تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شتاب کردن در کاری پیش از بدست آوردن توانایی و سستی کردن بعد از به دست آوردن فرصت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803792347




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازپرداخت ۷.۵ ميليارد دلاري به سرمايه‌گذاران طرح توسعه حمل‌ونقل ريلي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ شهريور ۱۳۹۴ (۱۴:۴۰ب.ظ)
بازپرداخت ۷.۵ ميليارد دلاري به سرمايه‌گذاران طرح توسعه حمل‌ونقل ريلي موج - مدير پروژه طرح توسعه حمل‌ونقل ريلي در شرکت بهينه‌سازي مصرف سوخت گفت: ميزان تجمعي بازپرداخت به سرمايه‌گذاران اين طرح تا سال ۱۴۰۲، حداکثر ۷.۵ ميليارد دلار در سقف تعهدات دولت و يا معادل ريالي آن به نرخ رسمي اعلامي بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران است.
به گزارش خبرگزاري موج، پروانه غريبي، مدير پروژه طرح توسعه حمل‌ونقل ريلي در شرکت بهينه‌سازي مصرف سوخت با بيان اين که طرح توسعه حمل‌ونقل ريلي از طرح‌هاي بند «ق» تبصره ۲ قانون بودجه ۹۳ است، اظهار کرد: اين طرح براي افزايش سهم حمل‌ونقل ريلي نسبت به حمل‌ونقل جاده‌اي، از طريق جذب و گسترش سرمايه‌گذاري مورد نياز و ارتقاي بهره‌وري صنعت ريلي کشور، سال گذشته از سوي شرکت بهينه‌سازي مصرف سوخت مطرح و به تصويب شوراي اقتصاد رسيد.
وي با اشاره به آمار منتشر شده از سوي سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي کشور، اظهار کرد: ميزان بار جابجا شده بر اساس بارنامه‌هاي صادر شده از سوي بخش جاده‌اي در سال ۹۲، معادل ۱۹۱.۹۴۴ ميليارد تن کيلومتر و مسافر جابجا شده ۵۶.۴۲۶ ميليارد نفر کيلومتر بوده است.
غريبي ادامه داد: همچنين سالنامه آماري حمل‌ونقل ريلي کشور در سال ۹۲، ميزان حمل بار را در بخش ريلي ۲۲.۴ ميليارد تن کيلومتر و ميزان حمل مسافر را ۱۷.۴۰۹ ميليارد نفر کيلومتر نشان مي‌دهد که اين اعداد و ارقام بيانگر اختصاص سهم بسيار پاييني به حمل‌ونقل ريلي در مقايسه با حمل‌ونقل جاده‌اي، در جابجايي بار و مسافر است.
مدير پروژه طرح توسعه حمل‌ونقل ريلي تصريح کرد: اين موضوع در حالي اتفاق مي‌افتد که مصرف سوخت در حمل‌ونقل ريلي نسبت به حمل‌ونقل جاده‌اي در سطحي بسيار پايين‌تر قرار دارد.
غريبي درباره دلايل سهم پايين جابجايي بار و مسافر در حمل‌ونقل ريلي نسبت به حمل‌ونقل جاده‌اي، گفت: کافي نبودن زيرساخت‌ها و همچنين کمبود ناوگان حمل‌ونقل ريلي، موجب ارائه نشدن سرويس مناسب به کاربران شده است و اين نبود رضايتمندي نيز سبب شده که قابليت جابجايي در اين بخش در کمترين حد مورد انتظار خود قرار گيرد.
مدير پروژه طرح توسعه حمل‌ونقل ريلي به تأثير قيمت در پايين بودن سهم جابجايي بار و مسافر در حمل‌ونقل ريلي اشاره و اظهار کرد: با بالابودن مبلغ سهم حق دسترسي راه‌آهن به زيرساخت‌ها، در عمل قيمت جابجايي در بخش ريلي نسبت به بخش جاده‌اي بالا رفته و به اين دليل سبب از بين رفتن مزيت رقابتي آن مي‌شود.
اجراي طرح توسعه حمل‌ونقل ريلي بيش از ۱۳ ميليارد ليتر در مصرف گازوييل صرفه‌جويي ايجاد مي‌کند که به تبع آن آلاينده‌هاي توليدي و هزينه‌هاي اجتماعي ناشي از آن نيز کاهش مي‌يابد.
اين طرح پروژه‌هايي مانند ساخت و دوخطه کردن خطوط، تجهيز ناوگان ريلي با افزودن واگن‌هاي باري و مسافري، ترنست و لکوموتيو را در برمي‌گيرد که با جذب سرمايه‌گذاري از طريق بخش خصوصي و يا عمومي انجام مي‌شود و طول مدت اجراي اين طرح تا پايان سال ۱۴۰۲ است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن