تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801279762




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارگردان کیمیا: نود قسمت آماده پخش داریم


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
کارگردان کیمیا: نود قسمت آماده پخش داریم
کارگردان کیمیا: نود قسمت آماده پخش داریم عوامل سریال «کیمیا» پس از سپری‌کردن فاز سوم، برای تصویربرداری این مجموعه راهی پاریس می‌شوند.


به گزارش فرهنگ نیوز، جواد افشار کارگردان مجموعه تلویزیونی «کیمیا»  در  خصوص روند و جزئیات جدید این مجموعه بیان کرد: مجموعه‌ی 110 قسمتی «کیمیا» تا اواسط آبان به اتمام می‌رسد و در حال حاضر مشغول تصویربرداری در تهران هستیم و در ادامه به سمت پاریس راهی می‌شویم.وی ادامه داد: با توجه به متعدد بودن بخش‌ها و فازهای فیلمبرداری، در حال حاضر 90 قسمت از این مجموعه را آماده داریم که از 4 مهر در جدول پخش قرار می‌گیرد و به موازات آن به صداگذاری، تدوین و مراحل فنی پروژه می‌پردازیم.
 
کارگردان مجموعه تلویزیونی «مادرانه» در خصوص سرگذشت و روایت سریال «کیمیا» گفت: مجموعه‌ «کیمیا» در واقع رویدادهای تاریخی را از سال 55 تا سال 90، پیرامون زندگی دختری به نام «کیمیا» بیان می‌کند و قصه در این بازه‌ زمانی دوره‌ تکامل نوجوانی، جوانی و میانسالی این فرد را به تصویر می‌کشد.
 
وی افزود: کیمیا دختری است کنجکاو، باهوش و ماجراجو که رفته رفته از سوی خانواده‌اش و دوستانش تاثیر می‌پذیرد و کاراکتری را خلق می‌کند تا بتواند در آینده بر اطرافیانش تاثیر بگذارد.
 
افشار ادامه داد: ما در فاز سوم، کیمیا را بانویی فرهیخته و کامل می‌بینیم که به خوبی توانسته از پس مسائل و مشکلات گذشته بر بیاید و اکنون مدرسه، خانه و اتفاقات پیرامونش را تحت پوشش خود قرار دهد.
 
وی با تاکید بر نشان دادن قهرمان زن ایرانی تصریح کرد: کاراکتر کیمیا نمونه‌ یک زن ایرانی است که با تمام مشکلات و مسائل اطرافش در گذشته ستیز می‌کند و در حال حاضر در جامعه‌ خود فردی اثرگذار است.
 
کارگردان مجموعه‌ تلویزیونی «کیمیا» در ادامه‌ گفتگوی خود، عنوان کرد: نویسنده سعی کرده است، برهه‌ها و رویدادهای تاریخی چند دهه‌ معاصر مانند دوران مبارزه‌های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و ... را گلچین کند و با فرهنگ خانوادهای ایرانی و قصه‌ زندگی «کیمیا»  آن را در 110 قسمت به نگارش در آورد.
 
افشار در پاسخ به سوال جذابیت‌های سریال «کیمیا» برای مخاطب و دنبال کردن این مجموعه در 110 قسمت گسترده اظهار داشت: مخاطب و بیننده‌ ایرانی قصه‌های دنباله‌دار را دوست دارد، سریالی که بتواند با گستردگیش ماجراها و قصه‌ جذابی را با حضور بازیگران حرفه‌ای مطرح کند و مجموعه‌ «کیمیا» هم از این منطق مستثنی نیست و همین حضور بازیگرهای ستاره سینما و تلویزیون به نظر من یکی از انگیزه‌ها و جاذبه‌های این کار است.
 
وی ادامه داد: باید بگویم که مجموعه تلویزیونی «کیمیا» برای بسیاری از مخاطبین ایرانی یادآور و نوستالژی روزهای انقلاب اسلامی و شب‌های بمباران و هشت سال دفاع مقدس است و حرف‌های زیادی را برای بازگوکردن تاریخ آن دوران دارد، امیدوارم  پسند بینندگان واقع شود.
 
افشار در خصوص انتخاب بازیگران خود بیان کرد: با توجه به تعداد کثیر بازیگران و متفاوت بودن شخصیت‌های داستانی تلاشمان را کردیم از تمام ظرفیت‌های سینما و تلویزیون و حتی هنرپیشه‌های تئاتر استفاده کنیم، بازیگرانی که مورد انتخاب و محبوب مردم هستند و با توانایی که در ایفای نقش خود دارند، توانستند به خوبی از عهده‌ بازی و کاراکتر بر بیایند.
 
وی با اشاره به حضور در لوکیشن‌های متعدد و در داخل و خارج ایران، یادآور شد: بخش عمده‌ای از کار در تهران فیلمبرداری شد و قسمت‌های دیگر سریال «کیمیا» در شهرهای خرمشهر، آبادان، اهواز، خاورشهر به مدت 40 روز با بازسازی فرانسه در گرجستان با حضور بازیگران مهراوه شریفی‌نیا، پوریا پورسرخ، رضا کیانیان و ... جلوی دوربین رفت.
 
کارگردان رسانه ملی با اشاره بر استفاده از تمام ظرفیت‌های فیلمبرداری اذعان کرد: سعی کردیم بیشترین بهره را از تمام ظرفیت‌ها و امکانات شهرهای مختلف و بازیگران هر شهر و کشور ببریم. حتی ما در صحنه‌های گرجستان از بازیگران فرانسوی‌الاصل و هنرمندان گرجستانی استفاده کردیم.
 
افشار در پایان افزود: مجموعه‌ تلویزیونی «کیمیا» از اوایل مهر ماه هر شب از شبکه دو سیما پخش می‌شود و همزمان ما شاهد این سریال از شبکه HD هستیم.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران


94/6/25 - 08:54 - 2015-9-16 08:54:27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 221]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن