تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 17 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):فاطمه بانوى زنان بهشت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1800447632




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سيستم حمل ونقل ريلي سبك LRT راه‌اندازي مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: سيستم حمل ونقل ريلي سبك LRT راه‌اندازي مي‌شود
شهردار تهران گفت: اولين LRT(سيستم حمل ونقل ريلي سبك) در تهران در صورت موافقت اعضاي شورا و تخصيص بودجه لازم آن در بودجه سال 95، در پايان سال 95 افتتاح خواهد شد.


شهردار تهران گفت: اولين LRT (سيستم حمل ونقل ريلي سبك) در تهران در صورت موافقت اعضاي شورا و تخصيص بودجه لازم آن در بودجه سال 95، در پايان سال 95 افتتاح خواهد شد.
محمدباقر قاليباف كه به دعوت شهردار بوداپست و به منظور آغاز فعاليت كميته خواهر‌خواندگي تهران و بوداپست به پايتخت مجارستان سفر كرده است، ضمن بازديد از خطوط LRT اين شهر و قطارهاي جديد مورد بهره‌برداري قرارگرفته در شبكه حمل و نقل گسترده بوداپست گفت: حمل و نقل عمومي پاك يكي از دغدغه‌هاي اصلي ما در شهر تهران است كه بخشي از آن با توسعه مترو حل مي‌شود. البته ما مناطقي را داريم كه اگر در اين مناطق از تراموا و سيستم ريلي سبك استفاده كنيم، طبق مطالعات انجام شده و تجربه‌هاي جهاني هم به جهت كمك به حفظ محيط زيست و ايمني و هم تسهيل در تردد مناسب‌تر است.  شهردار تهران  به اهداف بازديد خود از سيستم حمل ونقل عمومي بوداپست پرداخت و گفت: سيستم حمل و نقل LRT براي شهرهاي بزرگ بسيار مناسب است، لذا با توجه به تجربه غني كه شهر بوداپست در اين حوزه داشت، خيلي تمايل داشتم با كارشناسان اين شهر در مورد مسائل فني و هزينه‌هاي تمام شده‌شان صحبت داشته باشم. با توجه به اين بازديد و آمادگي ايجاد شده براي انتقال اين تكنولوژي در كنار مطالعاتي كه طي سه سال اخير براي بهره‌گيري از اين سيستم حمل و نقلي در شهر تهران انجام شده، اميدوارم بتوانيم از اين مد حمل و نقلي در تهران بهره ببريم.  وي در مورد زمان ورود سيستم LRT به ناوگان حمل و نقل تهران تصريح كرد: ما اين موضوع را بايد در قالب لايحه‌اي حتماً به تصويب شوراي اسلامي شهر تهران برسانيم. تصور مي‌كنم در صورتي كه هزينه‌هاي لازم آن در بودجه سال 95 پيش بيني شود، اولين خط LRT در تهران در پايان سال 95 افتتاح خواهد شد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن