تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801488753




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل متخصص


واضح آرشیو وب فارسی::

مشاوره حقوقی تلفنی یکی از خدمات نوینی است که توسط موسسات حقوقی و وکلای کارکشته ارائه می شود. شما اگر با یک مشکل حقوقی دست و پنجه نرم می کنید می بایست به وکیل متخصص مراجعه نمایید. وکیل در گفتگوی اولیه اطلاعات لازم را درباره نحوه پیگیری پرونده در اختیار شما قرار می دهد.

مشاوره حقوقی تلفنی اولین گامی است که برداشته می شود. اگر اطلاعات مربوط به پرونده به روشنی بیان شود مسیر پیگیری پرونده هموارتر خواهد بود.

 



                                                            مشاوره حقوقی با وکیل

 

 

مزایای مشاوره حقوقی تلفنی

مشاوره حقوقی تلفنی با کارشناس حقوقی مزایای زیادی دارد. اولین مزیت صرفه جویی در وقت و هزینه است. شما طی تماس تلفنی می توانید مشکلات حقوقی خود را با وکیل در میان بگذارید بدون آنکه مجبور باشید در شلوغی و ترافیک شهر مسیر طولانی را طی کنید.

مزیت دیگر انجام مشاوره با وکیل دریافت راهنمایی صحیح می باشد. زمانی که مشکل حقوقی بروز می کند افراد دچار تشویش و سرگردانی می شوند. سر رشته کار را گم کرده و نمی دانند اقدام درست کدام است. گفتگو با کارشناس حقوقی متخصص می تواند راهگشا باشد.

آشنایی با اصطلاحات حقوقی و روند رسیدگی به پرونده یکی دیگر از مزایای مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل است. به این ترتیب شما متوجه میشوید که تا رسیدن به نتیجه دلخواه چه مراحلی پیش روی شماست. بودجه لازم چقدر است و انرژی و وقتی که می بایست صرف کنید چه میزان خواهد بود.

پاسخ حقوقی به ابهامات پرونده و پیدا کردن راه حل اساسی از مهمترین مزایای ارتباط با وکیل می باشد. شما می توانید طی تماس تلفنی از مزایای بیشمار گفتگو با وکیل متخصص بهره مند شوید.

 

                                                          

 

زمینه های گفتگو و مشاوره حقوقی با وکیل

شما می توانید در زمینه های مختلف با وکیل دادگستری مشاوره حقوقی تلفنی انجام دهید. یکی از پرتکرار ترین پرونده های دادگستری پرونده های مربوط به خانواده است. طلاق و مطالبه مهریه چالش مهمی است که برخی افراد با آن روبرو می شوند.

به طور مثال در یک مشاوره حقوقی تلفنی زوج بیان می کند که بعد از طلاق و مطالبه مهریه توسط همسرش مبالغ بسیار زیادی را به وی پرداخته اما هنوز نتوانسته است رضایت وی را جلب کند. آقا از کارمندان پتروشیمی بوده و دریافتی بالایی دارد. قبلا خانه خود را به زوجه انتقال داده و اکنون با وجود فرزند محصل و اجاره نشینی مشکلات زیادی برای پرداخت مهریه دارد. 

وکیل خانواده در چنین مواردی با ارائه راه حل اصولی به شخص کمک می کند که به ایفای تعهدات حقوقی خود بپردازد.

یکی دیگر از زمینه های فعالیت وکیل برای ارائه مشاوره حقوقی تلفنی پرونده های کیفری است. به طور کلی نتیجه پرونده کیفری با جان و مال و آبروی افراد ارتباط مستقیمی دارد. یک پرونده کیفری ممکن است منتهی به اعدام، حبس طولانی یا پرداخت جریمه سنگین شود.

طی مشاوره با وکیل می توان درباره چنین پرونده هایی اطلاعات کافی را به دست آورد. تفهیم اتهام در مسائل کیفری اهمیت ویژه ای دارد. وکیل تلاش می کند به زبان ساده مشکل را برای موکل خود مطرح نماید و راهنمایی های لازم را در اختیار وی قرار دهد.

وکیل دادگستری در زمینه های گوناگون حقوقی مانند ازدواج، طلاق، مطالبه مهریه، اجرت المثل، مسائل مالی مانند وصول چک، تخلیه ملک، نقل و انتقالات ملک به ارائه مشاوره می پردازد. همچنین در زمینه کیفری مانند سرقت، جعل، کلاهبرداری، اختلاس و… مراجعه به وکیل کمک کننده خواهد بود.

 



                                                         مشاوره با کارشناس حقوقی

 

ضرورت مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل قبل از انجام هر نوع قرارداد حقوقی می تواند از بروز بسیاری از مشکلات حقوقی جلوگیری نماید. به طور مثال در یک پرونده حقوقی شخص الف ملک خود را قولنامه کرده و به شخص ب وکالت داده است که امور مالیاتی ملک را پیگیری کند. اما شخص ب با عدم پرداخت وجه معامله طرف مقابل را به دردسر انداخته و شخص الف با مراجعه به بنگاه معاملاتی اعلام فسخ کرده است. غافل از اینکه قبلا به شخص ب در برخی از امور ملک وکالت داده و اکنون بلافاصله ملک را با دیگری معامله می کند. پس از مدتی شخص ب مدعی می شود و شخص الف را به جرم فروش مال غیر روانه زندان می کند.

نا آگاهی شخص الف در این پرونده کاملا مشهود است. اگر در طی مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل راهکار صحیح را از وکیل جویا شده بود هرگز با چنین مشکلاتی روبرو نمی شد. 

 

روش های مشاوره حقوقی

روش های مختلفی برای گفتگو با وکیل وجود دارد که مشاوره حقوقی تلفنی یکی از آنها می باشد. شما طی تماس تلفنی می توانید مشکل حقوقی خود را مطرح کنید. وکیل ابتدا درباره شرایط پرونده با شما گفتگو کرده سپس اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار میدهد.

مشاوره حقوقی آنلاین یکی دیگر از روش هاست که می توانید از طریق پیام رسان های اجتماعی با وکیل ارتباط برقرار کنید. همچنین این امکان وجود دارد که با ارسال مدارک درباره نحوه استفاده از آنها با وکیل گفتگو نمایید.

علاوه بر مشاوره حقوقی تلفنی امکان مراجعه به وکیل وجود دارد. برخی از افراد ترجیح می دهند در یک گفتگو چهره به چهره مشکلات حقوقی خود را پیگیری کنند. در جلسه مشاوره وکیل صحت و سقم‌ مدارک و اسناد را بررسی می کند و راهکار حقوقی ارائه می دهد.

                                                                      مشاوره تلفنی حقوقی

 

مشاوره حقوقی تلفنی و نحوه برقراری ارتباط با وکیل

همانطور که بیان شد مشاوره حقوقی تلفنی اهمیت ویژه ای دارد. اگر شما با مشکلات خانوادگی، مالی یا پرونده های کیفری سروکار دارید، بهترین اقدام گفتگو با کارشناس حقوقی می باشد.

مشاوره حقوقی با وکیل مسیر پیگیری به یک پرونده را برای شما کوتاه می کند. شما بدون کمترین هزینه و با صرف وقت اندک می توانید به نتیجه دلخواه برسید. تنها کافی است که به وکلای متخصص مراجعه کنید. گروه حقوقی فرشاد قاسمی با کادری مجرب و متخصص پاسخگوی مشکلات حقوقی شما می باشد.

شما می توانید با مراجعه به وب سایت Farshadqasemi.com با بهترین وکلای دادگستری ارتباط برقرار کنید. طرح مسائل حقوقی با وکیل کارکشته باعث می شود راهکار صحیح را هرچه زودتر بیاید. به این ترتیب در کوتاه ترین زمان مشکل حقوقی شما حل و فصل شده و موفقیت در پرونده را به دست خواهید آورد.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن