تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رضاى خدا به خشم مردم جويد، خداوند از او خشنود شود و مردم را از او خشنود ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819447199




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرعامل شركت واحد اتوبوسراني شهر تهران: 35 درصد مسافران اتوبوسراني بليت نمي‌دهند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديرعامل شركت واحد اتوبوسراني شهر تهران: 35 درصد مسافران اتوبوسراني بليت نمي‌دهند
خبرگزاري فارس: مدير عامل شركت واحد اتوبوسراني تهران امروز از غلط بودن اطلاعات وزارت كشور در رابطه با آمار اتوبوس‌هاي شهر تهران، تست 870 اتوبوس گازسوز، عدم ارائه بليت توسط 35 درصد مسافران و فعاليت 4600 اتوبوس به زائران حرم امام (ره) خبر داد.


به گزارش خبرنگار اجتماعي فارس، حسين بيژني امروز در نشستي با خبرنگاران با بيان اين كه 35 درصد از مسافران شركت واحد بليت نمي دهند، گفت: متاسفانه در حال حاضر 30 تا 35 مردم به هنگام استفاده از اتوبوس بليت نمي‌دهند.
وي ادامه داد: عدم ارائه بليت توسط شهروندان موجب شده كه ماموران اخذ بليت از مسافران را به خصوص در ايستگاه‌هايBRT مستقر كنيم.متاسفانه 60 درصد مسافران اين خط بليت ارائه نمي‌دهند.

*براي ورود اتوبوس‌هاي دوكابينه، زمان اعلام نمي‌كنيم

وي در پاسخ به اين سوال كه بالاخره اتوبوس‌هاي 2 كابينه چه زماني وارد ناوگان مي‌شود، اظهار داشت: براي ورود اين اتوبوس‌ها زمان اعلام نمي‌كنيم.
بيژني در پاسخ به پرسشي در رابطه با ساخت خط دوم BRT خاطرنشان كرد: ما از ابتدا هم نگفته بوديم به دنبال ساخت خط دوم BRT هستيم. از اول به دنبال ساماندهي خطوط ويژه خاوران تا آزادي بوديم.هر چند امكان تجديد نظر در اين رابطه وجود دارد.

*اطلاعات وزارت كشور در رابطه با وضعيت اتوبوس‌هاي تهران غلط است

مديرعامل شركت اتوبوسراني شهر تهران در رابطه با اظهارات يكي از مسئولان وزارت كشور مبني بر اين كه تهران به اتوبوس نياز ندارد، گفت: اطلاعات وزارت كشور در رابطه با وضعيت اتوبوس‌هاي تهران غلط است.بر اساس طرح جامع حمل و نقل و ترافيك تهران به بيش از 10هزار دستگاه اتوبوس نياز دارد در صورتي كه وزارت كشور نياز تهران را تنها 7 هزار دستگاه عنوان كرده است.
وي ادامه داد: هم اكنون از 7 هزار دستگاه اتوبوس موجود در شركت واحد، 900 دستگاه كاملاً بايد از رده خارج شوند اما همچنان از آنها استفاده مي‌كنيم.اين در حالي است كه 40 درصد از 2هزار و 857 دستگاه اتوبوس گازسوز نيز قابل بهره‌برداري نيستند.
بيژني در پاسخ به اين پرسش‌ها كه آيا گزارش درخواستي وزارت كشور را در رابطه با اتوبوس‌هاي شهر تهران و نحوه بهره‌برداري از آنها را براي وزارت كشور ارسال كرديد و آيا اتوبوس جديدي از محل حواله‌هاي قبلي دريافت كرده‌ايد، گفت: از محل حواله‌هاي قبلي تاكنون، فقط 51 اتوبوس تحويل گرفته‌ايم.
وي تأكيد كرد: برخي اظهارات از سوي وزارت كشور در مورد ندادن آمار از سوي شركت اتوبوسراني كذب محض است و نامه‌ها و رسيدهاي مربوط به اين مسئله را در اختيار داريم كه قابل انتشار هستند. من نمي‌دانم اين اظهارات با چه زمينه كارشناسي و چه اطلاعاتي گفته مي‌شود. اصلاً مسئولان طرح كننده اين مسايل، چقدر اطلاعات از حمل و نقل، ترافيك و اتوبوس دارند.

*زنانه كردن خطوط برقي در دستور كار نيست

مدير عامل شركت واحد اتوبوسراني شهر تهران با تأكيد بر اينكه زنانه كردن خطوط برقي در دستور كار نيست، اما استفاده از رانندگان زن در اين خط براي ما اولويت دارد، اظهار داشت: بسته بودن فضاي اتوبوس هاي برقي شرايط بهتري را براي فعاليت خانم‌هاي راننده، فراهم مي‌كند.
وي تعداد رانندگان زن در خطوط BRT را 6 نفر عنوان كرد كه با توجه به در اولويت قرار داشتن استفاده از رانندگان زن در خطوط برقي، تعداد رانندگان زن شركت واحد افزايش مي يابد.
بيژني از توسعه خط اتوبوس برقي ميدان شوش به راه‌آهن و اتصال آن به خط تهران‌پارس - شوش ظرف چند ماه آينده خبر داد.
مدير عامل شركت واحد اتوبوسراني همچنين از فرا رسيدن زمان تست مخازن 870 دستگاه اتوبوس گاز سوز و انجام تست بر روي 350 دستگاه اتوبوس، عدم پذيرش مسئوليت تست مخازن اتوبوس‌ها توسط سازمان شهرداري‌ها و وزارت نفت و مشخص نبودن متولي انجام اين كار، دريافت تنها 9 ميليارد تومان يارانه دولتي براي بليت اتوبوس از مجموع 70 ميليارد تومان سهم دولت، كاهش خسارت 2 ميليون توماني بازي پرسپوليس و سپاهان، كاهش حجم مسافران جابه جا شده توسط شركت اتوبوسراني در فروردين 87 به واسطه واگذاري 20 درصد ميني‌بوسراني به شهرهاي اقماري و كولردار بودن تنها 220 اتوبوس فعال در سطح شهر تهران خبر داد.

*4600 دستگاه اتوبوس به زائران حرم امام (ره) خدمات رساني مي‌كنند

بيژني در بخش ديگر اظهارات خود از خدمات رساني 4 هزار و 600 دستگاه اتوبوس شركت واحد طي روزهاي 14 و 15 خرداد به زائران حرم امام خميني ره خبر داد .
انتهاي پيام/
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 271]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن