تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه دیدید که بنده ای گناهان مردمان را جستجو می کند و گناهان خویش را فراموش کرده...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804128093




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سياسيون و اقتصاديون بايد با استانداردهاي لازم به ورزش ورود کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ مرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۹ب.ظ)
گودرزي: سياسيون و اقتصاديون بايد با استانداردهاي لازم به ورزش ورود کنند موج - وزير ورزش گفت: بايد توسط سازمان استاندارد تجهيزات ورزشي، برنامه اي تدوين شود تا ورود سياسيون و اقتصاديون با استانداردهاي لازم صورت بگيرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، محمود گودرزي، وزير ورزش و جوانان در حاشيه افتتاح نخستين آزمايشگاه استاندارد تجهيزات و امکانات تخصصي ورزش کشور با بيان اينکه يکي از آرزوهاي جامعه دانشگاهي کشور وجود چنين مرکزي بوده است، اظهار کرد: اميدواريم اين مرکز بتواند يک ارتباط و همدلي اثربخش را با عمليات و اجرا برقرار کند.
وي افزود: خوشبختانه شاهد توسعه اين تفکر در فضاهاي مختلف هستيم، چرا که وجود استاندارد در حوزه ورزش در چند زمينه بايد محقق شود که خوشبختانه گام هاي اوليه برداشته شده است.
گودرزي در ادامه با اهميت چنين مرکزي در راستاي حضور موفق در عرصه قهرماني تصريح کرد: ساخت چنين مجموعه اي براي ورزش ايران ضروري است تا بخواهيم در عرصه قهرماني حرفي بزنيم تا فرزندان ما از ورزش خاطرات خوبي داشته باشند. به همين دليل به خاطر عدم وجود استانداردهاي لازم وجود اين مراکز ضرورت دارد.
وي ادامه داد: در مورد منابع انساني شاهد هستيم که نيروهاي انساني در حوزه هاي مديريتي، مربيگري و سرپرستي توانمندي لازم را در اداره امور ورزش کشور دارا هستند. به عنوان مثال سازمان نظام تخصصي در رشته هاي مختلف مي تواند تعيين کننده استانداردهاي لازم در رشته هاي مختلف باشد.
وي افزود: اين مهارت است اما شايستگي چيز ديگري است که حوزه ها مي توانند با تعريف اندازه اي به نام استاندارد آن را رقم بزنند.
وزير ورزش نداشتن الگو و شاخص مشخص تا پيش از افتتاح آزمايشگاه استاندارد تجهيزات و امکانات تخصصي ورزش کشور را در راستاي عدم مهارت هاي کافي دانست و اظهار کرد: نبودن الگو و شاخص مشخص باعث شده است تا سياسيون و اقتصاديون اين علاقه شگفت را براي ورود به دروازه هاي ورزش داشته باشند. خوب است اگر ورود کنند اما مهم اين است که آورده اي داشته باشند و از حداقل و کف استانداردها برخوردار باشند.
گودرزي با اعلام اين که کف استاندارد را مجموعه و سازمان استاندارد مشخص خواهد کرد، ادامه داد: قطعا بايد اين سازمان تعيين کند که اين کف براي ارزيابي چگونه و چطور بايد باشد و اين سازمان بگويد افراد بررسي شده براي احراز مسووليت صلاحيت دارند يا خير.
وي ادامه داد: خوشبختانه برنامه سازمان تخصصي ورزش تقديم دولت شده که اميدواريم هر چه زودتر در صحن مجلس نيز تصويب شود تا هر کسي در هر جايي خواست به ورزش خدمت کند، داراي اندازه هاي کافي باشد.
وي با بيان اينکه ما از دوران سنتي به مدرن در حال گذار هستيم و بايد بر اساس استاداردهاي لازم حرکت کنيم، گفت: وجود چنين موسسات و سازمان هايي در راستاي اينکه ما از سنتي به مدرن در حال گذر هستيم ضروري بود. در اين راستا، در کنار اين حرکت، توليدات داخلي کشورمان در زمينه ورزش نيز بايد پاسخگوي نيازهاي ما باشد تا با رعايت مسائل فني علاوه بر کاهش آسيب ها به افزايش طول عمر تجهيزات نيز کمک کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن