تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803689311




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قمری: شرکت در المپیک زنگ تفریح نیست


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: قمری: شرکت در المپیک زنگ تفریح نیست
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت:در بخش جاده مشکلی برای کسب سهمیه نداریم اما قسمت پیست نیاز به رغبت ورزشکاران دارد.

قمری: شرکت در المپیک زنگ تفریح نیست
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در نشست خبری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بعد از بازی های آسیایی با نتیجه خوبی که بدست آوردیم تمریناتمان را آغاز کردیم و برای کسب سهمیه المپیک محمد دانشور را به کلمبیا، انگلیس و مکزیک اعزام کردیم اگر چه برای وی خستگی زیادی به همراه داشت.
 
وی در ادامه افزود:برنامه های سال قبل به شکلی تداخل پیدا کرد که نتوانستیم تمرینات بدنسازی را انجام دهیم و مسابقات قهرمانی آسیا بهمن ماه برگزار شد که نتوانستیم ریسک کنیم، محمد دانشور با خستگی زیادی در تمرینات مواجه شد.
 
قمری در ادامه به کسب سهمیه اشاره و تصریح کرد:در رشته جاده برای کسی که 3 سهمیه را به خود اختصاص دهد رتبه دوم تا چهارم به تیم تعلق می گیرد دو سال پیش شرایط مناسبی را توانستیم به دست آوریم و در آسیا به مقام اولی دست یافتیم و در چند روز پیش نیز توانستیم با امتیاز خوبی رتبه اول آسیا را بدست آوریم که جایگاه ما را در کسی 3 سهمیه مستحکم کرد.
 
وی در ادامه بیان کرد: کشور ما در ماهی که پشت سر گذاشتیم در بین کشورهای آسیایی رتبه اول را به خود اختصاص داده است و در بخش جاده 3 سهمیه را کسب کرده ایم، در ابتدای سال 2015 با قهرمانی در آسیا باشگاه های ما امتیازات خوبی به دست آوردند از جمله دانشور در سه مسابقه ای که حضور یافت توانست امتیازات مناسبی کسب کند که با کمترین نفرات در مسابقات آسیایی شرکت کردیم.
 
قمری در ادامه اظهار داشت:در فدراسیون جهانی 3 آیتم مورد توجه قرار می گیرد، پس نتایج امتیازات مورد ارزیابی قرار گرفته و در رنک انفرادی نیز دوچرخه سواران هر قاره مورد ارزیابی قرار می گیرد. صمد پورسیدی در رنک انفرادی قاره نفر اول و حسین افگری جایگاه دوم را به دست آورد.
 
وی خاطر نشان کرد: در بخش باشگاهی تیم پتروشیمی و پیشگامان کویر یزد رتبه اول را دارند و بخش کوهستانی نیز امروز به کشور مالزی برای قهرمانی آسیا اعزام می شوند و در رشته کرال کانتری شانس بیشتری داریم.
 
قمری بیان کرد: در تاریخ دوچرخه سواری امسال ژاپن توانسته سهمیه خود را کسب کند وقزاقستان، چین و ایران در انتظار کسب سهمیه هستند که اگر بتوانیم از بین 3 کشور هنگ کنگ،قزاقستان و چین دو سهمیه قاره آسیا را بدست آوردیم با ژاپن رقابت خواهیم کرد.
 
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری تصریح کرد: در رشته پیست محمد دانشور و محمد رجب لو برای کسب دو سهمیه تنها امید ما هستند که رجب لو به دلیل مصدومیت دارای مشکل است اما تا فروردین 95 فرصت حضور در مسابقات را دارد.
 
وی اظهار داشت: بیشتر تمرکز ما روز رشته کوهستان بود اما از حالا به بعد که فرصت چند ماهه‌ای در اختیار ماست با مربی آلمانی مذاکره کرده این که در رشته پیست بتوانیم از او استفاده کنیم و نباید به مجوز وزارت ورزش داریم که ظرف 20 روز آینده امیدوارم مربی به ایران بیاید.
 
قمری تاکید کرد: در بخش جاده مشکلات آن چنانی نداریم ولی در بخش پیست مشکل داریم که رغبت ورزشکاران را برای حضور در این بخش می طلبد.
 
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری عنوان کرد:اما نکته ای که برای ما حائز اهمیت بوده تقویمی بوده که برای سال 93 تهیه کرده ایم تا بتوانیم در بهترین زمان امتیازهایی که در سال 2015 بدست آوریم.
 
انتهای پیام/
 
 







۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن