تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مومن همانند دو کفه ترازوست. هرگاه به ایمانش افزوده گردد، به بلایش نیز افزوده می ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821096738




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نيازمند مديريت جهادي در امور تربيتي هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ مرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۴۶ب.ظ)
نيازمند مديريت جهادي در امور تربيتي هستيم موج - معاون پرورشي و فرهنگي وزارت آموزش و پرورش گفت: امور تربيتي و پرورشي اکنون نيازمند حرکت جهادي است و بايد همه در اين زمينه تلاش کنند و لحظه اي از کار نايستند.
به گزارش خبرگزاري موج، حميدرضا کفاش در گردهمايي معاونين پرورشي و فرهنگي سراسر کشور، اظهار کرد: موسسه منادي تربيت متولي چاپ و توزيع مجلات تربيت است که هدف آن بالابردن سطح مهارت سياسي و اجتماعي مربيان، مشاوران و... است.
وي افزود: اميدواريم با حمايت از اين موسسه بتوانيم به مجلات رشد غناي بيشتري بدهيم و از افراد زبده براي جمع آوري آن استفاده کنيم.
کفاش افزود: موسسه منادي تربيت به دنبال سود نيست و هر مقداري هم سود به دست بياورد آن را هزينه چاپ و توزيع کتاب در مناطق محروم و يا نيازمند مي‌کند.
معاون پرورشي و فرهنگي وزارت آموزش و پرورش تصريح کرد: لازم است از دولت تدبيرو اميد حمايت فرهنگي کنيم؛ زيرا در بسياري از مسائل، دولت مظلوم واقع شده است.
وي افزود: بايد عناوين تدبير و اميد و اعتدال جزو گفتمان سياسي امور تربيتي و آموزش و پرورش باشد و هيچ‌گاه بدون ارزيابي منطقي نبايد در مورد مسأله اي قضاوت يا انتقاد کرد.
وي يادآورشد: همه معاونين پرورشي بايد اين کاروان امور تربيتي و پرورشي را به پيش ببرند و لحظه اي از اين کار باز نايستند؛ زيرا اکنون نيازمند مديريت جهادي است.
کفاش خاطرنشان کرد: جوان باوري و جوان ياوري بايد سرلوحه مديران ما باشد؛ زيرا امام خميني (ره) با تکيه بر نيروي جوان و تسخير قلب جوانان توانستند حرکتي به عظمت انقلاب شکل دهند و توانستيم در دفاع حق عليه باطل چنين حرکت عظيمي را شکل دهيم.
وي تصريح کرد: بنابراين لازم است در مورد تشکل‌هاي دانش آموزي و اعتماد به آن‌ها گام‌هاي موثري برداشته شود و معاونان پرورشي در اين زمينه تلاش کنند.
معاون پرورشي و فرهنگي وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: شما مربيان پرورشي بايد راهبري تعليم و تربيت را بررسي کنيد که اين موضوع با آموزش امکان پذير است.
وي با بيان اين که کار بايد با اعتماد به جوانان واگذار شود افزود: آينده از آن جوانان است، لذا بايد دانش آموزان را همراه خود به بازديدها ببريد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن