تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده اش در هر روز نصيحتى عرضه مى كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و اگر ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815068045




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس دانشگاه پيام نور گيلان:توسعه دانشگاهها در شرايط كنوني مهمترين راه پيشرفت است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رئيس دانشگاه پيام نور گيلان:توسعه دانشگاهها در شرايط كنوني مهمترين راه پيشرفت است
رشت - خبرگزاري مهر: محمد دوستار گفت: توسعه دانشگاهها و مراكز آموزش عالي در شرايط كنوني مهمترين رويكرد انقلاب و نظام جمهوري اسلامي است.

به گزارش خبرنگار مهر در ماسال، دوستار رئيس دانشگاه پيام نور استان گيلان روز يكشنبه درمراسم بهره برداري از دانشگاه پيام نور ماسال، افزود: دايره رقابتي كشورهاي دنيا امروز خيلي تنگ شده است و كساني كه در دنيا نقش خود را به خوبي ايفاء كرده و بتوانند سهم خود را بگيرند بايد ازلحاظ علمي مجهز باشند.

دوستار خاطرنشان كرد: دانشگاه پيام نور با توجه به شرايط منحصر به فردي كه دارد مورد توجه دولت و نظام بوده و ملزم به رعايت مسائلي است كه جزء الزامات كشور است.

وي افزود: اين دانشگاه يك جايگاه ويژه در داخل و خارج از كشور به خود اختصاص داده است به طوري كه بزرگترين دانشگاه دولتي كشور از نظر جمعيت دانشجو و مراكز و واحدهاي كه تحت پوشش دارد.

اين مقام مسئول در دانشگاه پيام نور گيلان با اعلام اينكه نظام آموزشي دانشگاه پيام نور، نيمه حضوري، مشاركتي، بومي و كم هزينه است، گفت: اين دانشگاه آموزش عالي را با حداقل هزينه به خانه هاي مردم مي برد و به راحتي مي تواند ظرفيت دانشجويي خود را افزايش دهد.

دوستار در خصوص دانشگاه پيام نور ماسال بيان داشت: ساختمان دانشگاه پيام نور ماسال با زيربنايي 220 متر مربع در سه طبقه ساخته شده است كه براي ساخت آن افزون بر سه ميليارد ريال اعتبار مصوبات هيئت دولت هزينه شده است.

وي ادامه داد: از آغاز سال تحصيلي جديد 200 دانشجويي دختر و پسر دررشته روان شناسي دراين دانشگاه تحصيل خواهند كرد.

دانشگاه پيام نور واحد ماسال با حضور رئيس دانشگاه پيام نور استان گيلان، امام جمعه شهرستان ماسال، نماينده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شوراي اسلامي، فرماندار شهرستان ماسال و جمع كثيري از مسئولان و مردم شهرستان افتتاح شد.
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 426]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن