتقاي آمادگي تکواندوکاران هر دو کشور داشته باشد.
وي با تاکيد بر اهميت برگزاري اردوهاي مشترک با ورزشکاران کشورهاي ديگر در رشته هاي مطرح براي افزايش شانس موفقيت در رقابت هاي بين المللي و جهاني به ويژه تکواندو با توجه به تلاش کشورها براي پيشرفت بيشتر، زمينه هاي همکاري بين ايران و روسيه در حوزه ورزش هاي رزمي را گسترده خواند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن