تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819859016




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تناسب اندام با این روغن


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
روغن کانولا تناسب اندام با این روغن

رسیدن به تناسب اندام؛
تناسب اندام با این روغن
وقتی تصمیم گرفتید متناسب بمانید و رژیم غذایی سالم داشته باشید، ببینید روغنی که مصرف می‌کنید ویژگی‌های یک سبک زندگی سالم را دارد یا نه.



پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله: ھر كه ماه رمضان را دريابد و آمرزيده نشود، خداوند او را (از رحمت خود) دور گرداند.   به گزارش سرویس خانواده جام نیوز،  وقتی تصمیم گرفتید متناسب بمانید و رژیم غذایی سالم داشته باشید ، ببینید روغنی که مصرف می‌کنید ویژگی‌های یک سبک زندگی سالم را دارد یا نه .در اینجا چند خاصیت روغن کانولا را نام می‌بریم که به شما در کاهش وزن کمک کرده و احتمال بروز بیماری‌هایی را که به سبک زندگی‌تان مربوط می‌شود از بین می‌برد .


روغن کانولا از دانه‌های گیاه کانولا استخراج می‌شود و ارزش غذایی بالایی برخورداراست ، ترکیبی سبک و طعمی طبیعی دارد . مزه ملایم روغن کانولا ، طعم سایر مواد غذایی را پوشش نمی‌دهد و می‌توان هم برای سرخ کردن و هم برای پخت و پز از آن استفاده کرد. مقاومت گرمایی بالایی دارد و ترکیب سبک آن برای سرخ کردن عالی است . در حقیقت ، روغن کانولا در هر آشپزخانه‌ و سبک آشپزی کاربرد دارد .
فواید روغن کانولا برای سلامتی
- روغن کانولا به آنهایی که رژیم غذایی کاهنده کلسترول دارند کمک می‌کند . این روغن شامل کمتر از ۱۰ درصد چربی اشباع از کل کالری ‌های روزانه است ، چربی ترانس کمی دارد و بیشتراز ۳۰۰ میلی گرم کلسترول روزانه به بدن نمی‌رساند .
- روغن کانولا غنی از دونوع چربی غیر اشباع یعنی امگا ۳ و امگا ۶ است . این چربی‌ها ضروری هستند چون بدن نمی‌تواند خودش این‌ها را بسازد . در حقیقت در میان تمام روغن‌های خوراکی رایج ، روغن کانولا بیشترین میزان امگا ۳ ( ۱۱ درصد ) را داراست .
- براساس مطالعات علمی انجام شده ، یک و نیم قاشق غذاخوری ( ۱۹ گرم ) روغن کانولا ، به‌جای مصرف چربی اشباع ، در روز می‌تواند برای کمک به دورماندن از بیماری‌های قلبی کافی باشد .
- روغن کانولا سرشار از ویتامین‌های حلال چربی یعنی ویتامین E و K است . ویتامین E یک آنتی اکسیدان و ویتامین K هم برای تقویت انعقاد خون است .
- روغن کانولا اگر به‌جای سایر ترکیبات روغنی و در یک رژیم غذایی سالم برای کنترل وزن مصرف شود ، می‌تواند چربی شکمی را کاهش دهد . تحقیقات نشان می‌دهد افرادی که روزانه روغن کانولا را به مدت ۴ هفته مصرف کرده بودند ، چربی شکم‌شان را تا ۱.۶ درصد کاسته بودند .   ساعت 24 /2021



۲۱/۰۴/۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن